17. Chapter

1K 73 9
                                    

** V škole miluj študovanie. Za školou študuj milovanie.

„Och bože." Zastonal do mojich úst a pomrvil sa podo mnou. Jemne zahryzol do mojej pery a potiahol ju. S úst sa mi vdral vzdych a potiahla som ho za vlasy. Bojovala som s ním a naše jazyky viedli vyrovnaný boj. Bozky som mu vracala späť so všetkou vervou. Nežne ma hladkal a sladko bozkával. Každým bozkom si ma podmaňoval viac a viac. Moja túžba po ňom rástla a opäť som pociťovala tie pocity, ktoré vo mne dokázal vytvoriť len on. Láskyplne ma bozkával, jasne bolo vidno že si to tak isto užíva. Bol nežný až mi to na neho nesedelo, no zbožňovala som ho aj takého. Všetko čo je tvrdé je aj dobré. Milosť si nechaj na starobu, ženská. Dodalo moje podvedomie a aj kvôli tomu som sa usmiala do bozku. 

Tvrdo ma zdrapil za boky a obkročmo si ma vysadil do lona. Tak som to asi s tou jemnosťou prehnala, no takýto Harry je určite najlepší. Pevne som narazila panvou o jeho rozkrok, zasmiala som sa keď som ho pod sebou ucítila. Jeho dych nebol pravidelný, a vedomosť toho, že je to kvôli mne ma vzrušovala ešte viac. Cítila som ako podo mnou pomaly tvrdne a tak som si povedala, buď teraz alebo nikdy. V kabinete sme to ešte nerobili. Super nápad. 

Chytila som len jeho trička, vytiahla mu ho a vyhodila som ho preč. Naširoko sa usmial a pohľadom ma pochválil. "Dobré dievča." akoby čítal moje myšlienky mi odpovedal. Zasnene som sa zapozerala na jeho dokonalú potetovanú hruď a zaryla som do nej nechty. Zaklonil hlavu a ťahavo vzdychol. Bol to enormne skvelý pocit. Videla som čo mu robím a bavilo ma týrať ho. Len vezmi tú ponuku. Vezmi ju. No tak, poslúchaj ma. Toto všetko pred tebou bude patriť len tebe. Vezmi to, hneď teraz mu povedz, že to chceš, že chceš jeho. Moje podvedomie ma hravo prehováralo, no nemohla som, nechcela som. Nie tu a nie teraz

 Pomaly som priložila pery na jeho kľučne kosti, zahryzla som do kože a potiahla ju. Myšlienky a pochybnosti o našej dohode som vyhodila z mojej hlavy a sústredila som sa len na neho a na to, k čomu sa schyľuje. Po boľavom mieste cucfleku som prešla jazykom a snažila som sa bolesť uhasiť. Jeho zrýchlený dych sa ozýval miestnosťou a veľmi dobre som vedela, že stráca kontrolu. Bvilo ma sledovať to, ako jeho telo reaguje na mňa a na moje dotyky. 

Nenápadne som si ho označila cucflekom a mám pocit, že pri vlne toľkej vášne si to ani nevšimol. Opäť som bokmi prirazila proti nemu a urobila som to znovu a znovu. Pomaly som sa pohojdávala v jeho lone a vnímala jeho reakcie na mňa. Miestočko podo mnou, v jeho rozkroku sa stále vydúvalo, rástlo i keď som mala pocit, že väčší už ani byť nemôže. 

 Malé kvapôčky potu sa objavili na jeho hrudi, okamžite som na neho priložila svoje studené pery a všetko som vláčne zbozkávala. Prirazila som očosi silnejšie, on zdrapil moje boky a bránil im v pohybe. Nechápavo som na neho pozerala ako sa preberá z tranzu a čakala som, že mi povie dôvod prečo to nemôžem robiť. Nahneval ma s týmto, on mi to robiť môže. Môže ma dráždiť, no ja mu to chcem vrátiť, ale nemôžem. 

„Ideš na to zhurta, bejby. Ešte sa kvôli tebe urobím do nohavíc." pobozkal ma na krk, vyzliekol mi tričko a hodil ho niekde na zem. Zaklonila som hlavu a nechala som mu voľný prístup. Pocítila som malé ťahanie kože na krku a vedela som, že mi ten cucflek chce vrátiť. Slávne dokončil svoju prácu, bozkával miesto bolesti, no myslím si, že na dnes bolo dosť našich nežností. 

Strčila som do jeho hrude a pritlačila som ho späť o pohovku. Moje ruky spadli na lem jeho nohavíc, zatiaľ čo som ho náruživo bozkávala. Rozopla som opasok, gombík aj zips a strčila som ruku do jeho rozkroku. „Bože." Zastonal dosť hlasno, tak som ruku priložila na jeho ústa. „Potichu." zašepkala som a ďalej som ho dráždila rukou v nohaviciach. Ak by bol poslušný išlo by to po dobrom. Chytila som ho pevne do ruky a pumpovala som hore a dole. Jeden malý pohyb stačil k tomu, aby sa ocitol mimo sveta a strácal vedomosť o svojom okolí. Chystala som sa zopakovať pohyb rukou, no od dverí sa ozvalo hlasné klopanie. 

„Dočerta." Zakliala som a rýchlo z neho zliezla. Jemu trošku trvalo kým sa spamätá, no rozrušilo ho neustále klopanie na dvere. „To je riaditeľka." Povedala som, hodila som po ňom jeho tričko a rýchlo som si obliekala to moje. Uvedomila som, že už dávno zvonilo a ja som mala mať hodinu. „Kriste ja meškám." Panikárila som a rýchlo som si chystala veci. „Otvorím jej." Povedal Harry a bežal ku dverám. „Počkaj." Zastavila som ho tesne pred tým, než otvoril dvere. „Máš rozopnuté nohavice." Ukázala som na jeho rozkrok a obaja sme sa ticho zasmiali. Bežala som sa skryť za skriňu a Harry otvoril dvere.

„Dobré ránko Pani riaditeľka." Veselo sa k nej prihovoril a ja som len tak-tak zadržiavala smiech. „Čo znamená ten cucflek?" Pod jej prísnym hlasom som sa strhla aj keď som bola od nej dosť ďaleko. „Ehm." Cítila som Harryho nervozitu, no ako ho poznám nejako sa z toho vyvlečie. „Nie je to cucflek. Len modrina." Vysúkal sa z toho celkom bravúrne a myslím si, že mu to vyšlo. Moje uistenie vyvrátilo jej nesúhlasné zahmkanie. „Prestáva sa mi to páčiť." Priam až zavrčala a ja som nad jej dôležitosťou pretočila očami. Myslela som si, že Harry sa k tomu nejako vyjadrí, no ostal ticho. „Skroťte si tú ženskú." Odvrkla si a potom nasledovalo len zabuchnutie dverí. „Krava." Zahundral si popod nos a opäť si sadol na pohovku.

** Na peknú ženu je príjemné sa pozerať. No s rozumnou je príjemné žiť.

„Tak isto mi vadí ten prístup." Vyšla som spoza skrine, zobrala som si veci a chystala som sa na odchod. „Mne nejde o ten jej prístup. Ide tu o to, že prišla v tej najnevhodnejšej chvíli. Kľudne sme si to mohli rozdať na tomto gauči." Oči sa mi drali z jamiek. Až sa mi rozum pozastavil nad jeho slovami. Myslí ten chlap na niečo iné než je sex? „Tak to nie. Určite by sme si to nerozdali." Osopila som sa na neho a otvorila som dvere. Mala som to v pláne aspoň jedno kolo, no nesprával sa solídne. 

 Rýchlo preč od neho, lebo sa to ešte nejako zvrtne. „Ak by sme si to nerozdali, tak určite by si ma aspoň vyfajčila." Sebaisto povedal a znova si vytiahol cigarety. „Tak to už vôbec! Spamätaj sa láskavo." Zabuchla som dvere a ponáhľala som sa do triedy.

MOMENT OF FORCEDonde viven las historias. Descúbrelo ahora