** Mýliť sa je ľudské, ale mýliť sa v tom, koho ľúbiš je neľudské a to hlavne pre toho komu si dal nádej ľúbiť ťa.
**Nepotrebuješ fotku, aby si si spomenul, že si stratil lásku. Stačí počúvať srdce, ktoré kričí od bolesti.
**Láska je vírus, ktorý sa po čase zmutuje na nenávisť.
**My ženy potrebujeme krásu, aby nás muži milovali. Ale potrebujeme hlúposť, aby sme milovali my ich.
** Nebyť milovaný je smola. No nemilovať, to je nešťastie.
**Je krásne byť bohatý a silný, no najkrajšie je byť milovaný.
**Ak muž miluje dušu ženy, bude milovať len jednu. Ak milujem telo alebo tvár, nebudú mu stačiť všetky ženy sveta.
**Správny muž je schopný zniesť všetko, len nie plať ženy, ktorý sám spôsobil.
**Ešte stále existujú ženy, ktoré uprednostnia kyticu kvetov pred kreditnou kartou.
**Milostnú stratégiu ovláda len ten, ktorý nie je zamilovaný.
**K dobrým chlapom sa chodia ženy vyplakať. Ku zlým sa chodia ženy vyspať.
**Krása. Ten dohadzovač lásky sa čoskoro unaví.
**Žiadna bolesť sa neznáša horšie než spomienky na šťastie v dobe nešťastia.
**Žiadny mŕtvy nie je tak dobre pochovaný ako vyhasnutá láska.
**Milostné vášne od nás odchádzajú pozvoľne, ale zato neúprosne.
**Bolesť z lásky je pre ženu utrpením a pre muža rozkošou.
**O šťastí snívame, ale s bolesťou žijeme.
Zdravím! Je jasné, že sa blížime ku koncu. Táto časť, epilóg, ktorý váš určite prekvapí. Teda aj mňa samú prekvapil, keď som ho písala. Je tak na štvrť hotový a sama neviem či ešte ostane takto ako som si to naplánovala. Pretože ako som spomínala už dávnejšie, tak ja som vždy tá, ktorá nevie ako kniha pôjde, ale už ma prológ hotový. Lenže s odstupom času sa som sa na to pozrela a zistila som, že príbeh sa vyvinul troška inak a ten epilóg sa na to nehodí. Tak som si povedala, že si na to opäť sadnem a napíšem niečo čo bude vyzerať skvelo a dám si s tým znova prácu.
A teraz sme tu, pri týchto citátoch, s ktorými som sa trápila počas celého príbehu. Sú trocha inšpirované netom, ale skomponovala som si to tak ako to mne vyhovovalo, a taká trištvrtina je moja. Je to písané tak, ako išiel príbeh, to znamená, že by to malo ísť podľa toho ako sa ten príbeh a ich vzťah vyvíjal. Chcela som na samom začiatku ...vtedy keď som si myslela, že to bude mať okolo 50 častí som chcela ku každej jednej nejaký citát, ktorý by to všetko vystihol, ale teraz keď je tu tých častí 83, tak si hovorím, že to by bolo veľa práce a po pravde... mám nejaké vo vačku ale nemá prehľad, že ktoré som už použila a ktoré nie.
a teraz veľkaaaa správa.......
SPACE BETWEEN!
AKO STE SI VŠIMLI, JE TU NOVÁ STORY, KTORÚ SOM VYDALA VČERA A POVIEM VÁM, ŽE JE TO DAKÉ TO DEŽA VU :D :D :D PRETOŽE SOM TO UŽ ROBILA PO DRUHÝ KRÁT A CÍTILA SOM SA PRI TOM VEĽMI DOBE....
Príbeh ma úplne iný žáner, než by ste odo mňa čakali. vraj, hovoria to ľudia nie ja :D :D Tak ak máte záujem tak šup šup čítať pretože ten príbeh je taký reálny až to nie je možné a veľmi ma baví ho písať pretože to ide veľmi ľahko. Je to ten typ každodenných problémov a ukáže vám, že aj láska na prvý pohľad existuje. A ukáže vám to aké chyby robia mladí ľudia a potom za svoje skutky pykajú.... Takže ak sa chcete ponoriť do dobrého čítania, tak príbeh nájdete u mňa na profile. Je tam zatiaľ online len prológ a ešte dneska nová časť. Nwm kedy ale určite bude... tak dúfam, že sa tam vidíme...
chcem aby ste vedeli, že vás mám rada a ďakujem vám za všetko!
VOTE AND COMMMMENTSSS
SOPH :D
YOU ARE READING
MOMENT OF FORCE
Fanfiction„Tak ako slza steká po líci, tak hladko cítiš spočiatku lásku. A až keď z líca spadne zistíš, že to malo tvrdý dopad na zem." Hovorila som si, že každý mi raz ublíži. Ale musím byť trpezlivá a hľadať toho, kvôli ktorému sa oplatí trpieť. Pri...