POV Kayden
Michael en ik zitten in de auto. Ik denk aan wat er gebeurde in supermarkt. Freaking Michael Clifford heeft een zuigzoen in mijn nek gezet en me gekust. Michael Clifford! Dé Michael Clifford. DE FREAKING MICHAEL CLIFFORD!!!! Okee, Kayden, rustig. Ik zie Michael vanuit zijn ooghoeken naar me kijken. Ik voel me heel ongemakkelijk en dat was eigenlijk ook zo in de supermarkt, maar durfde het niet te zeggen... Net zoals nu... Hij legt zijn hand op mijn been. Ik slik. 'M-michael. Alsjeblieft..' Fluister ik. Hij haalt zijn hand nog één keer over mijn bovenbeen en haalt hem dan weg. Nu durf ik pas weer te ademen. 'Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Echt niet.' Zegt hij. Ik knik. 'Ik weet het. Maar.. Toch.' Stotter ik. Michael haalt een hand door zijn haar en likt over zijn bovenlip. Hij knijpt in het stuur zodat zijn knokkels wit worden. Ik schrik een beetje. Heb ik hem boos gemaakt?
POV Michael
Ik moet echt mijn best doen om de auto niet aan de kant te zetten en haar te zoenen. Ze is zo knap. Echt.Damn...
Ik knijp in het stuur en mijn knokkels worden wit. Ik probeer op de weg te letten en niet naar Kayden te kijken omdat ik weet dat ik me dan niet meer in kan houden. Ik zie dat ze schrikt. 'Hee, wat is er?' Vraag ik lief. Ik blijf naar voren kijken. 'Ben je boos?' Vraagt ze zacht. Ze slikt. 'Wat? Nee! Helemaal niet! Hoe kom je daar nou bij?' Vraag ik en glimlach. Kut! Ik keek. Mike, rustig! Ik kan me nog net in houden. Ze wijst naar mijn handen. 'Oh dat! Nee dat is gewoon een tikje.' Lieg ik. Ze slaakt een zucht van opluchting. Ik zet de auto aan de kant. 'Keed. Je hoeft je echt geen zorgen te maken.' Zeg ik. Ze kijkt naar beneden. Ik til haar hoofd op door mijn wijsvinger onder haar kin te zetten. 'Je kan me vertrouwen. Echt! Wat ik in de winkel deed... Geen slimme zet. Ik weet het. Maar echt. En als ik iets doe wat je niet fijn vind dan boor je me voor mijn part de grond in. Oke?' Vraag ik. 'O-oke...' Zegt ze zacht. 'Besties?' Vraag ik. 'Besties.' Zegt ze en glimlacht. Ik start de auto weer en rijd verder naar huis.**
We openen mijn huis deur en lopen naar binnen. Iedereen zit geschokt en denkend op de bank. 'Wat is met jullie?' Vraag ik lachend. 'We kwamen een halfuur geleden hier. Er zaten drie kinderen, zestien jaar oud, op de bank Dora te kijken. Één jongen, Diesel, en twee meisjes, Sam en Eef. Ze hadden ingebroken.' Zegt Ashton. Ik schrik. 'Wat?!' Roep ik. 'Er is niets kapot! Ze hebben alleen met een pasje de deur open gemaakt. Ze zeiden dat ze bij zoveel mogelijk mensen gingen inbreken en daar dan Dora gingen kijken.' Zegt Niall. 'Oh oke.' Zeg ik en loop naar de keuken. 'Wie wil er wat drinken?! Cola?!' Roep ik. 'Jup!' Hoor ik. Ik pak de glazen en twee flessen cola. 'Niall! Kom even helpen!' Roep ik. Niall komt de keuken in gelopen. 'Wil je even een paar bakken pakken voor de chips enzo?' Vraag ik. Hij knikt.
POV Harry
Ik kijk naar Kayden. Er is iets anders aan haar... Ik laat mijn ogen een paar keer over haar lichaam glijden. Dan zie ik het. Haar nek... Een paars blauwe plek zit in haar nek. Een zuigzoen. Michael! Godver! 'Mike! Kom eens mee ik moet je wat laten zien!' Roep ik naar de keuken. Michael komt uit de keuken gelopen en ik neem hem mee naar buiten. Een eindje verder op duw ik hem tegen de muur. 'Godverdomme, Michael.' Zeg ik boos maar rustig. 'Gast. Doe eens rustig. Wat is er?' Vraagt hij. 'Leuk gehad met Kayden? Haar nek heeft niets te klagen, zo te zien. Hm?' Vraag ik. 'Harry. Rustig. Ze liep tegen een uitstekende stok aan, buiten.' Zegt Michael. 'Lieg niet!' Roep ik en duw hem harder tegen de muur. 'We weten allebei dat ik een enorme flirt ben en dus weet ik als geen ander hoe een zuigzoen er uit ziet, Mike.' Zeg ik. Hij zegt niets terug. Ik schud afkeurend mijn hoofd. 'Sorry, gast. Ze is gewoon zo... Zo...' Hij komt niet uit zijn woorden. 'Onweerstaanbaar. Ik weet het. We weten het allemaal. Hou je in!! Ik heb toch al verteld over haar lastig verleden!' Zeg ik. 'Het spijt me. Het was gewoon vriendschappelijk. Ja ik heb haar een zuigzoen gegeven en een kus gegeven maar ik heb al sorry gezegd. Ze kan me vertrouwen. Jij kan me vertrouwen. We zijn gewoon Besties, Harry, meer niet.' Zegt Mike. 'Okee.. Sorry. Maar hou je in. Alsjeblieft, Michael. Ze heeft het echt heel lastig gehad.' Zeg ik. Hij knikt. We lopen weer naar binnen.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• heeeeyyyy!!! Nog een hoofstukjuuhhhhh!!!!!! Xxx Bente
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
Fiksi PenggemarUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...