Η επόμενη ημέρα κύλησε ήρεμα. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι δεν είχε συμβεί τίποτα από όλα αυτά που πέρασαν τις προηγούμενες ημέρες. Όλοι ετοιμάζονταν για το βραδινό χορό. Όλοι εκτός από έναν. Ο Max δεν χρειαζόταν να πάει μιας και η Jill ήταν άρρωστη και δεν θα πήγαινε ούτε αυτή. Οπότε θα πήγαινε από το σπίτι της για να της κρατάει συντροφιά.
Η Gloria συνοδευόμενη από τον Evan μπήκαν στον χώρο του σχολείου. Κοίταξε τριγύρω. Όλοι είχαν έρθει νωρίτερα. Το συγκρότημα του σχολείου είχε ήδη αρχίσει να παίζει και τα περισσότερα παιδιά χόρευαν ενώ κάποια τσιμπούσαν κάτι από τον μπουφέ ή βγάζανε φωτογραφίες.
«Θα σου φέρω κάτι να πιεις» είπε ο Evan στην Gloria και κατευθύνθηκε προς τον μπουφέ. Καθώς περίμενε η Gloria είδε τη Stella να την πλησιάζει. Την αγκάλιασε και της ανακοίνωσε ενθουσιασμένη
« Gloria είχες δίκιο για το φόρεμα, ο Jackson το λάτρεψε!»
«Χαίρομαι γι' αυτό.» της είπε την στιγμή που ερχόταν ο Evan.
Της έφερε ένα κοκτέιλ με πάγο μιας και είχε ζέστη εκείνη την ημέρα. Καθίσανε, μιλήσανε και πέρασαν καλά όπως μια συνηθισμένη βραδιά μαζί χωρίς τίποτα διαφορετικό. Συζητούσαν για τα κουτσομπολιά της τάξης, την αποφοίτηση του Evan από το λύκειο και γενικά ότι θα συζητούσε κάποιος σαν αυτούς. Όμως δεν παρατήρησαν στην άλλη μεριά της αίθουσας ότι η μασκότ του σχολείου δεν ήταν πια λιοντάρι αλλά ένα μαύρο φίδι και ότι τους παρακολουθούσε.
Αφού ήπιαν το ποτό τους ζήτησαν από τον DJ να βάλει ένα αργό τραγούδι στο οποίο να μπορούσαν να χορέψουν μαζί. Η βάρδια του συγκροτήματος είχε τελειώσει και τώρα την μουσική την αναλάμβανε άλλος. Πήγαν στην πίστα και άρχισαν να χορεύουν με την μασκότ ακόμα να τους παρακολουθεί. Χορεύανε και γελούσανε με την ψυχή τους χωρίς να τους νοιάζει η νέα πλοκή που είχε πάρει η ζωή τους. Ήξεραν πως μπορεί να ήταν η τελευταία βραδιά μέχρι να αρχίσουν να ψάχνουν για τον Black Snake γι' αυτό δεν ήθελαν τίποτα να τους τη χαλάσει. Κάποια στιγμή όμως η Gloria είδε την μασκότ.
«Evan, πότε άλλαξε η μασκότ του σχολείου;»
«Δεν άλλαξε» της απάντησε ενώ κοίταξε και αυτός την μασκότ.
Αλληλοκοιτάχτηκαν. Συνειδητοποίησαν πως κάποιο ρόλο έπαιζε η νέα στολή. Άρχισαν να την πλησιάζουν και όταν αυτή κατάλαβε ότι την πλησίαζαν βγήκε από την αίθουσα. Προχωρούσε σε έναν διάδρομο βλέποντας πολλά παιδιά να κυκλοφορούν στους διαδρόμους. Όταν έφτασε στην αίθουσα τον καθηγητών έχασαν τα ίχνη της. Το μόνο που βρήκαν ήταν μια καρτ-ποστάλ με την φωτογραφία ενός παλιού ξενοδοχείου.
«Gloria για κοίτα εδώ» είπε ο Evan.
«Τι είναι αυτό;»
«Από' τι φαίνεται η μασκότ μας έδωσε ένα στοιχείο. Είναι μια φωτογραφία από ένα ξενοδοχείο δεκαπέντε χιλιόμετρα από εδώ»
«Και πως είσαι τόσο σίγουρος ότι δεν είναι μια τυχαία φωτογραφία;»
«Δεν μας οδήγησε εδώ πέρα για το τίποτα. Κάτι πρέπει να σημαίνει.»
«Πάμε σπίτι να το δείξουμε στον Max.»
Ο Evan πήρε την φωτογραφία, πήγανε στην είσοδο για να πάρουν τα πανωφόρια τους, μπήκαν στο αυτοκίνητο και φύγανε. Την ώρα που ο Evan οδηγούσε η Gloria προσπαθούσε να πάρει τηλέφωνο τον Max. Το είχε κλειστό. Η Gloria άφησε μήνυμα.
«Max η Gloria είμαι. Πρέπει να έρθεις σπίτι αμέσως βρήκαμε ένα στοιχείο που μπορεί να μας οδηγήσει στον Black Snake! Σε κλείνω.»
Φτάσανε στο σπίτι και ένα λεπτό αργότερα ήρθε και ο Max. Καθίσανε στο σαλόνι και του εξήγησαν για την μασκότ και για την φωτογραφία.
«Δεν μπορεί να είναι τυχαίο» είπε ο Max «Κάτι πρέπει να σημαίνει»
«Αυτό είπα και εγώ. Ήθελε να μας βοηθήσει να τον βρούμε»
«Και δηλαδή το κάστρο του είναι ένα ξενοδοχείο;» ρώτησε η Gloria
«Μπορεί όχι το κάστρο του αλλά εκεί μπορεί να βρούμε άλλο ένα στοιχείο» εξήγησε ο Evan
«Άρα θα πάμε;»
«Θα πάμε» είπαν όλοι μαζί.
Δεν κοιμήθηκε κανείς εκείνη τη νύχτα. Όλοι παραμόνευαν τη νέα μέρα που θα ξημέρωνε.
YOU ARE READING
Γεννημένη Λυκάνθρωπος- Στη συντροφιά των λύκων (Βιβλίο 1)
WerewolfΗ Glorιa δεν είναι μια συνηθισμένη 17χρονη. Είναι λυκάνθρωπος. Ζει σε μια μικρή πόλη λίγο έξω από τη Φιλαδελφια στο Γουιλμινγκτον. Εκτός από τις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει με την καθημερινότητα, θα πρέπει να τώρα να επιβιώσει σε μια μάχη για τη...