Gloria:
Μόλις φτάνω στο νεκροταφείο με τους υπόλοιπους να στέκονται γύρω μου, βλέπω τον Max πεσμένο στο χώμα, χτυπημένο, με τα αίματα λίμνη γύρω του, και την Annabeth έτοιμη να τον κατασπαράξει.
«Σταμάτα!» ουρλιάζω προς αυτή. Με κοιτάει και χαμογελάει.
«Και γιατί να το κάνω αυτό; Εσείς δεν προσπαθήσατε να με σκοτώσετε; Και ειδικότερα αυτός» δείχνει με τον δείκτη της τον Jackson.
«Δεν πέτυχε η προσπάθεια όμως...» Τον αγριοκοιτάζω
«Τι;»
«Πάντως είναι σχεδόν συγκινητικό που μια παρέα μικρών παιδιών προσπαθεί να με σταματήσει. Εμένα!» Γελάει
«Θα σε σταματήσουμε.» της λέω αποφασιστικά.
«Χα. Εσύ; Εσύ που δεν ήθελες να πειράξεις ούτε ένα ζωάκι όταν ήσουν μικρή.»
«Ίσως να ήρθε η ώρα να κάνω την αρχή. Στην τελική, είμαστε πέντε και είσαι μία.»
«Ξανασκέψου αυτό που είπες.» μου λέει. Τη στιγμή εκείνη πίσω από ένα μνήμα εμφανίστηκε ο Nathan και στάθηκε δίπλα στην Annabeth. «Αυτός, είναι ο βοηθός μου.»
«Nathan; Γιατί το κάνεις αυτό;»
«Είπε πως θα βοηθήσει την αδερφή μου. Επίσης, δεν έχει τίποτα εναντίον μου. Δεν πρόκειται να με σκοτώσει.»
«Ναι... σχετικά με αυτό» Με μια από το μη κίνηση το κόβει το λαιμό με τα νύχια της. Ο Nathan πέφτει στο έδαφος με μια λίμνη αίματος γύρω από το κεφάλι του. Ο Evan τρέχει να τον βοηθήσει αλλά τον προλαβαίνει ο Jackson ο οποίος προσπαθεί να πιει το αίμα του. Η Jill τρέχει και τον πιάνει από το μπράτσο σταματώντας τον.
«Μη. Κάντο για τη Stella.» την κοιτάει, και συγκρατιέται. Ο Evan τρέχει να πάρει τον Max από το πεδίο της μάχης, καθώς βεβαιώνεται πως ο Nathan είναι νεκρός.
«Γιατί το έκανες αυτό;» τη ρωτάω
«Δεν είχα τις δυνάμεις ενός άνθρωπου-οχιά. Έτσι κι αλλιώς, θα πέθαινε αργά η γρήγορα»
«Γιατί θες να τους σκοτώσεις όλους; Δεν σου έφτανε η ευτυχισμένη οικογένεια που είχες; Γιατί θες να την καταστρέψεις;»
«Γιατί, εσείς έχετε περισσότερη δύναμη απ' ότι έχω εγώ, καλή μου. Και εσείς τη χρησιμοποιείτε λάθος. Ένας λυκάνθρωπος πρέπει να κυριαρχεί, αυτό δεν καταλαβαίνετε. Αλλά θα το κάνω εγώ. Εσείς απλώς δεν θα υπάρχετε.» Ορμάει καταπάνω μου και με ρίχνει κάτω. Χτυπάω το κεφάλι μου σε έναν βράχο και λιποθυμώ. Το τελευταίο πράγμα που ακούω είναι τον Evan να φωνάζει το όνομα μου τρομαγμένος.
YOU ARE READING
Γεννημένη Λυκάνθρωπος- Στη συντροφιά των λύκων (Βιβλίο 1)
WerewolfΗ Glorιa δεν είναι μια συνηθισμένη 17χρονη. Είναι λυκάνθρωπος. Ζει σε μια μικρή πόλη λίγο έξω από τη Φιλαδελφια στο Γουιλμινγκτον. Εκτός από τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει με την καθημερινότητα, θα πρέπει να τώρα να επιβιώσει σε μια μάχη για τη...