10

4.6K 166 14
                                    

POV Kayden

Liam trekt me mee naar buiten. Als we bij de auto zijn doet hij de deur open en duwt me naar binnen. 'Wat doe je?!' vraag overstuur. 'Zorgen dat jij bij mij bent.' antwoord hij. 'Uitleg?' zeg ik. 'Jij bent van mij,' begint hij fluisterend. 'Mijn dochter en van niemand anders.' zeggt hij terwijl hij mijn polsen pakt. 'Nog meer uitleg?' vraag ik. Wat is dit? Hij krijgt een gemene glimlach op zijn gezicht. 'Weet jij wel dat je prachtig bent?' fluistert hij als hij een plukje haar achter mijn oor doet. Oh mijn god. Ik zie hem langzaam dichterbij komen en ik knijp mijn ogen stijf dicht. Dan voel ik zijn lippen op die van mij. Nee nee nee!! Waarom doet dit? Snel duw ik hem van me af en meteen krijg ik een klap. Ik barst in tranen uit en meteen kust hij me weer. Ik kan niets anders dan mee doen. Na een paar seconden komt zijn tong mijn mond binnen en vind die van mij. Ik wil dit niet maar ik kan niet anders. Alles is beter dan geslagen worden. Kayden doe normaal. Dit is al zo vaak met je gebeurd en nu moet je er iets aan doen. Meteen duw ik hem van me af en hij botst hard met zijn hoofd tegen de deur aan. Ik stap uit en ren weg. Ik heb geen idee waar naartoe maar het boeit me niet meer. Na een minuut of twee rennen pakt iemand ruw mijn pols vast en duwt me tegen een muur aan. 'En waar dacht jij heen te gaan?' vraagt Liam. Ik geef geen antwoord en kijk naar beneden. 'Ookal was je nou weggekomen, dan had ik je toch wel gevonden.' zegt hij. 'Weet je Liam. Je bent echt een zak! Ik dacht dat ik eindelijk bij mensen was die me wel normaal zouden behandelen maar ik word weer geslagen als ik weer eens niet mee werk met iets. Ik wil dit niet meer.' zeg ik. Op de groep heb ik een drukpunt cursus gehad. Het enige goede van die plek.. Eerst leg ik mijn hand losjes in zijn nek. Dit is weer een mee speel momentje. 'Je kan het ook gewoon vragen.' fluister ik. Hij glimlacht en weer komt hij dichterbij. Net voordat hij mijn lippen raakt druk ik zacht in zijn nek en meteen valt hij neer. Zo.. Die is weer een uurtje zoet. Snel ren weg.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Heey heey!! Sorry voor het korte stukje weer. Is het een beetje leuk/spannend? :p votes en comments altijd welkom!! Xxx Me!!

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu