Sorry dat het zolang duurde voor een nieuw hoofdstuk maar mijn vriendin was aan het zeuren dat ik verder moest gaan en het is nogal grappig om haar te irriteren😆 dus nogmaals sorry😋 hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden.
POV Kayden.
'Nee! Lou ik wil niet!' Roep ik terwijl Harry en Louis me optillen. 'Jawel! Het word leuk Harry en ik doen mee!!' Roept Louis terug. 'Louis ik ben hier nog maar een dag en ik ken nu al je liegenaar gezicht.' Zeg ik. 'Pinkiezweer dat jullie mee doen! Pinkiezweer is serrieus en dat kan je niet verbreken ook niet met gekruiste vingers!!!!' Zeg ik. Harry en Louis doen pinkiezweer. 'Jeej! Okee ik doe mee.' Zeg ik. 'Goedzo. En nu omkleden want de modeshow begint over 10minuten.' Zegt Harry. Ik knik en loop samen met de tassen naar mijn kamer. Harry en Louis doen hetzelfde maar die pakken de verkleedkleren en alles.
'EN HIER IS.....! KAYDEN STYLES, MALIK, HORAN, PAYNE, TOMLINSON!!!!!!!' Roept Zayn door de kamer. Ik loop naar de woonkamer met mijn nieuwe jurkje aan. 'Oeeeeeehh, aaaaaaaah!' Klinkt het door de kamer. Zayn en Niall hebben bordjes met punten erop. Ze geven allebei een tien. Ik ga op de bank zitten en dan komt Harry aanlopen met een jurk aan en blonde pruik op zijn hoofd. Ik schiet in de lach en kijk naar Niall en Zayn. Ze kijken elkaar en schudden dan hun hoofd terwijl ze de bordjes mrt het cijfer nul erop omhoog houden. Harry gaat hoofdschuddend op de bank zitten. 'Kayden kom eens!!' Roept Louis. Ik loop naar hem toe. 'Doe je Louis look aan dan gaan we met zijn tweeën!' Ik doe wat hij zegt. Als ik klaar ben staat Louis al te wachten. 'Kom tweeling!' Zegt hij lachend. Samen lopen we naar de woonkamer toe. 'EN HIER KOMEN LOUIS TOMLINSON EN KAYDEN STYLES MALIK PAYNE HORAN TOMLINSON!!!!' Roept Zayn. Het geeft me een fijn gevoel als ze hun achternamen achter mijn naam zetten. Het geeft me het gevoel dat ik er bij hoor. Louis en ik lopen nog een rondje en gaan dan op de bank zitten. 'Harry..... MAAT WAT HEB JE AAN?!' Roept Louis. 'Een jurk...' Zegt hij bijna onverstaanbaar. Iedereen begint hard te lachen.
POV Harry
'Jaha lach maar!' Roep ik mokkend maar dan schiet ik ook in de lach. 'Ahh Hazz we lachen je niet uit!' Zegt Kayden. Wat dan wel?' Vraag ik. 'We lachen je toe!!' Roept iedereen tegelijk. Ik loop weg en kleed me om. Een wit t-shirt met een v hals en een zwarte broek. Dan loop ik weer naar de kamer. 'EN HIER IS HARRY STYLES!!' Roept Zayn. Ik loop naar de kamer en ga op de bank zitten. 'Beter?' Vraag ik. Iedereen knikt heftig. 'WIE HEEFT ER ZIN IN PIZZA, POPCORN EN EEN FILM?!' Vraagt Niall hysterisch. 'IK!!!!!' Roepen Kayden en Louis tegelijk. 'Ooh ik meen het ik heb al jaaaaaaaaaarrrreeen géén pizza meer gehad!!' Zegt Kayden. 'Echt niet?' Vraagt Liam. Ze schud haar hoofd. 'En friet?' Vraag ik. 'Ook niet.' Zegt ze. 'Alleen maar soep en aardappels en boontjes enzo en soms pasta. En voor ontbijt brood met pindakaas, kaas of pasta. En middag eten en cracker met kaas ofzo.' Zegt ze. 'Okee dan vind ik het een goed idee dat vrijdag nu de vaste pizza of frietjes avond is. Of kebab en dat soort dingen.' Zegt Liam. We knikken. Kayden ook. 'Afgesproken.' Zegt Niall.
------------------------------------------------------- heeeeeeeeey piiizzaaafrrieett avvoonnddd!!! Hoop dat jullie het leuk vonden! Votes en leuke comment altijd welkom! Xx Me!
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...