Our Love Was Strong/30. Bolum/ We Are Getting Married

612 20 4
                                    

Biz bittik. Sona erdi. Artik daha fazlasini duymak istemiyorum. Ben Emma Watts. 18 yasindayim. RHUL'da mimarlik okuyorum. Harry'yi o gunden beri hic gormedim. Cesitli haber kaynaklari disinda tabii. Taylor mi? Kendisi muhtemelen su anda evlilik hazirliklari yapiyordur. Evet Harry'yle evleniyorlar. Bir aydir gundemden dusmeyen haber iste bu:

'27 yasindaki sarkici Taylor Swift ve One Direction'in yakisikli uyesi 22 yasindaki Harry Styles iliskilerini resmilestirmeye karar verdiler. Onumuzdeki hafta gorkemli bir dugunle evlenicek cifte simdiden mutluluklar. Taylor surpriz evlilik hakkinda konusuyor:

"Evlenme teklifi hic beklenmedik bir sekilde oldu. Harry beni gormek icin Amerika'daydi ve biz Central Park'ta dolasiyorduk. Birden durdum ve Harry'ye dondum. Ona 'hadi evlenelim' dedim ve gidip bir tarih belirledik. Cok mutluyuz. O gun icin sabirsizlaniyorum." Uc yildir iliskisi hakkinda hicbir aciklama yapmayan grubun slow ask sarkilarinin yildizi Harry ise evliligi hakkinda konusmadi. Diger grup uyelerinin Harry'nin evliligi hakkinda neler dusundugunu aksam haberlerinde izleyebilirsiniz.'

Iste olan bu. Ben mi ne yaptim? Uc sene onceki o gosteriden sonra yildizim gercek anlamda parladi. Herkes benden bahsediyordu. Ben ise bu basarinin Harry'ye golge dusurecegini dusundugum icin gelen butun teklifleri geri cevirdim. Uzun zamandir girmek istedigim universitenin sanat yerine mimarlik bolumune girdim. O mu? O bir efsane oldu. One Direction harika gidiyor. Cok cok basarililar. Grup, daha once hic gitmedikleri ulkelere de giderek hayranlarinin kalplerini kazandilar ve zirveyi yakaladilar. Harry'den sonra hic erkek arkadasim olmadi. Ben istemedim. Kimseden hoslanmadim, sevmedim ve sevmedigim biriyle cikmak istemedim. Cunku ben en guzelini, en ozelini yasadim. Geride kalmis olsa bile. Sonu kotu bitmis olsa da cok ozeldi. Asla unutmicam. Onu, bizi.. Nasil bitti bilmiyorum. Inanin bilmiyorum. Sadece ne o beni aradi ne ben onu. Sessizce, aniden bitiverdi iste. Ve uzerinden uc sene gecti. Tam uc sene. Ilk gittiginde kendimi boslukta hissettim. Cunku o hem en yakin arkadasim hem sevgilim hem de dogdugumdan beri yanimda olan kisiydi. Bende yarattigi boslugu tarif etmemin hicbir yolu yok. Ama o Taylor'la mutlu. Ne diyebilirim ki. Ben diger cocuklarla gorusmeye devam ediyorum. Ama oyle yogunlar ki yanlarinda Harry olmadigi zaman yok denilecek kadar az. Cocuklarin soylediklerine gore Harry'yi o gunden sonra hic gulerken gormemisler. Fotograf cekimlerinde bile. Dediklerine gore beni ozluyormus. Ama ozleseydi gelirdi di mi?! Oysa o evleniyor. Onun baska biriyle evlenme dusuncesi beni cildirtiyor. Ustelik dugune bir hafta kaldi. Gemma kardesiyle gorusmuyor. Anne sadece gerektiginde onunla konusuyor. Herkes kirgin, saskin.. Oysa ben, ben sadece deliriyorum. Boslukta gibiyim. Sanki sonu olmayan bir denizde yuzuyorum. Harry'yi goruyorum. Ona gitmeye calisiyorum ama olmuyor. Istedigim kadar cirpinayim ona ulasmam imkansiz. Sonra o kiz geliyor, Taylor. Onun yanina gidiyor ve sariliyorlar. Sonra ikisi el ele tutusup uzaklasiyorlar. Ve ben oylece izliyorum. Yorgunum, bitkinim. Uc yildir hic su icmemis gibi hissediyorum kendimi. Festival gununden sonra bir daha hic sarki soylemedim. Gitarima, piyanoma dokunmadim bile. Eski twitterima bir kere bile girmedim. Yeni bir hesap actim kendime ve sadece Brid ve yeni arkadaslarimi takip ettim. Eski hayatima dair hicbir sey kalmadi artik elimde. Hepsini, her seyimi kaybettim. Ben, ben hayatimi kaybettim.

**

'Iyi aksamlar Ingiltere. Ben Jessica Olson ve aksam haberleriyle karsinizdayim. Bu ogleden sonraki magazin bultenimizde Haylor ciftinin evlilik kararindan bahsetmistik. Iste diger grup uyelerinin bu konu hakkindaki dusunceleri:

"Onemli olan Harry'nin mutlulugu. Aslinda biraz saskinim." dedi Niall

Louis:" Soktayim. Umarim Harry dogru karari verir."

Zayn:"Onun dogru yolu bulmasini istiyorum. Artik bir parcasi onunla degil. Umarim kendine gelir."

Liam: "Harry'nin bir gun dogru karari verecegini biliyorum. Umarim mutlu olur."

Iste One Direction boyle dusunuyor. Soylediklerine bakarsak Harry Styles'in eski sevgilisi Emma Watts'a gonderme yaptiklari cok acik. Hazir konusu acilmisken. Genc kiz uc senedir ortalarda yok, her seferinde kameralardan kacmaya calisiyor. Bakalim bu uc sene icerisinde neler olmus.

Emma Watts. Harry ile ayriliklarinin ardindan sahne aldigi festivalde hem rol aldigi oyunda hem de sarki soyledigi performansta ustun bir basari elde etti. Oyle ki butun Londra onu konusuyordu. Bu basarisinin ardindan genc kiza teklifler yagdi. Gerek film gerek album icin. Ama Emma hicbirini kabul etmedi. Bu konu hakkinda konusan One Direction'in yildizi Niall Horan "Emma'yla bu durumu konustuk. Bize golge dusurmek istemedigini ve sanki unumuzu kullanir gibi gozukmek istemedigini soyledi. Bu nedenle butun teklifleri kibarca reddetti." Dedi. O yil yaz tatilinde Fransa'ya giden genc kiz, orada bir ay kalip dil dersleri aldi. Ingiltere'ye dondugunde ilk is Holmes Chapel'a gidip buyukannesini ve buyukbabasini ziyaret etti. Bu siralar One Direction in da Fransa'da oldugu biliniyordu. Grup Amerika'ya gittiginde Emma Fransa'ya geri dondu ve fotografcilik dersleri aldi. Okula dondugunde muzige ve tiyatroya geri dondu. O sene piyanoyla harikalar yaratti. Dinleyen herkesi essiz sesi, notalarla yarattigi harikalar ve dansiyla buyuluyordu. Bu sirada annesinin evinden ayrilmis, en yakin (Harry'den sonra) arkadasi olan Bridgit McSteen'le beraber eve cikmisti. O yaz tekrar yurtdisina cikti. Once Fransizcasini gelistirdi. Daha sonra Ispanya'ya gitti. Burada mimarlik tarihi ve Ispanyolca dersleri aldi. Genc kiz artik mimar olmak istiyordu. Londra'ya dondugunde ulkenin ileri gelen konservatuarlarindan gelen teklifleri reddetti ve derslerine agirlik verdi. Sene sonunda Hyde Park'ta bir piyano resitali verdi ve yaz tatilini gecirmek icin ailesiyle beraber Turkiye'ye gitti. Ama Turkiye'yi tercih etmesinin ozel bir nedeni vardi. Gemma Styles bunun hakkinda konustu: "Harry hastalandiginda ve ameliyat olmasi gerektiginde Emma'ya Turkiye'ye gittiklerini soylemistik. Harry eve dondugunde ona Turkiye'nin ne kadar harika oldugunu anlatmisti ve onu goturecegine soz vermisti. Em, oraya bu yuzden gitti. O zamanlar bunu kimsenin bilmesini istemiyordu." Ulkeye donen genc kiz bir yildiz olma yolunda emin adimlarla ilerliyordu. O donemde Harry Styles'in arabasinda bir defter bulan hayranlar defterin icinde Emma'nin yazdigi sarkilar oldugunu soylediler. Defter Emma'ya aitti ama her sarkinin altina yeni sozler yazilmisti ve bunlar One Direction'in kivircik sacli uyesine aitti. Herkes baristiklarini dusunmustu ama iki hafta sonra Taylor Swift ve Harry Styles duet yaptiklari bir single cikardilar "Love of my life". Bunun uzerine hayranlar hayal kirikligina ugradi. Oysa Emma coktan universiteyi hedeflemisti. Emma basvurdugu okuldan kabul mektubunu aldi ve Royal Holloway, University of London mimarlik bolumune kaydini yaptirdi. Universitede de sosyal etkinliklere devam eden Watts, hayatina devam etmekte. Harry'den sonra ciddi bir iliski yasamayan genc kiz sadece isine odaklanmis gozukuyor. O simdi sarki soyluyor, dans ediyor, ensturman caliyor, sarki ve cesitli yazilar yaziyor, tiyatro yapiyor ve ayni zamanda mimarlik okuyor butun bunlari yaparken sporundan vazgecmiyor ve dort dil biliyor. Ayrica besinciyi ogrendigi soyleniyor. O cok yetenekli ve hayatina devam ediyor. Herkes Emma'nin bu surpriz evlilik hakkindaki dusuncelerini merak ediyor. Ama o bir aciklama yapmaktan kaciniyor. Bakalim zaman bize neler gostericek'

Insanlarin hayatimi bu kadar yakindan takip etmesi beni cok sasirtti. Ama ben tek bir seyi dusunuyordum. Harry'de olan defterim ve sarkilarima karsilik yazdiklari. Iste o an kararimi vermistim.

-Hadi yine dayanamadim paylastim. Uzun da oldu. Bol bol yorum yapin. Yeni kurguyu nasil buldunuz? Gidisat hosunuza gidiyor mu? Umarim begenmissinizdir. Sizi seviyorumm.. Bu arada Emma'yla nasil butunlestiysem Harry'den ayrilmis gibi hissediyorum asfhkakdjsla

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin