Provalar gercekten ama gercekten cok yorucu gecti. Hic mola vermedik. Calismamiz o kadar yogundu ki diksiyon calismasi yaptigimiz zamanlar bizim icin avantaj haline donmustu. Harry de bugun cok yogundu. Yeni album icin butun gun studyoda olacaklardi. Midnight Memories. Upps agzimdan kacirmadim degil mi yani size de aciklamislardi?! Oyle umuyorum. Harry album hakkinda bana buyuk bir surprizinin oldugunu soyledi ama ne oldugunu anca album ciktiginda ogrenebilecekmisim. Su an taksideyim. Alisveris merkezinden eve donuyorum. Evet. Bu yorgunlukla bir de alisveris merkezine gittim hem de evime en uzak olanina. Kostumlerde bir sorun yasandi ve benim gitmem gerekti. Harika! Harry'yle cikmaya basladigimdan beri twitterdaki takipcilerim baya artmisti. En yakin arkadasi oldugum icin zaten fazlaydi ama yine de baya artis olmustu. Aslina bakarsaniz bu durumdan pek hosnut degilim. Harry'den dolayi populer olmak guzel bir duygu degil. Sanki onu kullaniyormusum gibi. Bakalim tatli hayranlar neler yazmislar.
'Sizi seviyoruz. Cocuklar, siz ikiniz birlikte harikasiniz'
Ne tatlilar.
'Ona arkadas gibi yaklasip elde ettin adi surtuk!!'
Tesekkurler.
'Seni seviyorum Em. #ForeverHemma'
Adimiz Hemma mi yani?!
'#TurkeyLovesHemma siz ikiniz muhtesemsiniz'
Hashtag mi?! Ne kadar da tatlilar
'Emma lutfen cevap ver seni seviyorum ve her zaman yanindayim xx 34'
Acaba gercekten 34 tane tweet atti mi. Her neyse ''ben de seni seviyorum x''
'#TurkeyLovesHemma mi?! Sacmalik. O kiz surtukten farksiz'
''Tatli yorumun icin tesekkurler''
Anasayfamda goz gezdirirken Harry'nin attigi tweeti gordum
'Bizim hakkimizdaki tum tweetleri gordum destek olan herkese tesekkurler sizi seviyorum x'
Ve ardindan bunu yazmis sahiplenmese olmaz:
'O kotu cocuklardan hoslanmiyorum erkek arkadaslarinizdan. Tanrim dusuncesi bile korkunc #mygirls'
Hayranlarini boyle sahiplenmesi cok hosuma gidiyor. Iki tweetini de retweetledim ve twitterdan ciktim. Wattpad de bizim hakkimizdaki hikayelere bir goz attim. Ne kadar yetenekliler. Inanilmazlar. Gercekten.
Taksicinin sert uyarisi uzerine geldigimizi anladim ve parayi odeyip taksiden indim. Elimdeki kostum posetleriyle zar zor kapiyi actim ve iceri girdim.
"Ben geldiiimm. Anne? Annee?!"
Annem nereye gitti ki. Neyse. Belki isi cikmistir. Annemin nerede oldugunu fazla umursamadan yukari ciktim ve kostumleri odama biraktim. Sonra hizlica dus aldim ve giyinip asagi indim. Acliktan neredeyse konusmaya baslayan midemin sesini dinledim ve mutfaga yoneldim. Kendime muthis bir salata hazirlayip en sevdigim koltuga kuruldum ve my mad fat diary'nin 4. bolumunu bininci kez izlemeye basladim. Tam kendimi kaptirmisken calan kapiya lanetler yagdirdim ve en sonunda pes edip kapiyi acmaya karar verdim.
"Harry?! Studyoda olman gerekmiyor mu?!" dedim ama coktan kendimi kollarina atmistim.
"Isim erken bitti prenses. Hadi hazirlan bize gidiyoruz."
"Size mi? Ama annem"
"Annen zaten bizde. E hadi ama"
Merdivenlerden cikarken Harry'yi soru yagmuruna tutmaya devam ediyordum.
"Nasil yani? Annem su an tek basina senin evinde mi?"
"Hayir sapsal annemler Londra'da bir ev tuttular biliyorsun ki herkes orada seni bekliyor hazirlan artik"
"Bana sapsal deme!!"
"Ozur dilerim sevgilim. Kendimi sana nasil affettirebilirim? Belki bir opucuk, belki de..."
"Harry!!"
Dolaptan tisortumu almak icin arkami dondugumde kapi araligindan beni kesen bir Harry'yle karsilastim.
"Seni asagidasin saniyodum pis sapik"
Arsizca gulumseyip iceri girdi.
"Ah hadi ama Em. Bunda bir sakinca olmadigini ikimiz de biliyoruz. Ayrica seni daha once bircok kez ciplak gordum"
"Harry!!"
Tum bunlar olurken bana iyice yaklasmis ve beni kollarimdan yakalamisti. Beni yataga itti ve uzerime agirligini vermeden cikti. Ve beni opmeye basladi. O an sanki onun buyusune kapilmis gibiydim. Saclarinin kokusu beni delirtiyordu. O da kendinden gecmisti.
"H-harry dur... dur lutfen"
Korkuyla geri cekildi.
"Ben, ben ozur dilerim Emma. Sana baski yapmak istemedim. Seni seviyorum ve seni her zaman beklerim."
Ona minnettar bir bakis attim ve gulumseyip burnuna bir opucuk kondurdum. Onu uzerimden attim ve ayaga kalktim.
"Hadi hazirlanalim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Love Was Strong
FanfictionBirbirlerine çocukluklarından beri aşık iki genç.. Katıldığı bir yarışmadan sonra hayatı değişen ama duyguları değişmeyen dünyaca ünlü bir yıldız.. Karşılaştıkları engeller, itirafsızlıklar.. Küçük yakınlaşmalarla umut bulan iki kalp.. İşte Harry v...