27

3.2K 150 79
                                    

~Heey! Hoofdstuk 27 alweer... Ik wil even zeggen dat jullie echt té lieve comments geven en dat ik echt heeelheeeeeeel erg blij ben met het aantal lezers! Dus hier is weer een hoofdstukje. Enjoy! Xx

POV Liam

We zitten Verschrikkelijke Ikke te kijken maar ik let niet op. Ik kijk naar de zuigzoen in Kayden haar nek. Waarschijnlijk daar gezet door Michael. Weer komt er jaloezie in me op. Godver Liam! Stop er mee!! Godverdomme... Kan ik er wel mee stoppen? Ze is gewoon zo... Zo.. Onweerstaanbaar. Ze is zo mooi! Echt. Woah. Ze ligt met Michael en Ashton helemaal in een deuk over een stukje waarbij een Minion 'Bibs' zegt en raar moet lachen. Meligheid hier! Ik vind het het leukste als die rare vrouw 'LIPSTICK SCHRIKKER!' Roept. Geen idee waarom het is gewoon zo... Eh... Ninja. Ik word moe en val in slaap..

~droom~

Ik lig in een grote kamer met allemaal gele Minion dingen om me heen. Eentje begint helemaal hyper te doen. 'Ik ben Juul de Superman en ik doe raaaaaar!!! AHAHAHAHHAAAAHHAAA IHIIIIHIIIHIHII!!!' Roept Juul de Superman. Lol. 'Ijihiiiiiihijii....' Lacht hij. Nog meer lol. Hij gaat helemaal rond rennen en gaat in zo'n superman poze staan zo van 'SUPERMAN!' Dan gaat hij vliegen. Hij pakt mijn handen en trekt me mee de lucht in. Dan pas zie ik dat Juul de Superman mini regenboog engel vleugels heeft. Dan komt er een eenhoorn aan ge galopt en ik krijg allemaal bontjes. Dan roept de eenhoorn, die aardig pluizig is, ; 'It's so fluffy! I'm gonna die!' En dan ontploft de eenhoorn en ik moet héél hard huilen.

~einde droom~

Ik schrik wakker. Helemaal bezweet. Oh my god! De eenhoorn ontplofte! Dat mag niet! Ik begin te huilen. 'Liam wat is er?' Vraagt Ashton. 'Juul de Superman e-en ik kreeg bontjes en toen toen toen kwam er een pluizige eenhoorn die riep; its so fluffy im gonna die! En en en t-toen ontplofte de eeenhooooorrrrn!!!' Roep ik overstuur. Iedereen moet moeite doen niet te lachen. 'Niet lachen! Het was echt heel eng!' Roep ik boos. Kayden kan het niet meer houden en begint heel hard te lachen. Dan begint Michael ook. Ik sta boos op en ren naar Kayden. Ik hef mijn hand op en sla hard op wang. Alles is stil. Ik trap Michael in zijn maag en ga verder met Kayden slaan. 'L-liam!' Roept Kayden overstuur. 'Kop houden.' Roep ik en sla haar nog een keer.

POV Kayden

Liam begint me te slaan! Ik moest niet eens lachen om zijn droom! Michael liet een grappige foto zien. En hij heeft Michael gewoon in maag getrapt! Ik pak Liam's handen vast en leg mijn hand op zijn wang. 'Liam. Rustig.' Fluister ik. Hij ontspant een beetje. Ik blijf zijn handen vast houden terwijl ik een hand in zijn nek leg. 'Niet boos zijn.' Zeg ik zacht. Hij ontspant nog iets meer maar ik zie woede in zijn ogen. Heel erge woede. Ik knijp zachtjes in zijn nek. En Liam gaat out. Dit word bijna saai zo makkelijk. Dan pas besef ik hoeveel pijn ik heb. Ik grijp naar mijn gezicht. Ashton rent naar de keuken en komt terug met een ice pack. Hij legt hem op mijn gezicht. Godver...

Hij heeft in mijn oog geslagen en tegen mijn neus. Ik voel dat ik een bloedneus heb. Ook kraste hij mijn wang open. Bitch. Dan zie ik Michael liggen op de grond. Ik kniel bij hem neer. 'Zing.' Fluistert Harry. Ik begin Other Side van Jason Derulo te zingen. Michael ontspant en komt weer omhoog. 'Meid! Je kan zingen!' Roept Michael. Iedereen lacht.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• heey! Hoop dat iedereen het nog leuk vind want het is een beetje dinen herhalen enzo. Ik zal iets nieuws doen xxx Bente

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu