Hier is het officiële eerste hoofdstuk van dit boek!😱 er hoort nog een hoofdstuk tussen deze en het hoofdstuk wat dus eigenlijk hoofdstuk 3 moet zijn, maar daar ben ik nog naar opzoek😑
Ik durf het zelf bijna niet te lezen hahah ik was zo jong toen ik dit boek begon😫
Hope you like it though❤️Ik zit op mijn kamer op de groep en probeer me te concentreren op de aankomende uren.
Mevrouw Sari heeft vanochtend gezegt dat er een groep van vijf jongens komt kijken om iemand te adopteren. Ze wilde nog neit zeggen wie het precies zijn.
'Meisjes! Het is zover, de jongens zijn er!' Hoor ik merwouw Sari roepen. Ik sta op en loop naar beneden. Ik sta te trillen op mijn benen omdat het weer jongens zijn. Ik heb een soort van angst voor jongens sinds wat er gebeurd is in mijn verleden. Rustig Kayden, niets aan de hand, ze kiezen jou waarschijnlijk toch niet.
We moet op een rij gaan staan en wachten tot ze binnen komen. Ik schrik me kapot als de vijf jongens de kamer in komen lopen. Ik herken ze meteen. One Direction. Dé One Direction. Alle meisjes beginnen te giegelen en te gillen maar ik nlijf gewoon ongelovig naar ze staren. Ik ben niet heel erg fan vaan ze, maar ze zijn wel heel erg knap. Ze groeten ons en wij doen dat terug.
'Meisjes, stel jezelf maar een voor aan deze jongens.' Zegt Mvr. Sari.
We stellen ons zelf voor en ze doen dat zelf ook. Ook moeten we wat over ons zelf vertellen. Over hoe oud we zijn, maar ook over waarom we hier zijn, en hoelang al. Maar ik vertel alleen mijn leeftijd en hoelang ik hier al zit.
Als de jongens naar elkaar knikken kijkt Harry mvr. Sari aan. 'Oke, we gaan zometeen kiezen.' Zegt hij. Mvr. Sari knikt en gebaard naar ons dat we naar boven moeten gaan. Zo snel als ik kan ren ik naar mijn kamer toe. Als ik halverwegen de trap nog een keer omkijk, zie ik dat Niall naar me kijkt, en ik kijk snel weg.
Niall's POV.
Als we de kamer binnen lopen staan de meisjes al in de kamer, Ze beginnen helemaal te flippen als ze ons zien. Behalve één. Een meisje met blond-bruinig haar. Ze draagt een hoodie en een jogging broek met witte gympen eronder, Ze staart ons een beetje ongelovig aan. Ze lijkt een beetje verlegen.
Mvr. Sari zegt tegen de meisjes dat ze zich moeten voor stellen maar ik luister niet echt. Ik luister alleen bij dat meisje in de hoodie. Ze heet Kayden. Ze is zestien en zit hier al acht jaar. Ze vertelt alleen niet waarom, dat doen de anderen wel. Ik ben best nieuwsgierig naar haar verleden. Nouja, dat komt later wel. Hoop ik. Als we ze hebben gezien, knikken we en Harry zegt tegen mvr, Sari dat we straks gaan beslissen en dan gebaart mvr. Sari dat de meiden naar boven moeten. Kayden vliegt naar boven maar kijkt nog een keer om en ziet dat ik naar kijk. Allebei kijken we weg. 'Heei, jongens, eh.. K-kayden lijkt me wel oké.' Zeg ik tegen de jongens. 'Ja, ik zat ook al aan haar te denken. Ze leek me een beetje verlegen. Misschien kunnen we haar helpen.' Zegt Liam. 'Ik zou graag willen weten hoe het zit met haar verleden.' Zegt Harry. 'Ja, ik ook.' Zeggen Liam, Louis, Zayn en ik tegelijk. 'Wát? Kayden?' Vraagt mvr. Sari. 'J-ja.. Is daar een probleem mee?' Vraagt Zayn. 'N-nou nee, maar.. Maar er veel meer meisjes, die veel leuker zijn. Kayden is niet sociaal. Ze doet geen zak en vertrouwd niemand. Vooral geen jongens.' Antwoord ze. We kijken even naar elkaar en knikken dan. 'We adopteren Kayden.' Zegt Louis. 'Z-zeker weten?' Vraagt mvr. Sari ons. 'Heel zeker.' Zegt Liam, 'Nou oké dan. Ik breng jullie wel even naar haar kamer.' Antwoord ze.
MIJN NIEUWE HUIS not edited
Kaydens POV.
Als we in de auto zitten, vraag ik me af in wat voor huis ik straks terecht kom.
Zouden ze allemaal bij elkaar wonen? Of wonen ze apart en kom ik omstebeurt zoveel dagen bij ze wonen?
Al snel krijg ik antwoord op deze vraag. 'Kayden? We willen je wat vertellen over je nieuwe huis.' Zegt Liam. ik knik. 'Wij wonen niet allemaal bij elkaar.' Zegt Harry. 'Dus we gaan nu naar Niall zijn huis, en daar blijven we dan en dag of twee. En dan gaan we naar de volgende. En zo door. Zodat je een beetje kan kijken waar je je het best op je gemak voelt.' Ik knik weer. 'Is goed.' Zeg ik. 'En je mag ook gewoon eerlijk zeggen wat je dwars zit dan ofzo. Dan proberen we dat beter te maken voor je. Het is jou keuze, en dat is voor ons oké.' Zegt Niall. 'En ehh... Met meiden moelijkheden kan je het best bij Harry terecht.' Louis knipoogt. de jongens knikken. 'uhh.. Okee? Ik denk het..' Zegt Harry. Ik moet lachen. Ik voel me best op mijn gemak bij ze. En ik denk niet dat het weer zal eindigen met het zelfde. Zoals mijn vorige adopteerders. Niall legt zijn hand op mijn been. 'Is alles oké?' Vraagt hij een beetje bezorgd. Ik knik. 'Ik moet er alleen een beetje aan wennen dat jullie nu mijn 'vaders' zijn.' Zeg ik. 'Ja.. En ik denk dat we er allemaal aan moeten wennen dat jij nu onze 'dochter' bent, wij jou 'vaders' en dat we nu een soort van gezinnetje zijn.' Zegt Zayn. Ik knik. 'Maar ehmm... Waar moet ik eigenlijk heen als jullie een concert hebben.. Of op tour gaan?' Vraag ik. De jongens kijken elkaar aan. 'Nou, je kan sowieso mee als we gewoon een concert hebben. En ik denk dat we je de eerst volgende tour gewoon meenemen, dan, toch?' Harry kijkt de rest aan. Ze knikken. 'Ja.. ik denk dat dat een perfecte start is.' Zegt Louis. Ik knik. 'Oké. Maar, loop ik dan niet in de weg?' Vraag ik. 'Nee natuurlijk niet! Voor mijn part ga je op het podium radslagen staan maken, dan loop je nog niet in de weg.' Zegt Niall. Ik glimlach. 'We hebben alle vijf een kamer voor je klaar gemaakt in onze huizen. Ik hoop dat je ze leuk vind.' Zegt Liam. Ik glimlach weer. 'Vast wel.' Atnwoord ik.
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...