Κεφάλαιο 17

387 50 4
                                    

Το σπίτι της Jill είχε μια μεγάλη αυλή με τριανταφυλλιές από έξω. Μπαίνοντας μπορούσες να διακρίνεις τον καλλιτεχνικό τους τόνο από τους πίνακες κρεμασμένους στους τοίχους. Οι περισσότεροι του Πικάσο και του Λεονάρντο ντα Βίτσι, αντιγραφή βέβαια. Στον πάνω όροφο δύο υπνοδωμάτια, ένα μπάνιο και ένα μικρό καθιστικό. Η Jill με τον Troy ανέβηκαν πάνω και κάθισαν στο καθιστικό.

«Να πάρω την βαλίτσα σου» είπε η Jill και άφησε την βαλίτσα του Troy στο δωμάτιό της. Αυτός εντωμεταξύ, παρατηρούσε το χώρο γύρω του.

'Είναι ακριβώς όπως το περιέγραψε η μαμά' σκέφτηκε

«Τι εννοείς;» τον ρώτησε η Jill καθώς έφτανε στο σαλόνι

«Μου είχε περιγράψει το σπίτι σου, και γενικά όλη σου τη ζωή εδώ πέρα. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που ένιωθα τόσο άνετα με τους φίλους σου. Ένιωθα ότι τους ήξερα για χρόνια.»

Ξαφνικά χτύπησε του κουδούνι. Επέστρεψαν η Meredith και ο Felix από τα ψώνια τους! Γύρισαν πιο νωρίς από ότι έπρεπε! Η Jill αναστατωμένη άρπαξε τον Troy από το μπράτσο και μπήκαν και οι δύο στο μπάνιο. Η Jill κλείδωσε την πόρτα και περίμενε την μητέρα της να φωνάξει.

«Jill που είσαι;» ακούστηκε από τον κάτω όροφο η Meredith

«Στο μπάνιο, δεν θα αργήσω!» ανταποκρίθηκε η Jill από το μπάνιο, και άνοιξε την βρύση για να ακούγεται το νερό που τρέχει

«Τι κάνεις;» τη ρώτησε ψιθυριστά ο Troy

«Σε κρύβω από τους γονείς μου. Τώρα σσσσσς να δω αν έφυγε.» Άνοιξε ελάχιστα την πόρτα, ίσα ίσα να έχει ορατότητα του διαδρόμου, και κοίταξε διακριτικά. Ευτυχώς, και οι δύο ήταν στην κουζίνα κάτω και τακτοποιούσαν τα πράγματα.

«Γιατί με κρύβεις; Θα τους πούμε απλά την αλήθεια»

«Αα ωραία, να έχω έτοιμο το τηλέφωνο να πάρω το 166 για να αναφέρω το εγκεφαλικό δύο ανθρώπων. Πολύ εύκολο νομίζεις ότι είναι!»

«Τι εννοείς;»

«Εννοώ πώς οι γονείς μου πιστεύουν πως είμαστε η πιο απλή, η πιο συνηθισμένη οικογένεια της πόλης.»

«Λοιπόν δεν θα το έλεγα...» της είπε ο Troy

«Πάψε.» είπε και έκλεισε με το χέρι της το στόμα του Troy «Έρχεται η μαμά. Θα μπει μέσα!» είπε ακόμη πιο ταραγμένη η Jill που έχωσε τον αδερφό της στην ντουζιέρα, έκλεισε την κουρτίνα και η ίδια άρπαξε το μπουρνούζι της και με μια πετσέτα έπιασε τα μαλλιά της. Την τελευταία στιγμή η Meredith, γύρισε το χερούλι της πόρτας και μπήκε στο δωμάτιο.

Γεννημένη Λυκάνθρωπος- Στη συντροφιά των λύκων (Βιβλίο 1)Where stories live. Discover now