Our Love Was Strong/25. Bolum/ Bad News

591 17 5
                                    

Harry dun gece bizde kaldi. Hayir dusundugunuz gibi degil. Harry ben ona yemek yaparken koltukta uyuyakaldi. Annem geldiginde onu yukari tasimaya calistik ama basarili olamadik. Ve sapsal sevgilim hala uyanmadi. Oysaki onunla studyoya gidip calisicaktik. Biliyorsunuz festivalde sarki soylicem. E profesyonel bir sevgilim varken yardim alsam fena olmaz hani. Aslinda Harry'nin su anda Amerika'da olmasi lazim ama beni calistirmak icin iki gun daha burda kalicak. Cocuklar Amerika'da tatil yaparken o da studyoda kayitlarini tamamlicak. Hatirlamak istemesem de Taylor'la cikarken de boyle yapardi. Aslinda onunlayken grupla fazla ilgilenemiyordu. Sakin nerden biliyosun diye sormayin heyy merhabaa ben onun en yakin arkadasiyim. Of ya bu salak niye uyanmadi hala?! Twitterima gireyim bari. Zaten bu aralar hep twitterdayim. Asosyal olucam bu gidisle.

"@bridgitmcsteen: Festivale son dort gun!! #heyecanli"

"@emma_watts: Sabirsizlaniyorum!! #eniyifestival"

Tweeti atar atmaz cevap yagmaya baslamisti.

'Iyi sanslar Em seni seviyorum xx'

'Iyi sanslar. Harika olucak x :)'

'Umarim sesin bok yutmus karga gibi cikar'

Hos bir tini olmali.

'Harry'den sans opucugunu al ve yik ortaligi. Harika olucak. Iyi sanslar :)) xxx'

"@emma_watts: Tum iyi dilekleriniz icin tesekkur ederim sizi seviyorum. Ve bok yutmus karga sesi, hos bir tini olmali x"

Bu sefer de "#GoEmma" tweetleri yagmaya basladi. Harika(!)

"@harry_styles: Muhtesem olucak #GoEmma seni seviyorum bebegim x iyi sanslar simdiden :)"

Bir saniye Harry uyandi mi?! Basimi cevirip ona baktigimda siritarak bir seyler yazdiginu gordum. Tweet attigini anlar anlamaz telefonuma baktim.

"@harry_styles: Ve kizlar o sans opucugunu alicam ;) #GoHarry"

Salak!! Gerizekali. GoHarry ymis. Sanki opturmuyorum normalde. Hayir bu cocukken de boyleydi. Gelir birden pat diye oper sonra da kacardi.

Bak ya!! Yine yapti. Sapsal.

"Bu sefer kacamazsin Styles. Duzlestiricimin isinmasini bekliyorum. Seksi buklelerinle vedalassan iyi olur"

"Buklelerimi seksi mi buluyorsun?"

Gerizekali.

"Aslinda daha cok yaglanmis gibiler. Ne zamandir banyo yapmiyosun Harold?!"

Uzun bir sessizlik. Neden aklimda su kelime dolasiyor?!

TEHLIKE!!

Korku filmlerindeki salak kizlar vardir ya tehlikenin uzerine uzerine giderler. Heh iste ben de onu yapiyorum. Yukari ciktim tam odama dogru yuruyordum ki biri arkamdan bana sarildi ve kollarimi sabitledi. Boynumu gidiklayan buklelerden ve evde yalnizca iki kisi oldugumuzdan o kisinin Harry oldugunu anladim. Boynumu opmeye basladi. Sonra birden dudaklari gerildi. Guldugunu anlamistim. Ve aniden beni gidiklamaya basladi. Pislik. En zayif noktam.

"Harry hahaahaha lutfen dur hahahaha o-ozur dilerim.... Haahahhaha gercekten nef.... es alamiyohahahahaarum dur harry..."

En sonunda dayanamayip beni birakti. Ve kapi caldi!! Tam zamaninda! Kosarak asagi indim ve elinde kahvalti oldugunu tahmin ettigim bir paketle gelen Bridgit'i iceri aldim. Mutfaga gecip sofrayi hazirlarken Harry'nin dedikodusunu yapmaya baslamistik ki Harry geldi. Dudagima minik bir opucuk kondurdu ve

"Iste sana gercek bir gunaydin sevgilim" dedi. Ben ona gulumserken o, once Bridgit'in yanagina minik bir opucuk kondurdu sonra dolaptan cikardigi sutu bardaga koyup icmeye basladi. Daha sonra yanimiza geldi ve bize yardim etmeye basladi. Kahvaltidan sonra Harry ve ben Bridgit'i okula biraktik ardindan studyoya devam ettik. Iki saatlik bir calismadan sonra mola vermeye karar verdik ve televizyonu actik. Karsilastigimiz haber karsisinda hem sok olmus hem de cok uzulmustuk.

-Kac kere yazdim sildim bilmiyorum. Eski bolumlerin oy ve yorum sayilarina baktim. Yorumlari okudum. Sanirim artik hikaye begenilmiyo. Lutfen goruslerinizi bildirin.

Our Love Was StrongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin