Zayn's POV
Ik loop naar Kayden haar kamer. Als ik de deur open doe zie ik Niall op het venster van het raam zitten. Hij staart naar buiten. 'Niall wat bezielt jou?!' Vraag ik roepend. Niall schrikt op. 'Heh? Wat?' Zegt hij dof. 'Wat bezielt jou?' Herhaal ik mezelf. 'Gaat het over Kayden?' Vraagt hij. 'Nee over dat je de deur poen hebt laten staat, JA het gaat over Kayden.' Antwoord ik. Hij geeft geen antwoord en kijkt naar de grond. 'Niall. Wat heb jij? Kayden komt half huilend naar beneden gerent methet verhaal dat jij haar niet los wou laten toen ze PERONGELIJK papa zei en bij het raam ging staan. Plus dat je dat op de groep ook al had gedaan toen jij haar hielp om haar spullen te pakken.' Zeg ik. Hij mompelt iets onverstaanbaars. 'Sorry wat zei je?' Vraag ik. 'Het spijt me, oke!?' Roept hij. 'Dat moet je tegen Kayden zeggen. Ik wil weten waarom je zo doet Niall.' Zeg ik. 'Je zei: Ik laat je niet los voordat je zegt waarom. Niall. What the fuck?!' Ik kijk Niall scherp aan. 'Ik ben gewoon benieuwd naar haar verleden, oke!' Roept hij. 'Dat zijn we allemaal, Niall, als je dit nog één keer flikt komt Kayden hier voorlopig niet meer slapen.' Zeg ik en loop de kamer uit.
Harry's POV.
'Het spijt me, oke!?' Hoor ik iemand roepen. Nog een boze stem. Ik kan niet horen wat er gezegd werd. Weer een stem. Luid en duidelijk. 'Ik ben gewoon benieuwd naar haar verleden!' Roept iemand. Waarschijnlijk Niall. Nog een stem. Dit keer versta ik het weer niet. Ik hoor voetstappen op de trap en Zayn komt binnenlopen. 'Dat ging niet zo goed neem ik aan.' Zeg ik. 'Ik ben duidelijk geweest denk ik.' Zegt Zayn. 'Wat is er dan?' Vraagt Liam. 'Hij zei dat hij benieuwd was naar haar verleden. Dus toen zei ik dat zijn we allemaal.' Zegt hij. 'Je zei nog iets.' Zeg ik. 'Oh ja. Ik zei ook dat als hij dit nog een keer flikt, Kayden hier voorlopig niet meer komt.' Zegt Zayn. Liam knikt. 'Ik snap je wel hoor, Zayn, maar dit is Kaydens eerste dag bij ons. Ik kan haar wel begrijpen als ze het kut vind dat ze meteen ergens wordt weggehouden.' zegt Liam. 'Vind ik ook.' zeg ik. 'Maar ze wordt niet meteen ergens weggehouden. Dat gebeurd alleen maar als Niall dit nog een keer bij haar doet. Hij doet haar pijn.' zegt Zayn. 'Maar, dan nog weten we ook niet hoe ze gaat reageren op deze afspraak. Wat moeten we dan zeggen? Ja, hee, Kayden, je mag een tijdje niet meer bij Niall komen als -ie nog een keer zoiets doet.' Zeg ik. 'Het kan wel, maar het is een beetje raar.' Zegt Liam. 'En we kunnen ook niet zomaar niets zeggen.' Liam kijk naar Zayn. 'Misschien moeten we, als we dit zeggen, haar zelf laten zeggen wat ze er van vind?' Vraag ik. 'Ja, dat kan wel.' zegt Zayn. Ik kijk naar Liam. Hij knikt. 'Ja, dat kan werken.' zegt hij. 'Dan doen we dat.' Zegt Zayn.
Kayden's POV
Louis en ik zitten in de auto opweg naar huis. Ik heb heel veel leuke dingetjes. Louis is echt aardig. 'Bedankt.' Zeg ik. 'Graag gedaan.' Antwoord hij. 'Naar wie gaan we morgen eigenlijk?' Vraag ik. 'Eh.. Naar mij.' zegt Louis. 'Okee.' zeg ik. 'Ben je blij met je kleren?' Vraagt hij. 'Ja! Echt héél erg blij!! Echt nogmaals bedankt Louis!' Antwoord ik. 'Mooi zo..' zegt hij en legt zijn hand op mijn been. Ik bijt op mijn lip. Ik weet dat hij het goed bedoelt maar toch. Kennelijk heeft Louis het door want hij haalt snel zijn hand weg. 'Sorry..' Zeg ik zacht. 'Maakt niet uit.' Zegt hij. Louis zet de radio aan en begint hard mee te zingen. Ik lach. Het is Dimonds van Rihanna. Ik ken deze omdat die altijd werd gedraait in zo'n stomme tweedehands winkel waar we altijd naartoe gingen. Ik zing ook mee. Het is heel grappig. 'Je kan echt mooi zingen.' Zegt Louis als het liedje afgelopen is. 'Nee, echt niet.' Zeg ik. 'Ja, echt wel. Dat vind ik echt.' Zegt hij. 'Echt?' Vraag ik. 'Hmhm. Echt waar!' Antwoord Louis. 'Dankje.' Zeg ik zacht. 'Misschien kun je een keer meezingen. Met een conert of met het opnemen van een cd ofzo.' Zegt Louis. 'D-dat zou leuk zijn. Maar dat durf ik echt niet.' Zeg ik. 'Waarom niet? Je hebt een prachtige stem. Ik denk dat de andere jongens het een goed idee vinden.' Zegt Louis. 'Ik heb een beetje plankenkoorts denk ik.' Zeg ik. 'Ik denk echt dat je het kan.' Zegt hij. 'Ik zal er over na denken.' Zeg ik. 'Goed.' Zegt hij. De rest van de rit zeggen we niets meer. Misschien is het wel leuk om met hun mee te zingen. Ik bedoel, als hun het goed vinden, natuurlijk. Louis zegt dat wel ik het kan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------HEEY!! Zeg aub wat jullie ervan vinden:D Votes zijn ook altijd welkom:):D:):D
Doeeghh xxME
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...