POV Niall
Ik lig nog steeds met Kayden in het ziekenhuis bed, mijn arm om haar heen en haar hoofd om mijn schouder. Ik voel me verschrikkelijk. Vraag me alsjeblieft niet waarom. Wist ik het maar... Ik kijk naar Kayden en ik zie dat ze met betraande ogen naar Zayn kijkt. Ik besluit haar niets te vragen en kijk gewoon mee. Ik kijk gewoon mee naar hoe Zayn daar bijna dood ligt te gaan door mij. Gewoon. En waarom ligt hij daar bijna dood te gaan? Omdat ik hem in elkaar geslagen heb omdat hij Kayden voor me wou beschremen. En waarom dat? Gewoon. Omdat ik een lul ben. Een lul die al meteen op de eerste dag dat -ie met zijn vier beste vrienden een meisje geadopteerd heeft haar pijn doet. Ik heb haar gedwongen te vertellen wat er was gebeurd in haar jeugd, wat ze niet wilde, en toen heb ik haar pijn gedaan omdat ik door bleef jammeren als een klein stom irritant kind die vraagt om een zakje chips. Het enige woord dat in mijn hoofd zit is gewoon. Waarom heb je hem in elkaar geslagen? Hij ging gewoon te ver door te diregen Kayden bij me weg te halen. Waarom jij dan ook in het ziekenhuis. Ik heb gewoon een botsinkje gehad. Niet bijzonders. Ik was alleen bijna dood, maar verder... Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan.
POV Kayden
Ik haat dit. Ik haat het om te kijken naar Zayn als ik hier samen met Niall lig terwijl er Niall de rede is waarom Zayn hier ligt. Ik voel dat Niall me dichter naar zich toe trekt. Ik voel me ontzettend ongemakkelijk. Moet ik naar Harry luisteren en gewoon zeggen dat iki het niet fijn vind? Of hier gewoon blijven liggen en me gruwelijk ongemakkelijk voelen? Hm... Lastige... 'N-nial... Zou je me alsjeblieft los kunnen laten?' vraag ik zachtjes. 'Oh ja, tuurlijk. Het spijt me..' zegt hij en laat me los. 'Dankje... Het is niet erg hoor maar ik voelde me gewoon een beetje ongemakkelijk.' zeg ik er nog snel achteraan. Hij knikt en geeft me een zwakke glimlach. There you go, Kayden. Goed gedaan. Weer iemand beledigd...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Heey heey!!!! Sorry voor het korte stukje! Ik beloof dat het de volgende keer langer is:) Votes en comments altijd welkom!! Xxx Bente <3
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
Fiksi PenggemarUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...