Harry styles. Evet harry styles. Sizin için acayip yakışıklı ulaşılmaz pop yıldızı, benim içinse en iyi arkadaşım. Evet harry benim en yakın arkadaşım. Bütün hayatımı, sırlarımı, aşklarımı ve en güzel anılarımı paylaştığım insan. Ailemden biri gibi artık, hiçbir şeyimiz ayrı olmaz. Ünlü olmadan önce de tanırdım onu. Hiç değişmedi. Hala benim küçük kıvırcık şapşalım :) Bizim hikayemiz bundan çok öncesine dayanıyor.
14 Şubat 1998
"Neden bu kadar küçük"
"Çünkü daha yeni doğdu Harry"
"Ama fazla küçük onu nasıl sevicem"
"Onu böyle de sevebilirsin. Hem bak ne kadar da tatlı"
"O çok güzel di mi anne"
"Evet tatlım o çok güzel bir kız"
25 Mart 2003
"Harreh bıraksana beni ya gıdıklanıyorum"
"Buraya gel Emma yakalicam seni"
"Yaa Gemma kurtar beni" der ve gülerek kaçmaya başlar. Harry'yle aralarında çok özel bir ilişki vardır. Onun Harreh'siyle. Yıllardır kimsenin anlamadığı...
14 Şubat 2004
"Anne ona çok özel bir hediye hazırlamak istiyorum"
"Tatlım zaten Emma için bir hediye aldık"
"Ama anne ben onun için özel olarak kendim hazırlamak istiyorum"
"Peki tatlım. Sana yardım etmemi ister misin"
"Hayır anne her şeyi kendim yapmak istiyorum"
Küçük Harry inanılmaz bir şekilde hayran olduğu kıza çiçek toplamak için bahçeye çıktı ve ona en güzel görünenleri, ona Emma'yı hatırlatanları toplamaya başladı.
4 saat sonra çocukların özel yerinde
"Doğum günün kutlu olsun Emma" der ve özel hediyesini ona uzatır.
"Harry, bu çok güzel çok teşekkür ederim" der ve Harry'nin boynuna atlar. Harry, yaşadığı şaşkınlık ve mutlulukla Emma'ya daha sıkı sarılır. Emma uzun zamandır kalbinden atamadığı çocukluk aşkından çok güzel bir hediye alırken Harry, ilk doğduğu günden beri onu etkisi altına alan güzel gözlerin mutlulukla ışıldamasını keyifle izlemektedir.
O akşam
Emma yatmak üzeredir. Uyumadan önce geçirdiği bu güzel günü düşünür. Harry'yi.. Birlikte yaşadıkları her şeyi, tanıştıkları ilk anı... Ve sonra aklına Harry'nin hediyenin üstüne iliştirdiği not gelir. Eline alır ve yüzündeki tebessümü gizleyemerek okumaya başlar:
'Doğum günün kutlu olsun kumral prenses seni dünkü futbol maçındaki ödülden bile daha çok seviyorum. Hep benimle olman ve çizgi film izlemen dileğiyle seni (kimseye söyleme ama dudağından) öpüyorum xx - Harry
Günümüz
Emma, Harry'nin yıllar önce ona yazdığı notu yavaşça elinden bıraktı. Acaba hala aynı mıydı hissettikleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Love Was Strong
Fiksi PenggemarBirbirlerine çocukluklarından beri aşık iki genç.. Katıldığı bir yarışmadan sonra hayatı değişen ama duyguları değişmeyen dünyaca ünlü bir yıldız.. Karşılaştıkları engeller, itirafsızlıklar.. Küçük yakınlaşmalarla umut bulan iki kalp.. İşte Harry v...