24

3.3K 141 15
                                    

POV Michael

Ik schrok net best wel toen Kayden weg rende. Eigenlijk wilde ik achter haar aan gaan maar ik durfde niet meer toen Harry vertelde dat ze een heftig verleden had gehad en dat ze daarom moeilijk jongens kon vertrouwen en dat snap ik ook wel. Ook al weet ik helemaal niet wat er is gebeurd. Als jongens vroeger erge dingen bij haar hebben gedaan snap ik heel goed dat ze het nou moeilijk vind jongens te vertrouwen. De deur gaat open en Luke komt met Kayden binnen lopen. Luke gaat op de bank zitten en Kayden gaat zenuwachtig langs Niall staan. 'Je hoeft niet bang te zijn hoor, Kayden. We doen je echt niets hoor.' Verzeker ik haar. Ze knikt licht. 'We, eh, volgen je allemaal op Insta...' Zegt Ashton zacht. Ze glimlacht lief. Ze is eigenlijk best wel knap... 'Okee. Ik heb een idee! Wie kan morgen allemaal naar mij komen voor een film avond?!' Vraag ik. Iedereen steekt zijn hand op, behalve Kayden. Ik kijk haar met een pruil lipje aan. 'Pleaaseee! Ik heb kaas tosti's, paprika chips en cola.' Zeg ik. Meteen steekt ze haar hand op. Iedereen moet lachen. Ineens zoemt Niall zijn telefoon en meteen daarna zoemt ook die van mij. We pakken allemaal onze telefoons. 'We moeten stoppen voor vandaag. De stroom is uit gevallen.' Zegt Niall. 'Ja wij moeten ook stoppen.' Zeg ik. Dan valt het licht uit. 'Fijn!' Roept Niall uit. 'Vandaag maar filmavond dan?' Vraag ik. 'Ke.' Zegt iedereen. 'Kayden ga je mee boodschappen doen voor vanavond?' Vraag ik. Ik wil haar beter leren kennen. 'O-okee...' Antwoord ze aarzelend. Ineens hoor ik een grote bons. Echt zo van BAM BOTS. 'Ik heb de deur gevonden.' Kreunt Louis. Ik lach. 'Mooi zo.' Zeg ik en sta op. Dan struikel ik en kom boven op iemand terecht. 'En ik heb Louis gevonden.' Zeg ik. 'Klopt.' Zegt Louis. Ik sta op en zoek de klink. Als ik hem heb gevonden doe ik de deur open en loop naar buiten. Ook hier is het donker. 'Ah nee he!' Zeg ik. Ik pak mijn telefoon en zet mijn zaklamp aan. Ook Harry doet het en zo lopen we naar buiten. 'Ik denk dat wij alvast boodschappen gaan doen.' Zeg ik en kijk naar Kayden. Ze knikt verlegen en glimlacht. 'Jullie hebben mijn huissleutel he?' Vraag ik aan iedereen. Ze knikken. 'Oh ja.' Zeg ik en pak één van mijn drie huissleutels van mijn sleutelbos en geef hem aan Kayden. 'Hier. Je mag altijd naar binnen.' Zeg ik en glimlach. 'Dankje.' Zegt ze en doet hem aan haar sleutel bos. De sleutel die ik aan haar heb gegeven is blauw met paarse stippen. Kayden en ik lopen naar mijn auto en stappen in. De rest loopt naar hun eigen auto's en stappen ook in. 'M-mag ik je nummer..?' Vraag ik zacht aan haar. Ze knikt en geeft haar nummer. Ik geef de mijne. 'Dankje.' Zegt ze. Ik knik en rijd aan naar de supermarkt. We stappen uit en lopen de supermarkt binnen. 'Okee. Als jij even vijf zakken paprika chips, vijf zakken naturel chips, drie zakken zoute popcorn en drie zakken zoete popcorn haalt, dan haal ik drinken enzo.' Zeg ik. 'Zoveel?!' Vraagt ze. 'Geloof me. Dat komt wel op.' Zeg ik. 'Okee.' Zegt ze en loopt naar de chips afdeling. Ik loop richting de drank afdeling. Ik pak zes flessen cola, zes kratjes Jills en een paar kratjes bier. Ook pak ik nog wat sinas en loop dan naar de chips afdeling. Kayden heeft intussen een karretje gepakt en alles in de wagen gedaan. Ik loop naar haar toe en doe alles in de wagen. 'Ik kan de popcorn niet vinden en ik ben al vijf keer op en neer gelopen. Ik glimlach, buk en pak de popcorn uit het rek. 'Oh...' Zegt ze en bloost. 'Sorry.' Zegt ze een beetje verlegen. 'Is niet erg.' Grinnik ik. Kayden doet haar vest uit en dan zie ik dat ze een 5sos shirt aan heeft. 'Leuk shirt.' Zeg ik met lach. 'Dankje!' Zegt ze. Ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden. Als ik bij haar armen ben schrik ik en laat de popcorn op de grond vallen. Ik loop naar haar toe en pak haar polsen vast. Ik kijk haar met betraande ogen aan. Er zitten diepe sneden in haar armen. Sommigen zie je al bijna niet meer en andere zitten er nog maar net. Er rolt een traan over mijn wang. Ik weet dat ik haar pas twee uur ken ofzo maar toch geef ik om haar. Veel. 'Je... Snijd je jezelf...?' Vraag ik zacht. Er rollen dikke tranen over haar wangen.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• heey! Spannend? Xxx Bente

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu