«Jill, Jill ξύπνα» έλεγε η Gloria τη στιγμή που ταρακουνούσε την Jill να ξυπνήσει.
«Που είμαι;» ρώτησε η Jill ζαλισμένη
«Μακάρι να ήξερα» της απάντησε η Gloria «Μας μεταφέρανε αλλού»
«Τι εννοείς; Τι κάνεις εσύ εδώ;»
'Καλημέρα. Ελπίζω να σας αρέσει η νέα μας ανακαίνιση' ακούστηκε μια φωνή από τα μεγάφωνα
«Κάνει και αστεία... Δεν θυμάσαι τίποτα έτσι;»
«Όχι από τη στιγμή που έχασα τις αισθήσεις μου»
«Λοιπόν θα σου τα πω στα γρήγορα. Μόλις σε απήγαγε ο Black Snake»
«Τόσο γρήγορα...» μουρμούρισε η Jill «Τα αγόρια;»
«Δεν ξέρω... μαζί με εσάς λιποθύμησα κι εγώ.»
«Ξέρω που είμαστε! Είμαστε στο ξενοδοχείο... μα για περίμενε... δεν είμαστε στο ίδιο δωμάτιο με πριν»
«Το ξέρω...»
«Κάποιος θα υπάρχει εδώ τριγύρω για να καταλάβω που είμαστε»
«Και όλος ο στρατός του Παρισιού να ήταν έξω από την πόρτα δεν θα μπορούσες να διαβάσεις τη σκέψη τους. Κάτι μας εμποδίζει να χρησιμοποιήσουμε τις δυνάμεις μας.»
«Και δηλαδή τώρα είμαστε εγκλωβισμένες εδώ μέσα μέχρι κάποιος να μας βγάλει έξω;»
«Ακριβώς» της εξήγησε η Gloria
Τη στιγμή εκείνη η μικρή πορτούλα του δωματίου άνοιξε και από μέσα φάνηκαν δύο δίσκοι με φαγητό. Η Gloria σηκώθηκε και πήγε να τους πάρει και να αφήσει τον έναν μπροστά στην Jill.
«Πρέπει να σε προειδοποιήσω» της είπε «το φαγητό είναι πειραγμένο»
«Όταν εννοείς πειραγμένο...;»
«Εννοώ ότι μόλις τελειώσεις, δεν θα σου αρέσει η συνέχεια...»
Η Jill ταραγμένη πέταξε τον δίσκο μακριά της και αγκάλιασε τα πόδια της. Χωρίς η Gloria να το δει δάκρυσε σιωπηλά. Ούτε αυτή, ούτε η Gloria άγγιξαν τα πιάτα τους. Φοβόντουσαν πολύ για να το κάνουν, φοβόντουσαν την κατάληξη...
.................................................................................
Ο Max άνοιξε τα μάτια του. Κοίταξε γύρω του και συνειδητοποίησε πως δεν βρισκόντουσαν πια στο ξενοδοχείο. Δίπλα του ακριβώς στεκόταν ο Evan που συνεχώς βλαστημούσε και κλοτσούσε τις πέτρες γύρω του.
«Τι έγινε;» τον ρώτησε
«Τι έγινε;; Αυτό που έγινε είναι ότι τις χάσαμε μέσα από τα χέρια μας. Και τις δύο!» του απάντησε νευριασμένος ο Evan
YOU ARE READING
Γεννημένη Λυκάνθρωπος- Στη συντροφιά των λύκων (Βιβλίο 1)
WerewolfΗ Glorιa δεν είναι μια συνηθισμένη 17χρονη. Είναι λυκάνθρωπος. Ζει σε μια μικρή πόλη λίγο έξω από τη Φιλαδελφια στο Γουιλμινγκτον. Εκτός από τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει με την καθημερινότητα, θα πρέπει να τώρα να επιβιώσει σε μια μάχη για τη...