They Will Be Strong/1. Bolum/ Life Without Daddy? No.

460 12 5
                                    

Ben Darcy. Darcy Styles. Efsane pop yildizi Harry Styles ile unlu mimar Emma Styles'in kiziyim. 17 yasindayim. Annem Emma 37 yasinda. Babami ise iki sene once kaybettik. Iki kardesim var. Daron, Bella Styles. Ikisi de 12 yasindalar. Babami kaybettikten sonra onun bana verdigi destek ve amcalarimin yardimiyla konservatuara gectim. Universite de devam edicem. Muzik ve dans bolumundeyim. Kiz kardesim Bella da konservatuara hazirlaniyor. Onun bolumu muzik-tiyatro. Daron ise muhendislik okuyup muzige hobi olarak devam etmek istiyor. Babami kaybettikten sonra annem uzun sure kendine gelmedi. Halam Gemma bize tasindi. Birbirlerine destek oldular. Annem su an babamin anisi icin yaptigi bir proje uzerinde calisiyor. Annem artik eskisinden daha sessiz. Eskiden babamla sarkilar soylerlerdi. Artik sadece yaziyor. Babam gittiginden beri annem hic sarki soylemedi. One Direction mi? Yollarina devam ediyorlar. Aslinda bunu istemiyorlardi. Ama babamin en buyuk istegi buymus. Hepimiz bu kararlarina cok sevindik. Ozellikle de annem.

Harry Styles.

Efsanevi pop yildizi. Bu son onun icin cok basit degil mi?! Ama babam olmedi. Hayir, o olmedi. Ben ve kardeslerim onu en iyi sekilde yasaticaz. Ben babama bir soz verdim. Guclu olucam.

Guclu olucaz.

-Lutfen yorum yapin. Our Love Was Strong'un final bolumunden dolayi cok uzgunum begenilmedigini dusunuyorum. Bu yuzden cok cok uzgunum. Lutfen goruslerinizi bildirin.

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin