9

4.8K 172 4
                                    

POV Louis

We komen net aan bij het ziekenhuis en worden meteen benaderd door een dokter. 'Zijn jullie de familie van Niall Horan?' vraagt hij. We knikken. 'Kom maar verder.' zegt hij dan. We volgen hem naar de kamer waar Zayn ook ligt. We gaan naar binnen en ik schrik me dood. Aan de ene kant van de kamer ligt Zayn met wonden op zijn hoofd en heel veel slangetjes. En aande andere kant ligt Niall met een hele groten hoofd wond. Zijn rechter arm en been in het gips en twee keer zoveel slangetjes als Zayn. Als ik ze zie begin ik meteen te huilen. Kayden moest al huilen toen ze hoorde dat Niall een ongelluk had gehad, Liam begon te trillen en Harry en ik waren helemaal in paniek. Bezorgd kijk ik naar de dokter die met een peinzend gezicht naar de vloer kijkt. 'Het spijt me heel erg.. Maar we zijn bang de Niall het niet gaat redden.' zegt de dokter. 'Dat meen je niet.' zeg ik. 'E-en Zayn?' vraagt Harry. 'Hij heeft nog een kans. Maar de kans van hem is zeer klein.' antwoord de dokter terwijl hij naar Niall wijst. 'Het spijt me heel erg.' zegt de dokter. 'Hoe?' vraagt Kayden. 'Het schijnt dat hij door het rood is gereden met zijn auto en toen kwam hij in botsing met een auto die van rechts kwam. De bestuurder van de auto waar hij mee in botsing kwam is er afgekomen met een gebroken arm en 3 gebroken ribben.' antwoord de dokter haar vraag. 'Mag ik misschien naar die gene toe?' vraag ik. Hij knikt. Ik loop hem achterna.

POV Liam

Dit kan niet. Echt niet! 'Hij moet naar het ziekenhuis zijn geweest voor Zayn.' zeg ik. Kayden is helemaal in tranen en ik trek haar weer in een knuffel terwijl ik een kus in haar nek druk. Als ze me los laat kijkt ze naar Harry. Dan loopt ze naar hem toe en geeft hem een knuffel. 'Het komt goed.' fluisterd Harry. Hij drukt Kayden dicht tegen zich. Ineens komt er een raar gevoel naar boven. Jaloezie. Waarom? Geen idee. Ik denk dat ik de gene wil zijn die Kayden kalmeert. De rest moet van haar af blijven. Ze is van mij. Mijn dochter. Mijn alles. 'Wie gaat er mee iets te drinken halen?' vraat ik. 'Ik.' zegt Kayden zacht. 'Ik blijf hier..' zegt Harry. Ik knik. We lopen de kamer uit en dan pak haar bij haar pols en trek haar mee.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------HEEY HEEY!! OMG wat gaat Liam doen?? O-o en Niall en Zayn?? Tamtammmmmmmmm.....!!!!!!! Votes en Comments altijd welkom! Xxx Me!

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu