-Beyonce Halo ile okuyun.
Korku
Korkuyorum, çok korkuyorum. Bugün acilen hastaneye gitmem gerekti. Doktorlar fazla zamanım kalmadığını söylüyor. O gün, bütün hayatım boyunca beklediğim o gün, ağrılarım arttıktan sonra biraz daha vakit geçirip apar topar eve döndük. Emma'ya başımın ağrıdığını söyledim. Aslında bir bakıma doğru. Çünkü kanser beynimi yiyip bitiriyor. Emma şu an Londra'da. O günün üzerinden iki gün geçti. İki koca gün ve ben giderek kötüleşiyorum. Hissediyorum, zaman geliyor.
*****
Aradan iki hafta geçti. İki koca hafta. Emma'yla aramız çok iyi, çok çok iyi. Neredeyse hastalığıma sevinicem. Çünkü insan sahip olduklarının, zamanının kıymetini ancak kaybetme riski olunca anlıyor. Hayatımda geçirdiğim en güzel iki haftaydı. Emma'yla olanların yanı sıra sağlık açısından da toparlandım. Doktorlarım küçük de olsa bir umut olabileceğini söylüyorlar. Bir ameliyat. Oldukça zor. Ama ben şimdiden bu küçücük umuda sıkı sıkı bağlanmış durumdayım. Ameliyat iki gün sonra. Artık bütün grup biliyor ve Gemma. Onlara söylemek zorunda kaldım. Çünkü olası bir durumda ortalığı toparlayacak birkaç kişiye ihtiyaç var. Yani eğer, eğer bana bir şey olursa.. Geçtiğimiz iki hafta boyunca kızlarımla geçirebildiğim kadar vakit geçirdim. Twitterda sürekli aktiftim. Birçok kişiyi takip ettim, onlara dm attım, çoğu mention ı cevapladım. Hepsi, hepsi onların yüzlerindeki bir gülümseme içindi. Umarım beni iyi hatırlarlar. Umarım böyle bir duruma gerek kalmaz. Ama içimde iyi bir his var. Eğer iyileşirsem turnede değişiklik yapıp hiç gitmediğimiz ülkelere gidicez, yönetimle anlaşıldı.
*Ameliyat Günü*
Çocuklar ve Gemma benimle beraber hastaneye geliyorlar. Olası bir durumda annemi sakinleştirmek ve sağsalim hastaneye getirmek için üvey babam Robin annemin yanında bizden haber beklicek. Aynu durum Türkiye'ye gizli bir kampanya için gittiğimizi sanan Emma için de geçerli. Danielle ve Eleanor onunla beraber kalıcaklar. Şu anda ameliyata girmek üzere doktorlar tarafından hazırlanıyorum. Az önce çocuklarla ve Gemma'yla vedalaştım. Durumumu söyleyemediğim herkes için yazdığım mektupları onlara verdim. Dua ediyordum. Ama kendim için değil kızlarım için, Emma için, ailem için, çocuklar için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Love Was Strong
FanfictionBirbirlerine çocukluklarından beri aşık iki genç.. Katıldığı bir yarışmadan sonra hayatı değişen ama duyguları değişmeyen dünyaca ünlü bir yıldız.. Karşılaştıkları engeller, itirafsızlıklar.. Küçük yakınlaşmalarla umut bulan iki kalp.. İşte Harry v...