Emma hala uyuyor. Darcy de onun yaninda kendi minik yataginda ona sessizce sarki soyleyen Niall'i dinliyor. Her sey o kadar guzel ki. Butun ailem burda. Directionerlar hastanenin onundeler. Sessizce bekliyorlar. Darcy icin bir suru hediye getirmisler. Hemsire arada ugrayip onlari getiriyor. Ben Emma'nin yanindan ayrilmak istemedigim icin basin aciklamasini cocuklar yapti. Anlattiklarina gore hayranlar Darcy'yi benimsemisler. Emma'yi da oyle. Eger kiskansalardi ve bu durumdan hoslanmasalardi onlari anlardim. Ama onlar bunu yapmadilar. Bizim icin mutlular ve destek olmak icin yanimizdalar.
"Harry, doktor seni gormek istiyor." Dedi Gemma. Bebegimin ve Emma'nin yanindan ayrilmak istemiyordum ama doktoru gormeliydim. Ben kalkinca yerime Gemma gecti ben de odadan ciktim ve doktorun odasina gittim. Kapiyi caldim ve iceri girdim.
"Buyrun Bay Styles. Oturun lutfen."
"Ne oldu doktor. Onemli bir sey mi var?"
"Hayir hayir. Sizinle sadece anne hakkinda konusmak istedim."
"Emma mi? Bir sorun yok degil mi?"
"Hayir sadece annenin bildiginiz bir rahatsizligi var miydi? Vucudunu zayif dusurecek bir hastalik?"
"Hayir. Onu dogdugu gunden beri tanirim. Boyle bir hastaligi hic olmadi o hep cok gucludur."
"Dogumdan sonra vucudunda bir direnc dusuklugu fark ettik. Nedenini arastiriyorduk. Bu yuzden sizinle konusmak istedim. Ama endiselenecek bir sey yok. Kiziniz da esiniz de cok saglikli. Sadece kan degerlerine bakicaz. O genc bir anne. Durum bundan da kaynaklaniyor olabilir. Dedigim gibi endiselenecek bir sey yok."
"Olsun ya da olmasin. Lutfen onun icin en iyisini yapin."
"En iyisini yapicaz Bay Styles."
"Tesekkurler doktor."
Odadan ciktim. Doktor ne kadar onemli demese de soyledikleri beni korkutmustu.
*Emma'nin agzindan*
Gordugum en guzel bebek. Kucuk yesil gozler, kiraz kirmizisi dudaklar. Daha yeni dogmus olmasina ragmen Harry'nin ve benim kucuk bir kopyamiz gibiydi. Niall yaklasik iki saattir ona sarki soyluyor. Amca olma konusunda aralarinda en tecrubelileri o. Darcy'yi bu kadar sevmeleri beni buyuluyor. Kendimi cok yorgun hissediyorum. Ama hicbir sey umrumda degil. Ailem disinda.
-Our Love Was Strong yakinda final yapicak. Bunun icin cok cok uzgunum ama devam olarak ikinci bir seriye baslayacagim. They Will Be Strong. Our Love Was Strong'un devami olucak. Hem buraya hem de hikayenin kendi sayfasina koyacagim. Okunmazsa da kaldirilacak. Yorumlarinizi bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Love Was Strong
FanfictionBirbirlerine çocukluklarından beri aşık iki genç.. Katıldığı bir yarışmadan sonra hayatı değişen ama duyguları değişmeyen dünyaca ünlü bir yıldız.. Karşılaştıkları engeller, itirafsızlıklar.. Küçük yakınlaşmalarla umut bulan iki kalp.. İşte Harry v...