37

2.5K 121 10
                                    

POV Kayden

Alles is zwart. Ik heb knallende koppijn. Ik probeer te bewegen maar zodra ik dat doe schiet er een verschrikkelijke pijnsteek door mijn lichaam. Als ik mijn ogen open wil doen schiet er een pijnsteek door mijn hoofd. Mijn polsen doen pijn. Het voelt alsof er touw omheen zit. Ik lig niet, ik zit niet en ik hang ook niet aan het plafond. Het voelt alsof ik zweef. Het is koud. Ijs koud. Waar the hell ben ik?!

POV Michael

We zitten in een van de geheime gebouwen van de FBI.
We hebben net uitgelegd wat er is gebeurd, wie Kayden precies is en of we wisten wie het misschien heeft gedaan. Er kwamen een paar nieuwe dingen verteld. Harry heeft me Kayden haar verleden verteld. Heel heftig, vond ik het.
'Oké. We gaan haar zoeken. Ik wil jullie verzoeken zoveel mogelijk binnen te blijven, behalve voor boodschappen enzo, voor jullie eigen veiligheid. We laten weten wat we te weten komen. Maar, als jullie buiten zijn, besteed die tijd dan goed en kijk ondertussen uit voor verdachte dingen. Alles wat niet klopt, moeten we weten. Zelfs als het er uiteindelijk niets mee te maken heeft. Begrepen?' Vraagt mvr. de Vries. Iedereen knikt. 'We gaan haar vinden.' Voegt ze er aan toe. We geven haar een hand, en vertrekken daarna naar huis. Damn, ik hoop dat ze oké is.

POV Luke

We moeten Kayden echt vinden. Dit is vreselijk. Waarom zou iemand haar ontvoeren? Ze heeft toch niets verkeerds gedaan? Tenminste... Niet dat ik weet in iedere geval. Laten we het er op houden dat ze niets verkeerds heeft gedaan.
We komen thuis aan. Iedereen loopt snel naar binnen.
'Oké. Ik ben niet van plan binnen te blijven. Ik ga haar zoeken.' Zeg ik. 'Ik ook.' Zegt Michael. 'Is dat wel slim? We moeten toch binnen blijven?' Vraagt Calum. 'Ja. Jongens, ik wil haar ook graag zoeken, meer dan wat dan ook, maar het kan niet.' Zegt Harry. 'Dan ga ik wel 'boodschappen doen'' zeg ik. 'Luke. Alsjeblieft.' Zegt Louis. 'Wat moeten we dan doen?! We kunnen hier toch niet zomaar blijven zitten als ze op God mag weten welke is? We moeten iets doen.' Zeg ik. Op dat moment horen we de brievenbus klapperen. Paul loopt naar de gang en komt een paar seconden later terug met een brief in zijn handen. Hij geeft hem aan Harry. Harry leest voor wat er op de voorkant staat. '1.' Zegt Harry. Het is er op geplakt. Harry maakt de envelop open en leest voor;

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••CLIFFHANGER!!!!
Wat denken jullie dat er in de brief staat? Vertel het in de comments! Xxx Bente

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu