Κεφάλαιο 12

447 52 4
                                    

Τα δυο κορίτσια ξύπνησαν από ένα πολύ περίεργο θόρυβο. Σηκώθηκαν όρθιες και τρομαγμένες έτοιμες για όλα. Ξαφνικά ο θόρυβος σταμάτησε και ο ένας τοίχος μετακινήθηκε ανοίγοντας τους ένα πέρασμα με σκάλες που οδηγούσαν προς τα πάνω. Τα δυο κορίτσια κάλυψαν τα μάτια τους με τα χέρια τους όταν το φώς του ήλιου έπεσε κατευθείαν στα μάτια τους. Προχώρησε πρώτη η Jill και από πίσω ακολουθούσε η Gloria. Οι σκάλες ήταν κυκλικές και τα τοιχώματα τους έμοιαζαν να είναι από ορυχείο ή από κάποιον αρχαίο τάφο. Όταν φτάσανε στο τέλος της σκάλας τρόμαξαν από το θέαμα. Υπήρχε μόλις ένα μικρό δωματιάκι και οι τοίχοι του από άσπρη είχαν γίνει κόκκινοι από το αίμα.

«Κάποιος είναι εδώ μέσα... και ζει ακόμα...» είπε η Jill χαμηλόφωνα

«Τι;»

«Μπορώ να διαβάσω τη σκέψη του»

«Άρα οι δυνάμεις μας λειτουργούν... Πρέπει να το ελέγξουμε... Μπορείς να μου πεις προς τα πού είναι;» ρώτησε η Gloria

«Δεν το νομίζω αλλά θα προσπαθήσω...» της απάντησε και σταμάτησε ένα λεπτό για να ακούσει. Μια γυναικεία φωνή έλεγε συνέχεια 'βοήθεια, βοήθεια' αλλά και πάλι αδυνατούσε να βρει από πού ακουγόταν η φωνή αυτή. «Όχι» είπε τελικά «Αλλά όπου κι αν είναι... πρέπει να την βρούμε... και μάλιστα γρήγορα...»

Η Gloria χρησιμοποιώντας την μύτη λύκου, προσπαθούσε να βρει κάποια μυρωδιά να ακολουθήσει. Η διάφορες μυρωδιές του δωματίου την οδήγησαν έξω από εκείνο το δωμάτιο. Βγήκε έξω και η Jill την ακολούθησε. Σταμάτησαν το ψάξιμο όταν αντίκρισαν μπροστά τους το πτώμα. Ήταν μια γυναίκα γύρω στα σαράντα πέντε, με τα ρούχα της σκισμένα και βουτηγμένα στο αίμα, και το πρόσωπό της ταλαιπωρημένο. Η αιτία του θανάτου της, ήταν κόψιμο στο λαιμό.

Η μυρωδιά της ήταν γνωστή, σήμαινε πως η Gloria την είχε ξανασυναντήσει. Τα δύο κορίτσια την πλησίασαν για να την αναγνωρίσουν.

«Πριν το κάνετε αυτό...» είπε μια φωνή από το πουθενά «πρέπει να σας προειδοποιήσω πως αυτή η γυναίκα σας κρατούσε αιχμάλωτες, όπως κρατούσε και τους γονείς μας.»

Η Gloria σηκώθηκε και πίσω από έναν τοίχο είδε να ξεπροβάλει ο Jackson, το αγόρι της Stella και ο συμμαθητής του Evan.

«Jackson; Τι κάνεις εσύ εδώ; Και τι ξέρεις για τον Black Snake;» τον ρώτησε η Gloria μόλις τον είδε

«Ότι ξέρετε και εσείς μόνο που εγώ βρήκα και ποιος, ή μάλλον καλύτερα, ποια είναι. Και να 'τη, στέκεται ακριβώς μπροστά σας.»

Γεννημένη Λυκάνθρωπος- Στη συντροφιά των λύκων (Βιβλίο 1)Where stories live. Discover now