İçeriye girdimemizle Gemma'nın üstüme atlaması bir oldu. Harry'yle görüşmeye devam etmiştim ama onunla o kadar sık görüşememiştik.
"Seni ne kadar özlemişim. Hiç değişmemişsin hala çok güzelsin"
"A teşekkür ederim Gemma. Ben de seni çok özlemişim ve hala gamzelerini kıskanıyorum"
Gülerek salona doğru ilerledik. Biz Gemma'yla sohbet ederken Harry arkadan keyifle bizi izliyordu. Bu sırada Anne mutfaktan çıktı.
"Hayatım hoşgeldin. Ne kadar güzelleşmişsin böyle"
"Teşekkür ederim Anne. Seni çok özlemişim"
"Ben de tatlım ben de. Aç mısın Harry sana bir sürü şey hazırladı."
"Annee!!"
"Ne var Harry sen yapmadın mı"
Harry utangaçça başını öne eğerken ben kıkırdadım. Gemma Harry'yle uğraşırken masaya geçtik. Her şey harika görünüyordu. Zaten hiç şüphem yok Harry harika yemek yapar.
**
Yemek çok keyifli geçmişti. Ve ben sanki on gündür açmışım gibi yemek yedim. Ama ne yapim yani Harry harika yemek yapıyo ve ben onun yemeklerini özlemişim. Yatağımın üstünde oturmaktan vaz geçip eşyalarımı yerleştirmeye karar verdim. Bavulumu açtım ve kıyafetlerimi çıkardım. Kapı açıldı gibi geldi. Ama ses gelmeyince yanlış duydum heralde diye düşündüm.
"Güzel südyen Em bunu benim için mi aldın?!"
Harry elinde südyenim NE SÜDYENİM Mİ NERDEN BULDU ONU arsız bir sırıtışla bana bakıyordu.
"Napıyosun sen ya çabuk bırak onu"
Ben elinden südyenimi almaya çalışırken bana iyice yaklaştı. Nefesini yüzümde hissedebiliyordum.
"Benim olduğum bir evde iç çamaşırlarını ortada bırakmamalısın" dedi o aşırı seksi gülümsemesiyle ve gitti.
Hayır az önce en yakın arkadaşımı seksi hatta aşırı seksi bulmadım. Bizim şapşal Harry işte. Ben kendi kendimle savaşırken telefonumun sesiyle irkildim. Mesaj gelmişti. Ama okumadım bile. Üç günlüğüne çocukluğumun geçtiği Holmes Chapel'daydım ve buranın tadını çıkarmak istiyodum. Bir mesaj daha geldi. Bu sefer Harry'dendi. Merak edip mesajı açtım
'Göğüslerin ne kadar büyümüş onları sevdim kısa zamanda tanışmalıyız 36b xx'
Bu çocuk ne kadar da edepsiz. Ayrıca bedenimi nerden biliyorum. Of tabiki südyenden baktı. Sapık bu ya. Dayanamayıp cevap verdim.
'Kes sesini Styles yoksa testislerin tekmemle tanışıcak'
Verdiğim cevaptan memnun bir şekilde kıyafetlerimi yerleştirmeye devam ettim başıma geleceklerdeb habersiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Love Was Strong
ФанфикBirbirlerine çocukluklarından beri aşık iki genç.. Katıldığı bir yarışmadan sonra hayatı değişen ama duyguları değişmeyen dünyaca ünlü bir yıldız.. Karşılaştıkları engeller, itirafsızlıklar.. Küçük yakınlaşmalarla umut bulan iki kalp.. İşte Harry v...