POV Kayden
Nadat Liam gisteren wakker was geworden hebben we hem snel het huis uit gezet. Iedereen verveelde zich dus iedereen is wat gaan doen. Michael vroeg of ik mee ging naar het park. Ik zei ja. Dus nu wandelen we door het park. Voorzichtig pakt Michael mijn had vast. Ik bloos licht en glimlach naar hem. Michael trekt me mee naar een klein bos niet ver van het park. Hij legt mijn handen in zijn nek en legt zijn eigen handen op mijn heupen. Hier word ik dus heel onzeker van. 'Vind je het erg?' Fluistert hij in mijn oor. Ik bloos en kan een kleine glimlach niet onderdrukken. Michaels hoofd komt langzaam dichterbij en ik sluit mijn ogen. Dan voel ik zijn zachte lippen op die van mij. Onze lippen bewegen langzaam tegen elkaar aan. Het lijkt wel alsof ze voor elkaar gemaakt zijn. Eerst zijn het kleine kusjes, maar die gaan als snel over naar iets ruwer gekus. Na een tijdje voel ik Michaels tong over mijn onderlip gaan. Ik krijg kriebels in mijn buik. Onzeker open ik mijn mond. Als snel heeft zijn tong de mijne gevonden. Onze tongen spelen een vurig spelletje. Mikes handen bewegen rustgevend over mijn heupen. Alles lijkt te verdwijnen. Het voelt alsof wij tweeën de enige op de wereld zijn. Ik vind hem leuk. Ik heb Michael altijd eigenlijk wel heel knap gevonden. Na een tijdje trekt hij terug. Hij kijkt me met een glimlach aan en laat zijn voorhoofd op de mijne rusten. 'Het was heel slecht hé?' Fluister ik zachtjes en kijk naar beneden. Ik durf hem niet aan te kijken. 'Het was geweldig.' Fluistert hij terug. Pas nu durf ik hem weer aan te kijken. 'D-dit was eigenlijk, eh, m-mijn e-eerste kus...' Zeg ik zachtjes. 'Echt waar?' Vraagt hij met een lieve glimlach. Ik grinnik. 'Dom hé?' Vraag ik. 'Helemaal niet dom. Ik.. Vind het wel leuk.' Zegt Michael. Ik bloos.
POV Michael
Damn. Ik vind haar echt leuk. En ik voel me eigenlijk best speciaal nu ik weet dat ik haar eerste kus ben. 'V-vond je het wel... L-leuk?' Vraag ik onzeker. Ze knikt en bloost. Ik glimlach. Ik begin in haar nek te zoenen. Ik ontdek nog een plekje waar ze kippenvel krijgt. Dat zie niet vaak, twee Lovespots. Ik begin op dat plekje een beetje te zuigen en begin er ook bij te likken. Ik voel dat ze zich gespannen voelt. Ik ga weer zacht met mijn handen over haar heupen. 'Rustig maar..' Fluister ik in haar oor. Ik ga weer door met waar ik mee bezig was als ze ontspant. Langzaam en onzeker vinden haar handen hun weg naar mijn haar. Ik kreun. Ik kus via haar nek naar haar kaaklijn en dan weer naar haar mond. Ik begin haar weer te zoenen. De zoen zit vol liefde en passie. Dit voelt zo goed. Ik leg mijn handen haar wangen. Ik zoen haar nu iets ruwer. Ik ga dicht tegen haar aan staan. Haar handen bewegen nu veel minder onzeker door mijn haar. Nog een kreun verlaat mijn mond. Damn.
POV Luke
Ik loop een beetje door het bos. Ineens zie ik dat een jongen en een meisje staan te zoenen. Ze komen me bekent voor. Ik kijk iets beter. Fuck. Een steek van jaloezie schiet door mijn lichaam. Michael staat met Kayden te zoenen. En niet zo'n beetje ook.
Ik vind Kayden al leuk sinds ik haar op haar Insta foto zag. En dat weet Michael ook. Ik weet wel dat Michael haar ook best wel knap vind maar niet op die manier. Maar natuurlijk vind Kayden Michael leuker. Ik ben afschuwelijk. Een traan rolt over mijn wang en ik baan me zo snel mogelijk een weg uit het bos.
POV Kayden
Michael trekt terug. Ik kijk opzij van een geluid en ik zie kog net een blonde jongen weg schieten achter een paar bomen. Was dat... Luke? Shit. Wat heb ik gedaan? Ik vind Michael wel aardig en leuk maar niet leuk leuk... Fuck! Nee! Het klinkt misschien raar maar ik ben al verliefd op Luke sinds dat ik hem had opgezocht vanwege 5sos. Nee, nee, nee! Als hij mij en Michael gezien heeft... Dan.. Weet ik het. Dit is zo rot. Wat moet ik tegen Michael zeggen? En tegen Luke? Ik kan toch niet zomaar tegen Mike zeggen van; ah nee sorry, vergeten, ik vind Luke eigenlijk leuker. Besties? Nee dat gaat echt niet hoor. Ik heb net vol met hem staan zoenen! 'Hee, wat is er?' Vraagt Michael lief. Hij is echt lief. En knap. 'H-het spijt me.. Te snel. Het spijt me echt.' Fluister ik en laat hem snel los. Hij legt een hand op mijn wang en kijkt me met een scheve glimlach aan. 'Het is niet erg. Het spijt míj. Ik... Sorry..' Zegt hij. 'Nee.. Ik.. Sorry.' Zeg ik. 'Laten we maar gaan.' Zegt Michael. Een. aal terug in het park zie ik Luke in tranen op een bankje zitten. 'Mike? Ga jij maar vast. Ik kom zo..' Zeg ik zacht. Michael ;knikt, geeft me een knuffel en vertrekt. Ik loop langzaam naar Luke. Ik ga langs hem zitten. 'Je hebt ons gezien?' Vraag ik. Luke kijkt me aan en knikt langzaam. 'Ik vind Michael niet leuk. Nou ja, wel leuk, maar niet leuk leuk..' Zeg ik zachtje. 'Waarom zoen je dan met hem.' Vraagt Luke. Tja... Waarom? 'Geen idee. Ik denk dat ik gewoon werd mee getrokken in het moment... En het spijt me. Heel erg.' Zeg ik zacht. 'Waarom spijt het je?' Vraagt hij. 'O-omdat... Ik jou leuk vind..' Fluister ik. Er rolt een traan over mijn wang. Luke veegt hem weg met zijn duim. 'Niet huilen, babe.' Fluistert hij in mijn oor. Hij trekt me in een knuffel. Als we elkaar los laten kijken we recht in elkaars ogen. Ik sluit mijn ogen voor een moment, zijn ogen zijn te mooi. Net als ik mijn ogen weer open wil doen voel ik twee zachte lippen op die van mij. Luke's lippen. Hij trekt me tegen zich aan. Zijn lippen zijn perfect. Luke legt mijn handen in zijn nek en zijn handen op mijn heupen.
POV Luke
Stiekem hoop ik dat Michael op een afstandje staat te kijken. Hij wéét dat ik haar leuk vind. Dat heb ik verteld. Ik bijt zacht in haar onderlip. Onzeker doet ze haar mond open. Mijn tong vind die van haar en onze tongen spelen een vurig spelletje. Ik trek haar dicht tegen me aan. Haar handen bewegen zachtjes door mijn haar. Een kreun verlaat mijn mond. Ik trek haar op schoot. Ik stop de zoen en laat mijn voorhoofd op die van haar rusten. Ik blijf haar aankijken als mijn handen een weg naar haar kont vinden. 'Vind je dit erg?' Fluister ik zacht. Ze bijt op haar lip, wat er enorm sexy uit ziet als je het mij vraagt. 'Ik doe je niets, je kan me vertrouwen. Weet je nog?' Vraag ik. Ze knikt. Ik leg een hand op haar onderrug en laat de andere hand op haar kont liggen. Mijn duim beweegt zachtjes op en neer. Ik lik over mijn lippen. Ik moet moeite doen om haar niet vol te gaan zoenen. 'Het... Is niet e-erg.' Stottert ze. 'Weet je het zeker?' Vraag ik voor de zekerheid. 'Je moet het gewoon zeggen, oke? Ik wil je geen pijn doen.' Zeg ik. 'Het is echt niet erg.' Zegt ze. Ik zoen haar zacht in haar nek. Ik weet dat er al twee zuigzoenen zitten maar ik ga ze van mij maken. Op alle twee de plekjes begin in te zuigen en een beetje te likken. Een zachte kreun verlaat haar lippen en ze slaat meteen een hand voor haar mond. 'Babe. Het is niet erg. Geniet gewoon.' Fluister ik in haar oor. Ik ga door met de kusjes in haar nek. Kippenvel. Nog een Lovespot. Ook daar begin in te zuigen en te likken. Haar handen bewegen door mijn haar. Ik geef kusjes van haar nek naar haar kaaklijn en dan weer op haar mond. Ik kus haar nog een tijdje en stop dan. Ze is zo mooi. Ik vind haar echt leuk.
POV Michael
Shit. Shit, shit, shit!! Luke is haar gewoon aan het zoenen! En nu zit hij ook nog aan haar kont! Het ging helemaal niet te snel voor haar, ze vind Luke gewoon leuk. En hij haar ook. Dat heeft hij verteld. Ik schop tegen de boom aan waar ik achter sta. Blijkbaar heeft Luke het gehoord want hij kijkt mijn kant op. Zodra hij me ziet kijkt hij me met een vieze glimlach aan. Ik kijk hem met een vernietigende blik aan. Echt, als blikken konden doden lag Luke morsdood op het bankje. Ik draai me om en loop boos en met tranen in mijn ogen het park uit. Ik loop mijn huis binnen en ren naar boven. Ik pak mijn gitaar, mijn auto sleutels en stap in mijn auto. Ik rijd naar Het Honk. De jongens en ik hebben het gemaakt van een oud verlaten huis. Het is onze chill plek en we kunnen er een beetje oefen met de band enzo. Ik loop naar binnen en sluit mijn gitaar aan op één van de speakers. Ik begin een paar liedjes te spelen. This. Fucking. Sucks.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• heey! Nieuw hoofdstukje! Hoop dat jullie het leuk vinden! En vergeet niet te zeggen of jullie een Trailer willen van het boek hea. Xxx Bente
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...