POV Louis
Het is ochtend. Ik stap uit bed en loop naar Harry's kamer. Voorzichtig maak ik hem wakker. 'Hazz. Zullen we de rest wakker maken? Op onze manier?' Vraag ik grinnikend. Harry is meteen klaar wakker. Hij knikt uitbundig. 'Mhmmm!' Humt hij. We rennen naar beneden en pakken pannen en pollepels. Dan lopen we weer naar boven. '3, 2...' Begin in. '1!!!' Roepen we tegelijk. We schreeuwen de hele buurt bij elkaar en slaan op de pannen en de deuren terwijl we in het rond springen. De deur van Michaels logeer kamer vliegt open. 'Dude! Het is zeven uur. Please.' Kreunt hij slaperig. Harry en ik moeten keihard lachen. Dan komt Calum zijn slaapkamer uit. 'Moet dat nou? Moet dat nou weer?' Zegt hij moe. 'Ja.' Zeg ik serieus. We wachten tot Kayden en Luke de kamer uit komen. Maar er gebeurd niet veel. Verbaast kijk ik Harry aan. We beginnen op de deur te slaan en te schreeuwen. 'Wakkkeeerrrrr wooorddeeeeeenn!!!!!!' Schreeuwen we. Dan gaat de deur open. Kayden staat in de deur opening en Luke komt achter het bed vandaan. 'Heey, slaapkoppen, het is al ZEVEN UUR!' Roep ik. 'Oh nee! Zeven uur al!' Zegt Luke sarcastisch. 'Hoe oud waren jullie ook al weer?' Vraagt Kayden. Iedereen lacht. We lopen met zijn alle naar beneden en gaan ontbijten. Daarna gaan we in de huiskamer zitten. Kayden en Luke gaan weer naast elkaar zitten. Luke slaat meteen een arm om haar heen en trekt haar tegen zich aan. Ze glimlacht maar hem. Ik kijk Harry aan en zie dat hij Luke vol walging aan kijkt. Ik heb het er ook niet zo op...
POV Harry
Godverdomme waarom kan hij zijn handen niet gewoon even thuis houden? Hij zit al de héle tijd aan haar. Ik besluit hem weer de appen.
~handen. Thuis.
-Harry. Ik heb je al gezegd; ik doe haar niets. We zijn gewoon vrienden. Rustig.
~nee ik doe niet rustig. Je zit al de héle tijd aan haar. Je trekt haar steeds dichter tegen je aan en zit haar met volle lust in je ogen aan te kijken.
-we zijn vrienden. Ik mag haar toch wel gewoon een knuffel geven? Meer is het niet hoor.
~het lijkt niet echt op een knuffel.
-dan; ik mag toch wel een arm om haar heen slaan?
~offline
POV Luke
Jezus! Die kan zeuren. Echt bullshit. Ik kijk Harry strak aan en trek haar nog iets dichter tegen me aan, zodat we nu echt tegen elkaar aan zitten. Harry werpt me een boze blik en nu zie ik dat ook Louis me met afschuw aankijkt. Boeiend. Michael kijkt ons jaloers aan. De enige die hier in deze kamer nog lachen zijn Calum en Kayden. Ik pak mijn telefoon en app Kayden.
~I want to kiss you so badly right now.
-doe dan😜
~eigenlijk moet ik dat gewoon doen.
-eigenlijk wel.
~doen?
-uhm... Jij mag kiezen.
Ik gooi mijn telefoon aan de kant, trek Kayden op schoot en begin haar te zoenen. Kayden legt haar handen in mijn nek en ik de mijne op haar heupen. Dit moest ik echt even doen.
POV Calum
Nou... Dat kwam onverwachts. Echt in een keer zo van BAM en Luke en Kayden zitten te zoenen. Woah. Harry staat boos op en trekt Luke van haar af. 'Doe normaal!' Roept hij boos. Kayden schrikt en valt van de bank. Ik help haar omhoog. Ze kijkt me dankbaar aan. 'Ik heb je al gezegd dat je je handen thuis moest houden!!' Schreeuwt hij. 'Rustig man we kunnen het uitleggen. A-als onze zoen dat al niet heeft gedaan, tenminste.' Zegt Luke. 'Ja, tuurlijk, leg maar uit.' Zegt Harry en slaat zijn armen over elkaar. Luke kijkt naar Kayden die een knikje geeft. 'We zijn samen.' Zegt Luke. Ik begin blij te springen en in mijn handen te klappen. 'Jeej!' Roep ik uit. Harry kijkt Kayden ongelovig aan. Ze knikt zachtjes. 'Het is waar. We zijn samen.' Zegt ze. 'Dus... Jullie... Hoelang?' Stottert Harry. 'Gisteren.' Zegt Luke. 'Nou... Ik..' Harry komt niet uit zijn woorden en loopt snel de kamer uit. Al snel volgt Michael. What the hell heeft hij? 'Ik ben heel blij voor jullie.' Zegt Louis, ook nog een beetje beduusd, en geeft hun allebei een knuffel. Ik til Kayden op van blijdschap. 'Wat is het het nieuwe 'liefde'? Glitteerrrrr!!' Roep ik. Ik heb iets met glitter. 'Dus eigenlijk zijn jullie niet verliefd. Maar verglittert!' Zeg ik. Iedereen lacht.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••heey! Kort. I know. Melig. I know. Xxx Bente
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
Fiksi PenggemarUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...