Our Love Was Strong/8. Bölüm

1.5K 55 1
                                    

-Dayanamadım sınır dolmadan paylaştım. Ama bir dahakine böyle olur mu bilmem. İyi okumalar.

Ve birden bana sarıldı. O kadar sıkı sarılıyordu ki sanki bir bütün olmuş gibiydik. Kalp atışlarını hissedebiliyordum. İtiraf ediyorum hayatımda hissettiğim en güzel duyguydu. Birden geri çekildi. Ellerimi tuttu. Hala çok yakındık ve hala göz gözeydik.

"Şu ana kadar yaptığım her şey, yazdığım her şarkı, söylediğim her sözcük, aldığım her ödül, çıktığım her konser hepsi hepsi senin içindi. Seni seviyorum prenses, seni seviyorum" dedi ve bana sarıldı. Eskisinden de sıkı.

*Harry'nin ağzından*

Nihayet söyledim. Ona onu sevdiğimi nihayet söyledim. Ama muhtemelen arkadaş olarak öyle hissettiğimi düşünüyor. Olsun. Zamanla ona gerçek hislerimi en güzel yolla açıklicam, en güzel yolla anlamasını sağlicam.

Geri çekildim ve gözlerinin içine baktım. Bir dakika. Ağlıyordu.

"Emma, neden ağlıyorsun"

"Ben, ben sadece seni seni çok seviyorum Harry" dedi ve başını boynuma gömdü. Hala ağlıyordu. Ben ise istemsizce sırıtıyordum. Çünkü bunların mutluluk gözyaşları olduğunu biliyordum. İçimde bir his var. Ama onu sevdiğim için bana mı öyle geliyor bilmiyorum. Acaba o da beni mi seviyor?! Keşke bilebilsem. Keşke bir yolu olsa ve anlayabilsem.

-Çok kısa bir bölümle karşınızdayım. Ama bu bölüm bir çeşit geçiş bölümü olsun. Harry ve Emma'nın duygularının değişimlerini görmek için falan. Umarım beğenmişsinizdir +10 vote ve +5 yorum gelince yeni bölüm de gelir sizi seviyorum :)

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin