39

2.1K 105 13
                                    

POV Kayden

Ik word wakker van knallende koppijn. 'Auw!' kreun ik en grijp naar mijn hoofd. Ik kijk rond in de kamer waar ik ben, voor zover dat kan als alles donker is. Ik schrik op van een krakend geluid. ik kijk naar rechts, waar het geluid vandaan komt, en houd mijn adem in. Een zwarte schim, met het postuur van een man, komt binnen lopen. Het licht word aan gedaan. Ik knikker met mijn ogen tegen de felheid van het licht. Ik kijk naar de man. Hij me vaag bekend voor maar ik kan het niet plaatsen. Hij loopt met grote, angzame passen op me af. Hij zet het dienblad, dat hij tot nu toe vast had, naast neer en gaat naast me op de grond zitten. 'zo, zo... weet je al waar je bent?' vraagt de man met een gemene grijns op zijn gezicht. 'Wil ik het weten?' vraag ik boos. de man grinnikt. 'Ken je me nog?' vraagt hij. 'Gelukkig niet.' bries ik. 'Ach, wat vervelend nou.' zegt hij nep verdrietig. 'Misschien frist dit je geheugen op?' zegt hij met een gemene grijns op zijn gezicht. Hij haalt iets tevoorschijn. Eerst zie ik niet wat het is maar na een paar seconden zie ik het. 

Hét mes.

Mijn adem begint te stokken. 'Klootzak!' roep ik boos. Ik wil hem weg slaan maar kom erachter dat mijn handen vast zitten.

'Hé! Zo praat je toch niet tgen je vader?'

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O-o whuups. Kort hoofdstukje maar HEY ik heb EINDELIJK geupdat WIEOWIWEIOWIWIEWOWW GLITTER!!

hopee u liked it se you soon en super bedankt voor 40k ECHT OMG ZOVEEL NULLEN O-O

LOVE YOU <3

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu