They Will Be Strong/4.Bölüm/Nightmare

352 12 1
                                    

Ben hep yanınızdayım.

 Babamın defterini nota sehpamın üzerine bıraktım. Gitarımı elime aldım ve babamın yıllar önce Taylor'a yazdığı şarkıyı söylemeye başladım. Evet. Babam Taylor Swift için şarkı yazmış. Ama bu sandığınız gibi bir aşk şarkısı değil.

"You loved me                                                                                                                                                      

Was thinking about you

It's not true to me

because i love someone else

i forgot my heart/ she gave it

now she is my dream

but you are a nightmare to me

nightmare, you are a nightmare to me

it was dark/ but i found the light with her

you gave me just darkness/ now i'm leaving

happy without you

go,go tonight

because you are a nightmare to me, a nightmare to me

just see darkness when i look at you

no, dont cry/ i dont want to see your black tears

you paint it black

with all your darkness

hard to breathe

go away and give me oxygen please

it's not your night

it's not your day

time is the time

and i'm leaving

far away, far away from me

because you are a nightmare to me, a nightmare to me"

O gün geldiğinde, seni bir yerlerden izleyeceğimi bil.

Çok güzel bir şarkıydı. Annem ve kardeşlerimle konuşup bu şarkıyı albüme alabileceğimize karar verdim. Amcam Zayn'i aradım ve çalışmak için bize gelip gelemeyeceklerini sordum.

"Tabii ki gelirim güzelim."

Çünkü sen benden ne kadar uzaklaşsan ben sana o kadar yakın olacağım.

**

"Hoşgeldiniz" hepsine tek tek sarıldım. Vakit kaybetmeden stüdyoya çıktık. Bella ve Daron da bize katıldı. Onlara bugün bulduğum şarkıyı çaldım. Bella'yla birlikte söyledik. Bu sırada annemin bizi gözyaşları içinde izlediğini bilmiyordum.

[Adele- set fire to the rain ile okuyun]

*Emma'nın ağzından*

Aklıma o gün gelmişti. Üç senenin ardından beni sevdiğini söylemesi, benden özür dilemesi, üç yıl sonra kokusunu ilk defa içime çekmem... Keşke şimdi de gelse, yine sarılsa bana. Yine affetsem onu, yine, yeniden. Her sabah uyandığımda yeniden, daha şiddetli aşık olduğum adam. 

Hep burdayım.

Özlüyorum Styles. Seni çok özlüyorum. Çocuklarımız için güçlü olmaya çalışıyorum ama olamıyorum. Onlara iyi bir anne olamıyorum. Sensiz olmuyor. Yapamıyorum. Ama Darcy aynı senin gibi. O çok, çok güçlü bir kız. Benim yapmam gerekeni yapıp ayakta duruyor, kardeşlerine sahip çıkıyor, bizi biraraya getiriyor. Bense her geçen gün kendimi daha çok kaybediyorum.

Gözlerinin içine bakmayı özledim. 

-Çok duygusal bir bölüm oldu. Umarım beğenmişsinizdir. Yorum yapın lütfen. 

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin