They Will Be Strong/2. Bolum/ Stronger, Getting Stronger

412 11 2
                                    

"Gunaydin anne."

"Gunaydin Darcy. Cok guzel gozukuyorsun hayatim."

"Tesekkurler anne. Projen nasil gidiyor?"

"Harika. Tamamlamak uzereyim. Bella ve Daron nerde?"

"Bella sesini aciyor muzik odasinda. Daron da ona piyanoyla eslik ediyor."

"Rica etsem cagirir misin tatlim. Artik kahvalti etmeleri gerek gec kalicaklar."

"Tamam anne. Cagiriyorum."

Masadan kalktim ve yukari ciktim. Muzik odasinin kapisina geldigimde durdum ve sesleri dinledim. Bella'nin essiz bir sesi ve muhtesem bir soz yazma yetenegi vardi. Tipki babam gibi. Daron onun kucuk bir kopyasi gibiydi. Onlara bakinca babami goruyordum. Ikisi bir araya gelince babami olusturuyorlardo sanki. Essiz bir yetenek ve babamin goruntusunu olusturan fiziksel ozellikler.. Muhtesem Styles genleri. Iste hayranlarin bizim icin soyledikleri bu.

Iceri girdim ve Bella'ya eslik etmeye basladim.

"Come with me

Come with me

Cause i need you

Wanna feel your breathe tonight baby

Come with your soul

I miss your smell

I miss your smile

Miss your gorgeous green eyes"

Annemin babama yazdigi sarki. O gittikten sonraki gece. Dedigim gibi artik surekli yaziyor. Kardeslerim ve ben bu sarkilari seslendirerek bir album hazirlamaya karar verdik. Babam icin. Tabii one direction da bizimle olacak. Babami seven, ozleyen herkes icin.

"Harikaydiniz. Ama annem sizi cagiriyor. Hadi gelin ve kahvalti edin."

Asagi indigimizde annem gozleri dolu dolu merdivenin basinda bizi bekliyordu.

"Sizinle gurur duyuyorum. Babaniz da oyle. Siz harika cocuklarsiniz." Dedi ve bizi kucakladi.

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin