36

2.6K 129 18
                                    

POV Kayden

Een uur geleden zijn we aangekomen in Australië. We zijn nu bij het huis waar Luke, Calum, Ashton en Michael samen wonen. In London was het 6 uur 's avonds maar hier is het 2 uur in de middag. Het is warm. Paul is nieuwe telefoons voor ons gaan halen. Hij is al een tijdje weg. Harry heeft een gesprek met Liam aan de telefoon. Na een tijdje hangt hij op. 'Liam komt nu hier heen.' Zegt Harry. De deurbel gaat. Michael gaat open doen. Even later komt hij terug met Paul. Paul geeft iedereen een telefoon. Allemaal I Phone 5c. De mijne is wit met roze en een blauw hoesje. 'Vet!' Mompel ik. Ik zet hem aan en stel hem helemaal in, net zoals de rest. Iedereen geeft elkaars nummers. Weer gaat de deurbel. Paul doet open en komt even later terug met Liam. 'Heey.' Zegt iedereen. 'Waarom moest ik komen?' Vraagt Liam en zet zijn koffer neer. 'Kayden word gestalkt. We waren op een feestje en ze kreeg een Whats App waarin stond dat ze naar buiten moest komen. Al snel kregen we allemaal dreig berichtjes. Paul heeft de telefoons stuk gemaakt en net nieuwe gekocht. Toen hij op het feest buiten ging kijken, was er niemand. Niks.' Zegt Harry. Op dat moment trilt Liam's telefoon. Hij leest het bericht. Zijn ogen worden groot. 'Weg gaan heeft geen zin. Ik vind jullie wel. Oh nee, ik heb jullie al gevonden.' Leest Liam voor. 'Fuck.' Zegt Harry Louis. Nog een bericht. 'Nieuwe telefoons. Slim. Maar niet slim genoeg.' Zegt Liam. Ineens gaat het licht uit. 'Godver!' Roept Michael. Een doffe knal komt uit de gang. Ik word van achter vast gegrepen. Ik wil gillen maar er komt geen geluid uit mijn mond. Een felle pijn steek schiet door mijn lichaam. Dan word alles zwart.

POV Michael

Het licht gaat weer aan. Ik kijk door de kamer. 'Kayden is weg!' Roep ik. Er ligt iets op de plek waar ze stond toen het licht uit ging. Er liggen bloed spatten op de grond en een briefje. Met tranen in mijn ogen pak ik het briefje op.

'Als jullie haar ooit nog een keer willen zien... Probeer haar maar te vinden.' Lees ik voor.

'Godverdomme!' Roept Luke. 'We moeten haar vinden,' Zegt Niall. 'Nu.' Vult hij aan.

Liam's telefoon trilt weer.

'Ik zou de politie er niet bij halen als ik jullie was. Met een emoticon van een mes.' Zegt Liam (🔪). 'We staan er dus alleen voor. We kunnen geen hulp vragen.' Zegt Calum. 'Politie mag niet. Maar over de FBI is niets gezegd.' Zeg ik. 'Oh my god Michael je bent een genie!' Roept Louis. Iedereen begint meteen te bellen naar iedereen en van alles en nog wat. We moeten haar echt vinden.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Oooeeeeeeehhh halve cliffhanger! Spannend?? Comment! Xxx Bente (vinden jullie het nog leuk?!)

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu