55. Chapter

764 71 10
                                    


Keď sa prebúdzam, cítim iné prostredie, inú vôňu a úplne iné pohodlie, ktoré mi doteraz dával Harry... teda, pokiaľ moja pamäť siaha.

Spomínam si na nekonečný výsluh od policajta, Harry spomína o nejakom Zaynovi a ja následne upadám do ríše snov v jeho pevnom objatí.

Lenže sa prebúdzam vo skvelo voňajúcich obliečkach a Harryho čiernom tričku, ktoré mal včera oblečené. Je to určite to isté tričko, pretože vonia omamne, dokonalo, skvelo... všemožne dobre presne tak, ako to milujem.

-Topím sa vo vôni omamnej, strácam vnem a nos vtláčam bližšie k zdroju vône. K mojej droge, na ktorej som závislá.-

Obzerám si izbu dookola. Všímam si, že ležím v Harryho posteli, presne v tej kde sme spolu strávili našu prvú noc. Tuším som si tu vtedy niečo zabudla, preto som si vzala jeho košeľu, ale matne si spomínam čo konkrétne som si zabudla. Zamýšľam sa nad tým ako som sa tu premiestnila z môjho bytu, kde som zaspala, ale prebúdzam sa už v Harryho dome.

Zisťujem, že polovica postele vedľa mňa je prázdna, ale vankúše sú úhľadne rozhádzané a na posteli sú položené nohavice aj mobil. Záclony sú zatiahnuté, ale do izby sa vnára vôňa niečoho, čo asi Harry varí, možno pečie. Ale aj tak ma nevyženie z postele a ja si pohodlie užívam. Zakrývam viečka a objíma vankúš, ktorý si k sebe pritiahnem.

„Bejby." Tichý hlások doľahne do mojich uší, ale ja sa tvárim, že spím. Kroky utíchnu pri posteli. Možno sa na mňa pozerá, alebo sa chystá ľahnúť si ku mne.

Ticho sa zasmial, počujem to. Chcem sa s ním smiať tiež, ale teraz akože spím a neskazím si svoju hru.

 Posteľ sa vedľa mňa mierne prehla po náporom jeho váhy, cítila som jeho vôňu, ktorá preletela okolo mňa, ale ani to ma neskolilo. Položil si hlavu na vankúš, ktorý som tuho objímala a preplietol si prsty s tými mojimi. Ticho ležal, len odfukoval a cítila som, že sa na mňa pozerá. Chcela som vedieť, čo ho k tomu privádza, aby ma takto uprene sledoval

„Dobré ráno." Nakoniec som predsa len otvorila oči a zazrela som, ako v ruke drží mobil a fotí si ma. Blesk sa mihol cez moju tvár, zachytil ďalšiu fotku.

** Nepotrebuješ fotku, aby si si spomenul, že si stratil lásku. Stačí počúvať srdce, ktoré kričí od bolesti. 

„To nemyslíš vážne?" Zatiahla som a aj napriek stálej bolesti hlavy, ktorá ma do včerajška neopúšťala som po ňom skočila. Naťahovala som sa za jeho rukou, v ktorej držal mobil, alebo bol rýchlejší a silnejší. Chcela som mu mobil vziať z tej ruky a fotografie vymazať, no on sa so mnou naťahoval a nedal mi proti nemu žiadnu šancu.

„Nedám ti ten mobil. Ľahni si sa čuš." Povedal mi so smiechom, ale s pevnou vôľou.

„Budem sa na teba hnevať." Po chvíľke som to vzdala. Sadla som si na posteľ, založila si ruky nahnevane na hrudi a trucovala som.

„Ak uvidíš tie raňajky, ktoré som pripravil ťa zlosť na mňa hneď prejde." Poslal mi vzduchom pusu a vyskočil z postele.

„Veľmi si veríš." Zakričala som za ním, keď sa jeho telo odeté len v teplákoch s nahým trupom vybralo preč.

Tak predsa som ten svoj lenivý zadok vytiahla s postele a zišla som dole. V kuchyni to rozvoniavalo božsky, myslím si, že to boli lievance, alebo palacinky.

„Vonia to skvelo." Pochválila som ho cestou ku kabelke, kde som hľadala svoj mobil.

Narazila som na krabičku s tehotenským testom.

Obzrela som si ju, ale pre istotu som sa pozrela na Harryho či ma náhodou nesleduje, ale on bol zaprataný do práce a tým čo pripravoval na raňajky. Predsa som si ten test vzala. Strčila som ho pod tričko, ktoré mi bolo dostatočne voľné a tak zakrylo krabičku s testom, ktorú som mala zastrčenú pod nohavičkami.

„Kde mám mobil?" Obrátila som od seba pozornosť, akože hľadám mobil.

„Bol v tej mikine, čo si mala včera. Keď som ťa vyzliekol nechal som ho asi v spálni, alebo v kúpeľni." Jednoducho odpovedal a mrkol na mňa okom. Červená v tvári som sa usmiala a sklopila som pohľad.

„Milujem, keď sa červenáš. Vtedy ma tak rajcuješ, že by som z teba najradšej vytrepal dušu na tej kuchynskej doske." Hovoril si z duše, nahlas bez hanby. Ale mne to privádzalo ešte väčšiu červeň do líc.

„Možno raz." Dodala som naschvál v nádeji, že mu to vyjde.

Keď neodpovedal som to využila a vybehla som späť hore, rovno do kúpeľne, aby som ten test použila. Zamkla som sa a sadla som si na záchodovú misu, aby som si poriadne preštudovala návod na použitie.

Behala som očami po riadkoch a čítala som presný postup toho, ako pomocou tesu zistím či som v tom, alebo s tom nie som. Nakoniec, keď som bola pripravená som si našla plastový pohárik, ktorý bol skrytý v nejakej skrinke.

„Zlato, raňajky sú hotové." Zakričal Harry zdola, keď som test držala v moči, ktorý bol v tom jednorazovom plastovom poháriku.

„Hneď prídem. Daj mi trocha času." Zakričala som mu späť, ďalej sa už o mňa nezaujímal a tak som v pokoji mohla pokračovať ďalej v zisťovaní.

„Ak sa na teste gravidity zjaví len jeden modrý prúžok, tehotná nie ste. Pri prípade, že sa tam objavia dva, hoci ten druhý bude slabší tak ste mamičkou." Striasla som sa pri pomyslení toho, že budem matkou a Harry otcom. Dúfam, že ten test bude negatívny. Preto ho po chvíľke vytiahnem a držím ho v ruke čakajúc, čo sa tam objaví.


MOMENT OF FORCEWhere stories live. Discover now