POV Louis
'Jongens!! Jullie geloven NOOIT met wie ik net gepraat heb!' roep ik. 'Met wie dan?' vraagt Harry. 'Me-me-me-me-me- mevrouw S-sari...' zeg ik stotterend. 'Zij heeft een botsing met Niall gehad..' Liam en Harry kijken me schokkond aan. Kayden slaapt nog. 'Je hebt gelijk,' zegt Harry. "Ik geloof je inderdaad niet." voegt hij er aan toe. 'Denk je dagt ik een grapje maak?! Dit is serrieus Harry!' roep ik. Kayden schrikt wakker. 'Wat is er? Is er iets met Niall en Zayn?!' vraagt ze onrustig. 'Nee maar uhm..' begint Liam. 'We weten met wie Niall een botsing heeft gehad.' voegt hij er aan toe. 'Met wie dan?' vraagt ze. 'Eh.. Met mevrouw Sari.' zeg ik. 'Ze is haar geheugen kwijt.' 'Gelukkig maar. Dan kunnen kinderen op de groep haar nog een beetje met dingen 'helpen' en haar aardiger krijgen. Ze sloeg ons gewoon soms zonder reden!' zegt Kayden. 'Stom mens.' mompelt Harry. 'Ehm... Wie gaat er mee wat drinken? Even bij komen van alles.' vraagt Liam. Harry en ik knikken. 'Uhm.. Gaan jullie maar. Ik blijf even hier, mag dat?' zegt Kayden. 'Tuurlijk.' zegt Liam. 'We zijn zo terug.' zegt Harry. Ze knikt en we lopen de kamer uit.
POV Kayden
Ik pak een stoel en ga bij Zayn zitten. 'Zayn. Ik weet dat je me niet hoort, en dat ik je nog helemaal niet lang ken. Maar ik hou van je en ook van de rest. Ik wil niet dat je dood gaat. Het is allemaal mijn schuld dat jullie hier liggen. E-en ik heb nog nooit mee gemaakt dat ik van iemand die ik pas net ken al zo snel hou. Want ik heb een soort van jongens probleem. En omdat jij en Niall dit misschien niet meer kunnen horen, ga ik mijn verleden nu aan jullie vertellen.' zeg ik terwijl ik Zayn zijn hand vast pak. Ik haal diep adem en begin. 'Toen ik vijf was, werden ik, mijn moeder en mijn zusje vaak mishandeld door mijn vader. We waren bang voor hem maar konden ook niet zomaar weg gaan want hij had ons bedreigt. 2 jaar ging dat zo door en ik werd vaak verkracht door hem.' tranen stromen over mijn wangen maar ik ga toch door. 'Op mijn zevende verjaardag zei mijn vader tegen me dat hij een heel groot kado voor me had. Hij nam me mee naar de kelder en bond me vast aan de trap. Zijn kado was dat ik mocht gaan kijken hoe mijn moeder en zusje dood stak en mij vervolgens verkrachtte. Na twee maanden van nog meer geslagen en verkracht te worden heeft mijn vader zelfmoord gepleegd waar ik bij was. Ik was aan het ontbijten en hij schoot zichzelf dood. Recht voor mijn neus. Ik was bang en opgelucht tegelijk. Ik heb een jaar bij mijn Oma gewoont tot ze dood ging en toen heb ik tot nu toe in het adoptie tehuis gezeten. Ik ben nog een paar keer hier voor geadopteerd geweest maar ik werd iedere keer opnieuw geslagen, verkracht en vervolgens werd ik terug gestuurd. Tot nu durfde ik geen jongen meer te vertrouwen.' zeg ik hikkend van het huilen. 'Vandaar dat ik jullie liet zweren om me niets aan te doen of terug te sturen.' snik ik. 'Niall?' zeg ik terwijl ik de stoel oppak en bij Niall zijn bed ga zitten. 'Ik hoop dat je dit gehoord hebt en dat je snapt waarom ik het niet fijn vond toen je me vast hield. Weet asljeblieft dat ik van jullie hou! En ga alsjeblieft niet dood.' zeg ik terwijl ik nu Niall zijn hand vast pak. Mijn hand gaat kort door zijn haar. 'Ik voel me schuldig. Als ik er niet was was dit nooit gebeurd. Ga alsjebielft niet dood.' fluister ik. Tranen stromen over mijn wangen. Dan voel ik de grip tussen Niall's en hand en de mijne verstevigen. 'Niall?' vraag ik. Ik kijk naar onze handen en zie hoe zijn duim langzaam over mijn hand gaat. Ik pak mijn telfoon uit mijn zak en zoek Liam zijn nummer op. Ze hadden hun nummer in mijn telefoon gezet. 'LIam? Ja met Kayden. Kom HEEL snel hier naartoe!' zeg ik half roepend. Anderhalve minuut later komen Harry, Liam en Louis de kamer in gerent. Niall zijn duim aait nogsteeds mijn hand. 'Wat is er?' vraagt Liam. Ik wijs naar onze handen. 'Kijk.' zeg ik. Liam, Harry en Louis komen naar me toe gelopen en kijken naar onze handen. Ze krijgen alle drie een glimlach op hun gezicht. 'Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?' vraagt Harry lachend. Ik krijg weer tranen in mijn ogen. 'Uhm.. I-ik.. Ik dacht; omdat ze misschien dood gaan en ze het missch niet meer zouden horen.. Heb ik ze mijn verleden vertelt.' antwoord ik Harry. 'Ik zat eerst bij Zayn en ging toen bij Niall zitten en toen kneep hij een beetje in mijn hand en toen kwam dat met zijn duim..' zeg ik zacht. 'M-maar.. Nu ik het aan Zayn en Niall heb vertelt, ben ik klaar om het aan jullie te vertellen.' voeg ik er aan toe. Liam geeft me een kus op mijn hoofd. 'Je mag het vertellen wanneer je maar wilt, en we zullen naar je luisteren.' zegt Louis. Ik knik haal diep adem en begin opnieuw mijn verhaal.
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...