«Λοιπόν, Gloria είπαμε σωστά;» Αυτή έγνεψε «Περίμενε δίπλα στους άλλους και θα σε φωνάξουμε»
Προχώρησε και κάθισε δίπλα στον Max
«Περί τίνος πρόκειται;» ρώτησε αυτός
«Βρήκαν τον μπαμπά»
«Α.» Κάθισε σιωπηλός αλλά ταυτόχρονα και ανήσυχος. Ένα λεπτό αργότερα έφτασε και η Maggie.
«Λοιπόν παιδιά ακούστε. Πρέπει να φανούμε ταραγμένοι, υποτίθεται πως δεν το ξέραμε. Οπότε, ακούστε το σχέδιο.» Τους το εξηγούσε αρκετή ώρα έτσι ώστε να μην γίνει κάποιο λάθος. Βρήκαν απάντηση και για την πιο απίθανη ερώτηση που θα μπορούσαν να τους κάνουν. Πρώτη φώναξαν την Maggie.
«Για να δούμε...» είπε ένα αστυνομικός με το όνομα David Bolton «Maggie Fors, ηλικία 36, ύψος 1,69 επάγγελμα δασκάλα. Φαίνεται ότι το θύμα ταυτίζεται με τον αδερφό σου. Ισχύει;»
«Ναι»
«Δεν μου φαίνεσαι όμως και πολύ ταραγμένη. Γιατί αυτό;»
«Αστυνομικέ...» πρόσεξε για λίγο το καρτελάκι του στα δεξιά του και συνέχισε «Αστυνομικέ Bolton. Άμα κλάψω και στεναχωρηθώ εγώ, πώς θα μπορέσω να ηρεμήσω τα παιδιά; Άμα δεν το ξέρετε, θρηνώ από μέσα μου αυτή τη στιγμή»
«Τα παιδιά δεν είναι τρίχρονα κυρία Fors, νομίζω πως μπορούν να τα καταφέρουν και μόνα τους»
«Ένας άνθρωπος που χάνει έναν ή και τους δύο γονείς του, δεν παύει ποτέ να νιώθει παιδί»
Την κοίταξε νευριασμένος. Προφανώς πίστευε ότι θα ήταν πιο εύκολο. Λογικό.
«Εντάξει λοιπόν. Πες μου, πότε ήταν η τελευταία φορά που μιλήσατε με τον αδερφό σας;»
«Λίγο πριν το καλοκαίρι. Με είχε πάρει τηλέφωνο να έρθω εδώ να φροντίσω τα παιδιά γιατί αυτός και η γυναίκα του, Annabeth, θα πήγαιναν σε ένα επαγγελματικό ταξίδι. Έφτασα στο Γουίλμιγκτον αφού είχε φύγει. Από τότε δεν ξαναμιλήσαμε.»
«Δεν σας φαίνεται λίγο περίεργο; Θέλω να πω, πέρασαν τόσοι μήνες και δεν αναρωτηθήκατε γιατί δεν πήρε ούτε μια φορά;»
«Τι να σας πω... Φαντάστηκα πώς είχε επαγγελματικές υποχρεώσεις...»
«Μάλιστα...» Δεν ακουγόταν ευχαριστημένος «Μπορείτε να φύγετε. Άμα σας ξαναχρειαστούμε, θα σας φωνάξουμε.»
...................................................................................
«Γεια σου Gloria, είμαι ο αστυνομικός Bolton. Μπορείς να με φωνάζεις και David. Μπορώ να σου κάνω μερικές ερωτήσεις;»
YOU ARE READING
Γεννημένη Λυκάνθρωπος- Στη συντροφιά των λύκων (Βιβλίο 1)
WerewolfΗ Glorιa δεν είναι μια συνηθισμένη 17χρονη. Είναι λυκάνθρωπος. Ζει σε μια μικρή πόλη λίγο έξω από τη Φιλαδελφια στο Γουιλμινγκτον. Εκτός από τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει με την καθημερινότητα, θα πρέπει να τώρα να επιβιώσει σε μια μάχη για τη...