POV Luke
'Mag ik even de aandacht alsjeblieft?' Roept een mevrouw om. Iedereen is stil. 'Zoals gister is verteld gaan we het record verbreken van de meeste mensen op een schuim party. Het record is 103 en we gaan nu even tellen. ' zegt ze. Ze beginnen te tellen. Na een tijdje zijn ze klaar. 'Okee we missen er elf dus roep al je vrienden bij elkaar!!' Roept iemand. Iedereen begint te bellen en te appen. Na een tijdje komen er nog meer mensen binnen die geteld worden. 'Oke het is officieel!!! HET RECORD IS GEBROKEN!! Het record was 103 drie en wij hebben er 156! Iedereen bij elkaar staan, voor de foto, tenzij je niet in het Guinnes Book Of Records wil staan.' Zegt iemand. Iedereen gaat bij elkaar staan en de foto word gemaakt. 'Dit is best wel stoer.' Zegt Harry. 'We komen in het GUINNES BOOK OF RECORDS!!!!' Roept Calum. 'Zou er glitter bij komen? Ik ga het vragen!' Zegt Calum en rent weg. Oh god. Helemaal happy komt hij terug. 'Ze gaan het proberen!' Roept hij blij. 'Jeeeuuuuuuujjjjjj!!!' Roept Kayden. Ze springt met Calum op en neer. 'Kom we gaan kipnuggets halen.' Zegt Calum en trekt Kayden mee. Ja, die is gek.
**
POV Harry
Luke trekt Kayden mee om te gaan dansen. Ik hou ze sterk in de gaten want ik vertrouw hem nog steeds niet helemaal. Oh ja, tuurlijk. Langzaam liedje. Fijn weer. Jup, ze staan te slowen. Boos draai ik me om naar Louis. 'Ik vertrouw Luke niet.' Zeg ik. 'Ik vertrouw hem wel, denk ik, maar hij zit wel vaak een soort van aan haar.' Zegt Louis. 'Ik weet het... Daarom.' Zeg ik. Er komt nog meer schuim en iedereen zit helemaal onder. Luke en Kayden maken allemaal rare dingen op elkaars gezicht en hoofd. Ineens valt Luke en verdwijnt in de grote schuim laag. 'Oh my god! Luke!' Grinnikt Kayden. Ze kijkt een beetje rond waar hij is gebleven.
POV Kayden
Ik schrik me dood als ik twee sterke armen om me heen voel. 'Heey, beautiful.' Hoor ik de mooie stem van Luke. Ik draai me om. 'Hee.' Zeg ik. Hij begint me te kussen. Ik glimlach door de kus heen. Mijn telefoon humt. Ik heb een berichtje. Onbekende afzender.
~kom naar buiten.
Staat er. Ik laat Luke het berichtje zien. 'Kom.' Zegt Luke en trekt me mee de rest. Ik laat het berichtje zien. Harry pakt zijn telefoon en belt Paul. 'Kom nu meteen naar de Mc.' Zegt Harry. Hij knikt en hangt op. 'Hij is er over vijf minuten.' Zegt Harry. Ik knik. Nog een berichtje.
~nu.
Ik laat het berichtje zien. 'Moet ik hem blokkeren?' Vraag ik. Paul komt binnen. Harry vertelt wat er aan de hand is. 'Enig idee wie het kan zijn?' Vraagt Paul. Ik denk na. Michael? Nee.. Die zou niet zo direct zijn denk ik. 'Misschien die gast die ik de laatste tijd zoveel zie?' Zeg ik. 'Alleen weet ik niet hoe hij aan mijn nummer komt.' Zeg ik. 'Jullie een idee?' Vraagt Paul aan de rest. Iedereen schud zijn hoofd. Weer een bericht.
~kom nu naar buiten. Je kan je niet verstoppen. Ik vind je wel.
'Okee, genoeg. Ik ga de gebruiker blokkeren en ook je telefoon. Morgen krijg je een nieuwe.' Zegt Paul. Ik geef mijn telefoon. 'Ik heb alleen geen geld voor een nieuwe telefoon.' Zeg ik zacht. 'Wij wel.' Zegt Louis. 'Je krijgt hem van ons.' Zegt Niall. Ik knik dankbaar. Ik ben echt bang. Paul doet wat dingen met mijn telefoon. 'Ik ga buiten kijken. Jullie blijven hier en verliezen haar geen moment uit het oog.' Zegt Paul waarschuwend en beent weg. 'Ik weet echt niet wat er aan de hand is...' Zeg ik zacht. Luke gaat op een bankje zitten en trekt me op schoot. Hij slaat zijn armen om me heen en duwt me stevig tegen hem aan. 'Het komt goed.' Zegt Louis. 'Weet Luke het al?' Vraagt Niall. Ik knik. 'Alleen Calum, Michael en Paul nog niet. En Zayn misschien.' Zeg ik. 'Wil je het ze zelf vertellen of moeten wij het doen?' Vraagt Harry. 'Willen jullie het Paul en Cal vertellen?' Vraag ik zacht. 'Tuurlijk.' Zegt Niall lief. Harry neemt Calum mee naar de wc's. Wat gebeurd er? Paul komt weer binnen. 'Niets.' Zegt hij. Louis' telefoon licht op. Hij leest het berichtje voor.
'Blokkeren helpt niet.' Zegt Louis. Oh nee. Ik begin te huilen. Iedereen probeert me te troosten. Calum en Harry komen terug van de wc's. 'Heey, gaat het wel?' Vraagt Calum als hij me ziet. 'Haar telefoon is geblokkeerd voor de zekerheid, ze krijgt een nieuwe, maar ik krijg ook berichtjes.' Zegt Louis. Niall krijgt een bericht. En kort daarna Luke ook. Iedereen zijn telefoon licht op, ook die van Paul. Niall leest voor. 'Ik.' Zegt hij. 'Ken.' Zegt Luke. 'Jullie.' Zegt Louis. 'Allemaal.' Zegt Harry. 'Stuk.' Calum. 'Voor.' Ashton. 'Stuk.' Paul. Fuck. 'Genoeg! Iedereen zijn telefoon geven.' Zegt Paul boos. Iedereen geeft zijn telefoon. Paul pakt ze aan, pakt die van mij en die van zichzelf ook en legt ze op een rij op de tafel. Zijn vuist slaat hard op de telefoons en langzaam maar zeker slaat hij ze allemaal kapot. 'Waar staan de auto's?' Vraagt Paul. 'Twee straten verderop. De parkeerplaats hier was vol.' Antwoord Louis. 'Meekomen.' Zegt Paul. We lopen achter hem aan. Paul zorgt dat we de achteruitgang mogen gebruiken. Snel lopen we naar buiten, rennen naar de auto's en gaan naar huis. Paul boekt de laatste vliegtickets naar Australië. Daar hebben Luke, Calum, Ashton en Michael nog een huis. Daar komen ze vandaan. Luke belt Michael en zegt dat hij naar het vliegveld moet komen. Iedereen pakt zijn spullen en we vertrekken naar het vliegveld.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••oeeehhhhh gurll! Van wie zouden de berichtjes zijn?? Oh ja ze zijn nu nog in London. Daar wonen ze dus eigenlijk. Hoop dat jullie het leuk vonden! Xxx Bente
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...