Κεφάλαιο 18

402 47 3
                                    

«Καλημέρα» είπε ο Evan στην Gloria μόλις αυτή άνοιξε τα μάτια της. Tην βοήθησε να σηκωθεί. Ο Evan έστειλε μήνυμα στον Max από το κινητό του

'Όλα καλά. Ερχόμαστε όπου' νάναι'

«Έτοιμη» του είπε η Gloria και ξεκίνησαν με κατεύθυνση το σπίτι της. «Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να ξέρω; Συνέβη τίποτα περίεργο εχθές βράδυ;»

«Όχι, τίποτα απολύτως»

«Μην μου λες ψέματα. Η Jill διαβάζει τη σκέψη, το ξέχασες;»

«Μα φυσικά και όχι. Γιατί να σου πω ψέματα;» την ρώτησε

Αυτή μην έχοντας απάντηση, κοίταξε τα παπούτσια της. Αμέσως μετά όμως τον ξανακοίταξε στα μάτια και του είπε

«Είσαι ενθουσιασμένος για το βράδυ;»

Ο Evan της ανταπέδωσε το βλέμμα. Πώς να μην ήταν; Φέτος ήταν τελειόφοιτος και σαν τελευταία βραδιά πριν από τη σχολική χρονιά θα πήγαιναν να μείνουν το βράδυ στο σχολείο. Το έκαναν κάθε χρόνο, οι μεγάλοι του σχολείου, για να μείνουν μια τελευταία βραδιά ξένοιαστοι. Η τελευταία βραδιά του καλοκαιριού... Θα ήθελε πολύ να την περάσει με την Gloria αλλά αυτή ήταν ένα χρόνο μικρότερη.

«Θα προτιμούσα να ήμασταν μαζί»

«Θα είμαστε» του απάντησε και του έπιασε το χέρι. «Μέχρι την τελευταία στιγμή.»

«Ε! Gloria! » φώναξε από μακριά ο αδερφός της και έτρεξε να την αγκαλιάσει. «Ήταν υπέροχα σήμερα. Ήταν η πρώτη βραδιά που ένιωσα επιτέλους ανεξάρτητος. Την επόμενη φορά, μακάρι να είσαι και εσύ μαζί μας.» ο Max είχε καταφέρει να ελέγξει την δύναμή του έτσι ώστε να μην μεταμορφωθεί.

«Θα είναι» ήρθε η Maggie από πίσω τους. «Την επόμενη φορά ανηψούλα δεν θα σε αφήσω να κάνεις κοπάνα από την εξέταση» είπε και ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο όλων. Η Gloria κοίταξε την ώρα στο κινητό της.

«Ωχ, πρέπει να φύγω, θα με περιμένει η Stella για καφέ. Πάω να χαιρετήσω την Jill και έφυγα.»

«Η Jill δεν είναι εδώ. Γύρισε σπίτι της μαζί με τον Troy» την σταμάτησε ο Max.

«Όλα καλά;»

«Ναι μια χαρά, απλώς έπρεπε να μιλήσει με τους γονείς της. Κι αυτοί το ήθελαν. Πάντως θα σε δει αύριο. Έτσι είπε.»

«Α, εντάξει δεν πειράζει. Λοιπόν, εμένα να με συγχωρείτε.» Πήρε την τσάντα της από το σαλόνι και έκλεισε την πόρτα πίσω της βιαστικά.

Γεννημένη Λυκάνθρωπος- Στη συντροφιά των λύκων (Βιβλίο 1)Where stories live. Discover now