*Ertesi gun*
Of gec kaldim gec kaldim. Lanet olsun. Su an kosarak okula gidiyorum cunku benim zeki (!) sevgilim biraz daha uyumam icin alarmi kapatmis ve ben uyurken cikip studyoya gitmis. On bes yasindayim ve araba kullanamiyorum ustelik beni olula birakicak bir sevgilim de yok bu yuzden kosuyorum ya zaten. Bridgit beni belki yuz kez aradi. Tabi hicbirini acamadim. Malum kosuyorum. Okulun duvarlari gozukmeye basladiginda biraz olsun yavasladim. Ve okulun kapisina ulastigimda tahmin edin kimle karsilastim? Elleri belinde sinirle beni bekleyen bir Bridgit.
"Nerdesin sen salak?"
"Ya napim Harry alarmi kapatmis"
"Of cok akilli bir sevgilin var gercekten. Bugun okulun festival hazirligi gunu. Oyun metnin yaninda mi?"
"Evet cantamda. Bir dakika ya simdi ben gec kalmadim mi?!"
"Yoo" cantamdan cikardigim metni elimden alip karistirmaya basladi. Nasil yani bosuna mi kostum ben?! Harika! Niye kapida dikildigimizi merak edip Bridgit'i iceri surukledim. Anfi siniflardan birine gecip oturduk ve oyun icin calismaya basladik. Kendimizi o kadar kaptirmisiz ki zamanin nasil gectigini anlamamisiz. Mudurun okulun bugun erken bittigini soyleyen anonsuyla kendimize geldik. Bridgit'e bize gelmesini soyledim boylece calismaya devam edebilecektik. Haber vermek icin annemi aradim. Tabii bana dun gece nerde kaldigimi soracagini dusunmemistim. Anneme Harry'de kaldigimi acikca soyledim. Tabii ayri odalarda kaldigimizla ilgili kucuk bir yalanla birlikte. Ne var yani sevgilime sarilip uyuyamaz miyim?! Evet sadece uyuduk. Ne bekliyodunuz ki?! Annem kizmadi. Hatta Bridgit'in bizde kalmasini onerdi. Eve gitmeden once bir seyler yapmaya karar verdik. Ve taksiye atladigimiz gibi solugu alisveris merkezinde aldik. Kendim icin birkac tisort ve Harry'ye de birkac bileklik aldim. Bridgit istedigi ayakkabilaro bulur bulmaz oradan ayrildik ve taksiye bindik. Yolda aciktigimizi fark ettik ama daha cok erkendi. Bu yuzden ben cocuklari aradim ve evde olup olmadiklarini sordum. Her zamanki gibi Harry'nin evindeler ve Niall da orda. Yani yemek var. Taksiciye evin bir sokak otesini tarif ettim. Geldigimizde parayi odeyip indik. Ben yurumeye baslayinca Bridgit ne yaptigimi anladi ve neden bunu yaptigimi sordu. Ve ben de ona cocuklarin unlu olduklarini hatirlattim. Eve varinca kapiyi caldik ve acmalarini beklemeye basladik. Ve nihayet Louis kapiyi acti.
"A-ov Emma geldi" dedi ve iceri kacti.
"Neler oluyor?!" Dedim ve Bridgit'le birbirimize baktik. Iceri girdik ve karsilastigim manzara karsisinda sok oldum. Benim zavalli sevgilim Harry'yi ortalarina oturtmuslardi ve nedense Harry'nin ustu basi ve ozellikle de zavalli bukleleri pasta icindeydi. Niall beni gorunce urkek bakislar atmaya basladi. Harry ise once sirin bir sekilde gulumsedi sonra da Niall'a sinirli bir bakis atti. Digerleri ise guluyorlardi. Onlara derhal her seyi aciklamalarini soyleyen bir bakis attim ve ise yaradi.
"Hayatim ben sizin geleceginizi ogrenince pasta almistim. Niall da siz gelmeden once pastaya saldirdi, elinden almaya calisinca da bana saldirdi. "
"Iste bu yuzdeen biz de yenisini siparis ettik. " deyip calan kapiyi acmaya gitti Louis. Evet, sivismisti. Ben de Niall'a oldurucu bakislar atiyordum.
"Sevgilimi rahat birak Horan." Dedim ve bana attigi korkak bakislar yuzunden gulumsedim
"Ve ceza olarak yeni pastadan sadece bir dilim yiceksin" dedim en otoriter sesimle. Harry memnun memnun gulumserken Zayn kahkaha atmaya baslamisti. Ona dondum ve
"Sen de Malik" dedim ve aninda sustu. Zafer. Cocuklar ortaligi toplarken ben de zavalli sevgilimi yukari cikardim. Ona yuzunu ve saclarini temizlemesini soyledim ve giymesi icin kiyafet sectim. Banyodan bana seslendi ve dus alacagini soyledi. Ben de yatagina oturdum ve odasini incelemeye basladim. Duvarlarinda muzik efsanelerinin posterleri vardi, gercek efsaneler. Rolling Stones, Arctic Monkeys, Beatles, Ramones.. Oturmaktan sikilip muzik cdlerini incelemeye basladim. Rolling Stones'dan bir tane secip cd calara koydum ve kendimi start me up melodisine biraktim. Yatagin ustunde uzaniyordum ki kapi sesiyle gozlerimi actim. Karsimda belinde havlu, saclarini duzeltirken beni izleyen bir Harry buldum.
"Rolling Stones ha?" Dedi gulumseyerek.
"Sanki sevdigimi bilmiyorsun" dedim ben de gulumseyerek. Kikirdadi.
"Istersen seni Ronnie'yle tanistirabilirim."
"Ne?! Saka mi yapiyorsun sen?!"
"Hayir tabii ki. Niall ondan gitar dersleri aliyor. Bizi sever" dedi bu sefer yuzunde havali gulumsemesiyle.
"Aman Tanrim." Dedim ve kendimi yeniden yataga biraktim. Ama birden yuzum dustu.
"Senin ununu kullaniyor gibi gozukmek istemem Harry" dedim.
"Sacmalama Em. Bunun neresi un kullanmak. Ayrica kimse oyle dusunmuyor. Lutfen kendini bosuna uzme." Dedi ve yanima gelip dudagima kucuk masum bir opucuk kondurdu. Muzur bakislar atmaya basladiginda duruma el koydum ve
"Giyin Styles asagida bizi bekleyen bir pasta var. Ayrica daha eve gidip prova yapicaz" dedim. Ne provasi yapacagimizi bildigi icin sormadi.
Harry giyindikten ve tabii sacini duzelttikten sonra asagi indik. Ve cocuklarin pastaya dokunmamis olmalari karsisinda kucuk capli bir sok gecirdik. Daha sonra onlara tehditkar bakislar atan Bridgit'i gordum ve durumu kavradim. Gulumseyerek masaya oturduk ve tatli bir sohbet esliginde pastamizi yedik.
Cocuklarla biraz daha vakit gecirdikten sonra eve donmeye karar verdik. Biz taksiyle gitmek istesek de Harry bizi birakmak konusunda israr etti. Ben de kabul etmemezlik yapmadim. Sitenin onune geldigimizde Harry'yi optum ve arabadan indim. Ona son kez bakmak icin cama egildigimde
"Iyi sanslar sevgilim" dedi ve muhtesem gulumsemesiyle bana veda edip arabayi calistirdi. Goremeyecegim bir noktaya ulasana kadar onu izledim ve gulumsedigimi fark ettim. Daha sonra Bridgit'in beni itip kakmasi uzerine eve yoneldim. Cantamda kucuk capli bir arastirma yaptiktan sonra nihayet anahtarimi bulmus ve kapiyi acabilmistim.
"Biz geldik annee" Annem mutfaktan cikti ve gulumseyerek bize dogru ilerledi.
"Alisveris yapmissiniz. Neler aldiniz bakalim?" dediginde Harry icin aldigim bileklikleri ona vermeyi unuttugumu fark ettim. En kisa zamanda vermem gerektigini aklimin bir kosesine not ederek anneme aldiklarimizi gosterdim. Cok gecmeden annem bizi rahat birakti ve biz de odaya cikip calismaya basladik. Ezber yapmaktan cok oyunculugumuza dikkat ederek prova yaptik. Boylece alisilmadik bir durumda dogaclama yapabilecektik. Kendimizi calismaya kaptirdigimizdan zamanin nasil gectigini anlamamistik. Acliktan neredeyse konusmaya baslayan midemizin sesini dinledik ve mutfaga indik. Annem yine dokturmustu. Karnimizi doyurduktan sonra ben uykumuzun gelmesine engel olmak icin kahve yapmaya karar verdim. Bridgit de bu sirada ailesini aradi ve bizde kalacagini soyledi. Yanlis anlamayin. Ne uyuyacagiz ne de sabaha kadar parti yapacagiz. Sadece calisicaz. Evet, festival bizim icin cok onemli. Sabah provalara gec kalmayalim diye odama cikar cikmaz alarmimi kurdum ve Bridgit'i beklerken tatli sevgilimi aradim. Telefonu Louis acti ve film gecesi yaptiklarini soyledi. Arkadan Harry'nin sesi geliyordu. Zavalli sevgilim telefonunu kaptirmisti belli ki. Napalim artik is basa dustu. Ugrasicaz Louis'yle. Uzun bir sure Harry'nin itirazlarini umursamadan bana onu sikayet etti ve sonra oraya gitmem ve onlara katilmam icin bana yalvardi. Neyse ki Bridgit geldi de ben de calisacagimizi soyleyip telefonu kapatabildim. Keske Harry'yle konusabilseydim. Elbet sonra da konusurum deyip calismaya devam ettim.
*Sabah*Igrenc marimba melodisiyle uyandim. Her yerim tutulmustu cunku guzel yatagim yerine armut koltukta uyumustum. Az once uyudum mu dedim pardon bayilmisim. Boyle yorgun oldugum zamanlarda Harry'yi ve cocuklari cok daha iyi anliyorum. Iyi dayaniyolar gercekten. Bilin bakalim benim guzel yatagimda kim uyumus?! Tabii ki de Bridgit. Pislik. Onu zar zor uyandirdiktan sonra koridordaki banyoyu kullanabilecegini soyledim ve dusa girdim. Cikar cikmaz kiyafetlerimi sectim ve saclarimi tarayip kuruttum. Koyu renk kot pantolon uzerine bordo kisa bir Ramones tisortu giydim. En sevdigim cantamin icine oyun metnimi ve kitaplarimi tiktiktan sonra asagi indim ve hizlica iki tane sandvic hazirladim. Dolaptan portakal suyunu cikarirken Bridgit'in hazir bir sekilde asagi indigini gordum. Masayi isaret ettim. Hizlica kahvaltimizi ettik. Gec kalmak uzere oldugumuzu fark ettigimde ayakkabiliktan bordo supergalarimi kaptigim gibi evden firladim. Su an bahcede ciplak ayakla ziplayarak ayakkabilarimi giymeye calisiyorum. Ve tabii bana saskinlikla bakan insanlarla beraber. Ne yani siz hic gec kalmadiniz mi?! Bridgit'le neredeyse kosarak guvenligi gectik ve taksi duragindan bir taksiye atladigimiz gibi okulun yolunu tuttuk. Ve ustun ugraslarim sayesinde provalara zamaninda yetisebildik.
-Guzel yorumlariniz icin tesekkur ederim lutfen devam edin. Yazdigim sarkilari sizinle paylasmaya devam ediyim mi yoksa etmiyim mi? Cevabinizi bekliyorum. Sizi seviyorum xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Love Was Strong
FanficBirbirlerine çocukluklarından beri aşık iki genç.. Katıldığı bir yarışmadan sonra hayatı değişen ama duyguları değişmeyen dünyaca ünlü bir yıldız.. Karşılaştıkları engeller, itirafsızlıklar.. Küçük yakınlaşmalarla umut bulan iki kalp.. İşte Harry v...