Η Gloria ετοίμασε της τσάντα της με λιγοστά πράγματα της. Το κινητό της, μια αλλαξιά ρούχα έναν φακό, ένα παγούρι με νερό και ένα μικρό μαχαίρι για κάθε ενδεχόμενο. Παρόμοια πράγματα πήρε και ο Max με τον Evan μόνο που ο Evan κατέβασε και μια εφαρμογή στο κινητό του για να μπορέσουν να βρουν εύκολα το ξενοδοχείο. Όταν ήταν και οι τρεις έτοιμοι ξεκίνησαν. Ο Evan οδηγούσε, η Gloria καθόταν στη θέση του συνοδηγού και ο Max στα πίσω καθίσματα. Βγήκαν από την πόλη και κατευθύνθηκαν προς τον κεντρικό δρόμο με κατεύθυνση την Φιλαδέλφεια της Αμερικής. Το ξενοδοχείο βρισκόταν ένα χιλιόμετρο έξω από αυτήν, και γι' αυτό δεν άργησαν αρκετά να φτάσουν. Μόλις όμως έφτασαν, μπήκαν στο ξενοδοχείο και άρχισαν να ψάχνουν την ρεσεψιόν χωρίς να σταματάνε.
«Χρειάζεσθε κάποια βοήθεια;» ρώτησε ένας υπάλληλος τον Max
«Ε, ναι.» του απάντησε η Gloria και τον πλησίασε «Ψάχνουμε για κάτι που ξέχασε εδώ ένας φίλος μας.»
«Ποιο είναι το όνομά του;»
«Εεε, μπορεί να έδωσε ένα ψευδώνυμο του...» του απάντησαν
«Πείτε μου το ψευδώνυμο»
«Black Snake» είπε ο Max βιαστικά. Οι άλλοι δύο τον κοίταξαν έντονα σαν να του έλεγαν 'Δεν έπρεπε να το πεις αυτό!'
«Μάλιστα... είστε φίλοι του Black Snake... Ακολουθήστε με...» είπε ο υπάλληλος και απομακρύνθηκαν από την ρεσεψιόν.
Τα παιδιά τον ακολούθησαν σε ένα από τα τρία ασανσέρ και κατευθύνθηκαν στον έκτο όροφο, στον τελευταίο. Βγήκαν και προχώρησαν σε ένα μακρύ διάδρομο με κόκκινο χαλί και πίνακες στους τοίχους. Σταμάτησαν στο πιο απομακρυσμένο δωμάτιο και ο υπάλληλος έβγαλε ένα μπρούτζινο κλειδί, πιο μεγάλο από αυτά των υπολοίπων δωματίων. Άνοιξε την πόρτα και εισήλθαν μέσα στο δωμάτιο. Εκεί υπήρχε ένα κρεβάτι δυο, τρεις καρέκλες με ένα τραπέζι, ένα γραφείο και λίγα ράφια με βιβλία.
«Ο Black Snake ή όπως αλλιώς τον λένε, αγόρασε αυτό το δωμάτιο και μας διέταξε να μην το δώσουμε σε κανέναν εκτός από αυτούς που θα ζητήσουν το όνομά του, και , υποθέτω ότι αυτοί είστε εσείς. Ψάξτε όσο θέλετε μόνο μην διαλύσετε το δωμάτιο.» είπε και έφυγε κλείνοντας την πόρτα πίσω του.
Χωρίς να καθυστερούν άρχισαν να ψάχνουν όλο το δωμάτιο. Το γραφείο, τα ράφια και το υπόλοιπο δωμάτιο. Μετά από μία ώρα περίπου χωρίς να έχει βρει κανείς τίποτα άρχισαν να τακτοποιούν όμως ο Max τους έκοψε τη φόρα.
«Ε, παιδιά για δείτε εδώ.» Ο Max ήταν γονατισμένος στο ξύλινο πάτωμα χτυπώντας το με την γροθιά του. «Εδώ φαίνεται να είναι κούφιο. Δείτε και εσείς»
Πράγματι, φαινόταν σε ένα σημείο να ήταν κούφιο κάτω από το πάτωμα. Έβγαλε ο Evan έναν μικρό σουγιά από το σακίδιό του και χάραξε την άκρη της μιας σανίδας με αποτέλεσμα να την βγάλει. Κάτω από τις σανίδες βρισκόταν μια πέτρινη σκάλα. Η Gloria έβγαλε από την τσάντα της τον φακό της και προχώρησε μπροστά κατεβαίνοντας ένα ένα τα σκαλιά. Τα δύο αγόρια την ακολούθησαν. Κατεβαίνοντας συνάντησαν ένα υπόγειο δωμάτιο. Ο Max έψαξε τον διακόπτη της λάμπας και μόλις τον βρήκε και τον άνοιξε όλο το δωμάτιο φωτίστηκε. Υπολογιστές, βιβλία πεταμένα στο πάτωμα και ανοιγμένους χάρτες ήταν τα πρώτα που έβλεπε κανείς μπροστά του. Ο Evan κατευθύνθηκε προς τους υπολογιστές και τους έψαξε ένα προς ένα. Συνειδητοποίησε ότι περιείχαν φωτογραφίες και βίντεο και από τους τρεις τους αλλά και από τις οικογένειές τους.
«Παιδιά... νομίζω πως ο Black Snake μας παρακολουθεί χρόνια τώρα...» τους είπε ο Evan βλέποντας τις φωτογραφίες.
Εκείνη τη στιγμή τον πλησίασαν και οι άλλοι δύο. Η Gloria είδε κάποιες φωτογραφίες της με τον Evan στο πρώτο τους ραντεβού, είδε τον μπαμπά της και την μαμά της, είδε τα γενέθλια του αδερφού της όταν ήταν τριών, και είδε και άλλες πολλές προσωπικές φωτογραφίες της που απ' ότι φαινόταν τράβηξαν το παράθυρο του δωματίου της. Ξαφνικά οι φωτογραφίες εξαφανίστηκαν και ένα μήνυμα εμφανίστηκε στις οθόνες των υπολογιστών.
Συγχαρητήρια! Για να βρίσκεστε εδώ τώρα σημαίνει πως καταλαβαίνεται σιγά σιγά πως σκέφτομαι και σε πια άκρα είμαι ικανός να φτάσω για να πάρω αυτό που θέλω. Αυτή είναι η βοήθειά σας για να με βρείτε, πάρτε ότι χρειαστείτε από το υπόγειο δωμάτιο και κάντε γρήγορα γιατί ο χρόνος της οικογένειάς σας τελειώνει. Τικ τακ, τικ τακ.
Black Snake
«Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;» ρώτησε η Gloria
«Σημαίνει πως δεν μπορούμε να σταματήσουμε να ψάχνουμε. Αυτός ο τύπος δεν αστειεύεται.»
Τότε εμφανίστηκε στις οθόνες ένα βίντεο με αυτούς στο υπόγειο. Κάπου μέσα στο υπόγειο υπάρχει κάμερα! Και οι τρεις κοιταχτήκανε τρομοκρατημένοι και τότε το βίντεο έσβησε.
Μετά από αρκετή ώρα αφού πήραν στα σακίδιά τους όσους χάρτες και βιβλία μπορούσαν να πάρουν για να τους βοηθήσουν στην έρευνά τους, ανέβηκαν την πέτρινη σκάλα και ξαναέβαλαν την σανίδα στη θέση της. Για λίγη ώρα ταχτοποίησαν λίγο το δωμάτιο πάνω και αργότερα βγήκαν, έκλεισαν την πόρτα και κατέβηκαν στην ρεσεψιόν
. «Βρήκατε αυτό που ψάχνατε;» ρώτησε ο υπάλληλος
«Ναι ευχαριστούμε» είπε βιαστικά ο Max και βγήκαν από το ξενοδοχείο.
YOU ARE READING
Γεννημένη Λυκάνθρωπος- Στη συντροφιά των λύκων (Βιβλίο 1)
WerewolfΗ Glorιa δεν είναι μια συνηθισμένη 17χρονη. Είναι λυκάνθρωπος. Ζει σε μια μικρή πόλη λίγο έξω από τη Φιλαδελφια στο Γουιλμινγκτον. Εκτός από τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει με την καθημερινότητα, θα πρέπει να τώρα να επιβιώσει σε μια μάχη για τη...