19

3.5K 142 4
                                    

POV Zayn

Ik wil mijn ogen open doen. Het lukt niet. Dan voel ik een doffe pijnstoot in mijn hoofd en ga out. Alweer.

POV Liam

Ik kijk naar Kayden die het lachend heeft over haar muffingevecht met Niall. Ik sta op en trek haar mee naar buiten. Ik til haar over mijn schouder en ren het ziekenhuis uit. Ik ren nog een stukje verder en duw haar een steegje in. 'What the fuck Liam wat is er mis met jou?!' Schreeuwt ze. Ik duw mijn hand over haar mond. 'Bitch. Je weet dat je van mij bent. Ja? Je mag geen lol hebben met die andere kneuzen.' Zeg ik. Kayden duw mijn hand weg. 'Pech voor je dan. Want ik ga het nooit leuk met jou hebben!' Roept ze en rent het steegje uit. Voordat ze de hoek om gaat pak ik haar pols en duw haar terug tegen de muur. 'Dacht het niet, trut.' Zeg ik. Kayden glimlacht. Ze legt een hand in mijn nek. 'Of ga ik toch lol hebben?' Fluisterd ze in mijn oor. Ik heef kusjes in haar nek. Ze giegelt.

POV Kayden

Ik ben niet eens meer bang voor Liam. Dit is zo makkelijk. Hij geeft kusjes in mijn nek. Ik giegel. Gewoon mee spelen. Meer niet. Mijn ene hand ligt nog steeds in zijn nek en met mijn andere hand ga ik door zijn haar. Hij kreunt. Nu. Ik knijp lichtjes in zijn nek en Liam valt op de grond. Zo. Ook weer klaar. Ik pak zijn arm en trek hem mee naar het ziekenhuis. Ik loop naar Niall en Zayn hun kamer en leg Liam op de bank. 'Wat is er met hem?' Vraagt Harry. Ik schraap mijn keel. 'Ik zal het even vertellen. Hij duwde me een steegje in. Zei dat ik van hem was en dat ik een lol met jullie mocht hebben.' Dat van die kneuzen laat ik maar even weg. 'Ik zei; pech voor jou dan want ik zal nooit lol met jou hebben. Rende het steegje uit en werd weer tegen gehouden door Liam. Werd tegen de muur aan gedrukt. Hij zei; dacht het niet, trut.' Ik zie iedereen schrikken. 'Ik was niet verbaasd of bang ofzo dit heeft hij al eens gedaan dus ik speelde gewoon weer mee. Dus ik leg mijn hand in zijn nek en fluister; of misschien ga ik wel lol hebben. En toen begon hij in mijn nek te kussen ik giegelde voor het effect daarom ging ik ook met mijn handen door zijn haar en toen kreunde hij en toen kneep ik in zijn nek ging hij out en nu zijn we hier.' Zeg ik. Iedereen staart me met open mond aan. 'Lul.' Zegt Niall en kijkt naar Liam. 'Zak.' Zegt Harry. 'Stommerd.' Zegt Louis. Ik grinnik. 'Ik heb een idee.' Zegt Niall. Hij pakt een bakje, vult het met lauw water en legt de hand van Liam in het bakje. 'Nu gaat hij in zijn broek plassen!' Zegt Niall lachend. Ik lach.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• heey! Sorry voor het korte hoofdstukje! Xxx Bente💋

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu