23

4.3K 153 41
                                    

Heeeeeey!! Hier komt een exta lang hoofstuk!! Hope you like it!

POV Harry

We moeten echt op Kayden letten nu die enge, nog, onbekende creep haar achtervolgd. Ik ga Paul alvast bellen. 'Lou. Ga jij alvast met Kayden naar boven? Ik bel Paul even.' zeg ik en Louis knikt. Hij loopt met Kayden naar boven. Ik pak mijn telefoon en bel Paul.

~Telefoongesprek~

P- Met Paul.

H- Heey met Harry. Je weet dat we een meisje geadopteed hebben eh? Een of andere enge creep zit achter haar aan. Hij is op bijna alle plekken waar Kayden ook is. We durven haar niet echt alleen te laten buiten. Dus, we willen vragen of jij tijdens de tour op haar kunt letten?

P- Ja tuurlijk. Gaat ze mee op tour? Of bedoel je dat ze gewoon thuis is?

H- Nee ze gaat mee.

P- Okee. Ja tuurlijk kan ik dan doen. Ik kan morgen anders wel alvast komen. Dan blijf ik bij haar tot de tour en tijdens de tour natuurlijk ook zoveel mogenlijk.

H- Dat zou echt super zijn. We zijn bij Louis. Ze heet dus Kayden. Ze is zestien jaar oud en ze heeft nogal een lastig verleden gehad.. We leggen het nog wel uit als ze dat zelf wil. Okee?

P- Ja, komt goed. Tot morgen.

H- Thanks. Tot morgen.

~~EindeTelefoongesprek~~

Ik loop naar boven. Ik ga naar Kayden haar kamer. Ze ligt in haar bed naar het plafond te staren. 'Kayden? Ik heb Paul gebeld. Hij komt morgen al en blijft bij je tot de tour en tijdens de tour. Ik heb hem je naam en leeftijd verteld en gezegd dat je een lastig verleden had en dat we het wel een keer zouden vertellen als jij dat ook goed zou vinden. Is dat goed?' vraag ik. Ze knikt. 'Ik wil het ook wel vertellen. Maar ik wil liever eerst kennis maken enzo want ik wil het niet aan iemand vertellend die ik pas vijf minuten ken.' zegt ze. 'Snap ik. Probeer maar te slapen. Tot morgen.' zeg ik. Ze knikt. Ik geef haar een knuffel en een kus op haar voorhoorfd. Ik loop naar mijn eigen kamer. Omdat we allemaal zo'n groot huis hebben hebben we bij iedereen een eigen kamer. We hebben dus eigenlijk vijf huizen. En dan die van familie enzo. Best grappig. Ik ga in bed liggen en doe mijn oortjes in. Langzaam val ik in slaap.

**

POV Kayden

Het is ochtend. Gister ben ik, nadat Harry kwam vertellen over Paul, meteen in slaap gevallen. Ik zit met Louis en Harry aan het ontbijt als de bel gaat. Louis staat op en doet open. Een paar seconden later komt hij weer binnen met een brede man met zwart haar. Waarschijnlijk Paul. Hij loopt naar me toe en steekt zijn hand uit. Ik neem hem aan. 'Paul.' zegt hij vriendelijk. 'Kayden.' zeg ik. 'Leuk je te ontmoeten.' zegt hij. Ik knik. 'Ik ga je de komende tijd beschermen. Voor zover dat nodig is. Ik blij in iedere gevaal bij je als je naar buiten gaat.' zegt Paul en gaat naast Harry op een stoel zitten. 'Dankje.' zeg ik zacht. 'Geen probleem.' zegt Paul. Ik mag hem wel. Hij is aardig. 'Wil je nog iets eten?' Vraagt Louis aan Paul. 'Graag. Ik heb nog niet ontbeten.' Antwoord Paul. 'Pak wat je wilt.' Zegt Louis. 'Dankje.' Zegt Paul en pakt een broodje en kaas. 'We moeten vandaag een nieuw album opnemen,' begint Harry en kijkt naar mij. 'Ga je mee?' Vraagt hij. Ik knik. 'Leuk.' Zeg ik. Ik eet mijn broodje op en drink mijn thee op. 'Ik ga me even omkleden.' Zeg ik en loop naar boven. Als ik in mijn kamer ben zet ik mijn muziek op uit mijn album van 1D 5sos en Little Mix bij elkaar. Stiekem ben ik heel erg fan van 1D maar ik laat niets merken. Ik zet hem op shuffle en zing mee. Ik pak mijn 5sos shirt uit mijn kast en trek hem aan. Harry had vanochtend mijn spullen opgehaald bij Niall. Ik pak een zwarte skinny en trek hem aan. Dan pak ik mijn zwarte Vans en doe ze aan. We kregen zakgeld op de groep en soms hadden we geluk en waren en hele leuke dingen. In ieder geval wel toen de Primark open ging. Alleen... We kregen niet echt veel zakgeld. Twee euro per maand. Iedereen gaf dat meteen al uit dan maar ik ging altijd sparen. Ik zet mijn muziek zachter en doe mijn oortjes in terwijl ik op bed ga zitten. Ik pak mijn make up en mijn spiegeltje en begin me op maken. Ik doe eyeliner, grijze oogschaduw en mascara op. Als ik klaar ben leg ik mijn make up weg en ga op Instagram. Ik doe er eigenlijk nooit wat mee. Ik heb 100 volgers. Een paar van de groep en ook een paar die ik niet ken. Ik heb er 14 foto's op staan. Geen Selfies. Ik zet de camera aan en glimlach. Ik maak een foto en zet hem op Instagram. Al na een paar minuten krijg ik likes. Ik heb ook vijf nieuwe volgers. Niall, Harry, Liam, Louis en Zayn. Dit is al van twee dagen geleden. Ik heb al 20 likes. Ik bekijk de reacties.
@harrystyles: 👏🙏😱
@lottiehoningpottie: 😍😍😍😍Keed! Beaauttyy!! Ik mis je:(
@niallhoran: bieeeoeeetiieefoeel!
@real_louis_direction: 🙏🙏

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu