TWBS/10. Bolum

192 6 0
                                    

Bulutlarda bulustuk ve orada dans ettik

Ozgur ve yalnizdik

**

Louis'nin agzindan

Emma'nin durumunu herkes ogrenmisti. Daron gunlerdir odasindan cikmiyor. Sadece gitar caliyor. Bella sessiz sessiz aglayip Harry'nin ona aldigi deftere bir seyler karaliyor. Darcy ise eve sadece geceleri geliyor. Hepimize dusman gibi davraniyor. Hayata karsi cok ofkeli.

Zayn, Liam, Niall, ben ve kizlar evde oturduk haberleri izliyoruz. Herkes ogrendiden kastim butun dunyaydi.

'Yillar once kanserden dolayi aramizdan ayrilan unlu sarkici Harry Styles'in esi Emma Styles hasta mi? Bu habere unlu ailenin tepkisi ne? Birazdan tum ayrintilariyla ekranlarinizda'

Cocuklar neyseki yanimizda degiller. Gemma izlemelerine engel olur zaten. Gerci gozleri hicbir seyi gormuyor. Haber spikerinin ekranda belirmesiyle ilgimi televizyona cevirdim.

'Ilk dogduklari gunden beri birbirlerini taniyorlardi. Cocukluklarindan beri birbirlerine asiklardi. Yillar once hayallerini gerceklestirdiler ve evlendiler. Ve uc harika cocuklari oldu. Ama dusunuldugu kadar sansli degillerdi. Evlendikten yillar sonra Harry Styles'in hasta oldugu ortaya cikti. Daha once de hastaligi atlattigi ogrenilen sarkicinin hastaligi nuksetmisti. Unlu sarkici ne yazik ki bu sefer hastaligi atlatamadi ve tum sevenlerini arkada birakarak hayata gozlerini yumdu. Sevenleri Harry'yi tumor yuzunden kaybetmisti. Yillar sonra Harry'nin o cok sevdigi esinde de ayni hastaligin ortaya cikacagini kim bilebilirdi.

Son zamanlarda hastanede cekilmis goruntuleri elimize gecen Emma Styles'in kansere yakalandigini kisa sure once ogrendik. Uzun sure herkesten gizli tutulmaya calisan bu durum bu sabah yapilan basin aciklamasiyla duyuruldu. Elimize gecen bilgilere gore Emma'nin beyninde tumor vardi ve durumu Harry'nin yillar once oldugundan daha kotuydu. Doktorlari iyilesmesinin bir mucize oldugunu soyluyor. Uc cocugu olan, esini kaybetmis, olmek uzere olan genc bir kadin.. Emma Styles. Tum Directionerlarin ve tum dunyanin dualari seninle. Iyilesmen ve seneler onceki o guzel gulumsemeni bizlere tekrar gostermen dilegiyle'

Haber sirasinda hepimizin gozleri dolmustu. Eleanor mutfaga kacip aglamaya baslamis, diger kizlar da goz yaslarina hakim olamayip pesinden gitmislerdi. Harry'yi ozluyorduk, Emma'yi kaybediyorduk. Ama en buyuk sikintimiz cocuklara ne olucak sorusuydu. Ne yazik ki hepimiz asla toparlanamayacaklarini biliyorduk.

**

Kimse bilmiyor sevgilim kacip gidecegiz

Ve o yerde bizi kimse bulamayacak

Ruhlarimiz bizi bulana kadar dans edecegiz

-Harry'nin dogum gununun serefine bir suru yeni bolum. Sizce Emma'ya ne olucak? yorum yapin lutfen

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin