Last chapter....
POV Luke
'Luke!!' Hoor ik iemand schreeuwen. Kayden. 'Nee!' Hoor ik Ashton roepen. Nog een schot. Ik hoor mensen rennen en mensen zeggen dingen tegen anderen mensen. Het enige wat ik kan doen ik liggen. De pijn in mijn borst word erger. Ik zie de jongen boven me, met een bezorgde blik in hun ogen, alleen Ashton zie ik niet. 'Luke, hou je ogen open.' Zegt Liam. Ik probeer het maar het lukt niet. 'We moeten zorgen dat hij wakker blijft!' Zegt Niall. 'Luke, buddy. we zingen She Looks So Perfect, probeer mee te doen, oké? de ambulance komt zo. het komt goed.' Zegt Michael en pakt mijn hand vast. Ik geef een klein knikje.
'Simmer down... Simmer down...'
POV Kayden
De tranen lopen over mijn wangen als ik zie hoe Luke word neer geschoten. 'Luke!!' Roep ik. 'Nee!' Roept Ashton. De man, die zichzelf mijn vader noemt, maar die niet meer voor mij bestaat, word in zijn been geschoten. Hij word vastgehouden door de politie, en de jongens rennen naar Luke. Maar Ashton rent naar mij. Hij maakt me los en meteen trekt hij me in zijn armen. 'Ashton..' Huil ik in zijn armen. Hij drukt me stevig tegen zichzelf aan en wrijft over mijn rug. 'Shh, het is goed nu, honey.' Fluistert hij. 'Luke.' Zeg ik. 'Keed, het komt goed met hem. de ambulance komt zo.' Zegt Ashton en houd me tegen als ik naar hem toe wil lopen. 'Ash, ik wil naar hem toe! alsjeblieft.' Smeek ik. Ashton trekt me naar zich toe. 'Niet nu.' Fluistert hij. 'Waarom niet?' Huil ik. 'Ik ga met je mee als ze hem naar het ziekenhuis hebben gebracht en hebben geopereed.' Zegt Ashton. Ik probeer uit zijn armen te komen maar hij is te sterk. 'Waarom mag ik niet nu naar hem toe.' Vraag ik. 'Je bent net uit deze toestand gekomen, ik wil niet dat je hem nu zo ziet liggen daar.' Zegt Ashton. De ambulance komt met loeiende sirenes aan rijden. Er komen mannen aan en leggen Luke op een brancard. Calum, Michael en Louis gaan met hem mee naar het ziekenhuis. De andere jongens rennen naar me toe. Ze trekken me allemaal in een knuffel en zeggen hoe veel ze van me houden en me gemist hebben, hoe bezorgd ze wel niet waren. 'Kayden, ga je mee? we gaan naar huis.' Zegt Harry. Ik knik. 'Gaan we straks alsjeblieft naar Luke?' Vraag ik. 'Ik ga met je mee.' Zegt Ashton. 'Maar eerst gaan we naar huis.' Zegt Niall. Ashton tilt me op in bruidsstijl. Hij stapt de auto in maar laat me niet los. Dan voel ik pas hoe moe ik ben. 'Ga maar lekker slapen, lieverd.' Fluistert Ashton. Mijn ogen zakken dicht. Ik hoor hoe de jongens zachtjes Little Things beginnen te zingen. Langzaam voel mezelf langzaam wegzakken.
••
Ik word wakker. Ik kijk om me heen en zie Niall naast me zitten op het bed waar ik op lig. 'We gaan naar Luke.' Zegt hij. Ik sta op en loop naar beneden. 'Kom.' Zegt Ashton en pakt mijn hand. We lopen naar de auto. 'Waarom gaat de rest niet mee?' Vraag ik. 'Ze komen straks. we wilden in groepen komen zodat Luke meer rust had.' Antwoord Ashton. Ik knik. 'Ash?' Vraag ik. 'Ja?' Zegt hij.
'Bedankt.' Zeg ik.POV Ashton
'Bedankt.' Zegt Kayden. 'Waarvoor?' Vraag ik. 'Voor dat je naar me toe kwam in de loods, dat je altijd aardig voor me bent en me altijd aan het lachen kan maken.' Antwoord ze. Ik glimlach. 'Ik wil dat je gelukkig bent.' Zeg ik. 'Bedankt dat je me in je armen sluit op de momenten waarop ik het het meest nodig heb.' Zegt ze. Ik zet de auto aan de kant en stap uit. Ik doe de deur aan haar kant open en trek haar in een stevige knuffel. 'Ik hou van je, meissie, ik ben er altijd voor je. vergeet dat nooit.' Fluister ik in haar oor.POV Kayden
'Ik hou van je, meissie, ik ben er altijd voor je. vergeet dat nooit.' Fluistert hij. 'Ik hou ook van jou, Ash.' Fluister ik terug. Ashton stapt weer in de auto en we rijden verder naar het ziekenhuis.POV Michael
Luke is geopereerd. Het gaat goed komen heeft de dokter gezegd. Calum is naar de wc en Louis is drinken halen. 'Mikey.' Hoor ik. Ik kijk op en zie Ashton en Kayden. Meteen trek ik Kayden in een knuffel. 'Ik heb je zo gemist.' Fluister ik. 'Ik jou ook.' Fluistert ze terug. Calum komt aan lopen. 'Keed!' Roept hij zodra hij Kayden ziet. Hij rent naar haar toe en sluit zijn armen om haar heen.POV Calum
'God, wat heb ik jou gemist.' Zeg ik. Ik druk Kayden stevig tegen me aan. 'Ik jou ook, Cal.' Fluistert ze.POV Louis
Ik loop terug naar Michael en Calum als ik Kayden en Ashton zie staan. Ik laat mijn cola vallen en ren naar ze toe. Meteen trek ik Kayden in een knuffel. 'Je hebt géén idee hoe bezorgd we allemaal zijn geweest.' Zeg ik. Ze glimlacht. 'Uhm.. k-kunnen we misschien naar Luke?' Vraagt ze zacht.
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...