POV Kayden
Luke trekt me in een stevige knuffel.
'We gaan alles samen doen. Hoe moeilijk het ook is. Als jij pijn hebt heb ik ook pijn.' Zegt Luke. 'Ik hou van je.' Zegt hij. 'Ik ook van jou.' Zeg ik. Hij heeft me een kus. Ineens bedenk ik me wat. 'Luke. Wat moet ik tegen de jongens zeggen? Over ons?' Vraag ik. Hij denkt even na. 'Misschien is het beter om het nog even stil te houden.' Zegt Luke. Ik knik. 'Oke.' Zeg ik. Hij buigt naar me toe. 'Our little secret.' Fluistert hij in mijn oor. Ik glimlach. We gaan weer liggen hoe we eerst lagen en vlechten onze vingers weer in elkaar. Ik voel me echt op mijn gemak bij Luke. Eigenlijk helemaal niet ongemakkelijk. En... Dat heb ik normaal eigenlijk wel. Zelfs soms bij Lotte. Vraag me niet waarom, ik snap het ook niet. Wel van andere jongens, maar van Lotte niet... Na denkent over van alles en nog wat val ik in een diepe slaap in Luke's armen.
**
Ik word wakker en merk dat ik nog steeds in Luke's armen lig. Ik glimlach en kijk naar Luke. Hij slaapt nog. Hij is echt schattig als hij slaapt. Ik kijk naar de klok die aan de muur hangt. Het is al zeven uur! Ik maak Luke wakker. 'Hee, babe.' Zegt hij met zijn ochtend stem. Oh my. Zijn ochtend stem is echt té geweldig. 'Hee. Het is al zeven uur.' Zeg ik. Mijn telefoon gaat. Als ik zie dat het Harry is neem ik snel op. 'Hee.' Zeg ik vrolijk. 'Oh god zij dank. Ik heb je al zes keer gebeld. Waar ben je?' Vraagt Harry. 'Rustig maar. Ik ben, eh, samen met Michael en Luke in slaap gevallen in het park. Net wakker.' Lieg ik. 'Oh, oke. Kom je zo naar Louis' huis?' Vraagt hij. 'Ja is goed. Ben er zo. Doegh.' Zeg ik. 'Tot straks.' Zegt Harry en hangt op. 'Wil je me naar Louis brengen?' Vraag ik aan Luke. Hij kijkt me ondeugend aan. 'Nee.' Zegt hij. 'Ahw, Luke, please!' Smeek ik. 'Maar ik wil dat je bij mij blijhijft!' Zegt hij als een klein kind. 'Ik wil ook hier blijven maar Harry wil dat ik naar Louis kom.' Zeg ik. 'Oké dan...' Zucht hij. We staan op, maar zodra Luke me weer aankijkt word ik al kussend tegen de muur geduwd. Ik leg mijn handen in zijn nek. Luke zet zijn handen naast mijn hoofd tegen de muur. Hij bijt zacht in mijn onderlip. Ik open mijn mond. Onze tongen spelen een vurig spelletje. Ik glimlach door de zoen heen. Mijn handen gaan door zijn haar. Een kreun verlaat zijn mond. Hij komt dichter tegen me aan staan en zoent me iets ruwer. Luke legt zijn handen half op mijn onderrug en half op mijn kont. Na een tijdje stopt hij de zoen en kijkt me hijgend aan. Er zit lust in zijn ogen. Hij glimlacht. 'Ik breng je naar huis.' Fluistert hij. Ik knik. Hij trekt me mee naar de auto. We stappen in en Luke rijd weg.
POV Luke
Nog na hijgend denk ik terug aan onze zoen. Damn. Het was geweldig. Zonder overdrijven. Ik wrijf met mijn hand over haar bovenbeen. Ze glimlacht naar me. Ze is echt geweldig. Ik rij de straat in waar Louis woont. Ik stop de auto en we stappen uit. We staan voor de deur. Ik kijk Kayden aan en we geven elkaar nog een kus. Net als we stoppen met kussen vliegt de deur open. Dat ging net goed. Harry staat in de deur opening. 'Hee! Kom binnen. Het eten is klaar. Luke eet je ook mee? De rest is er ook.' Zegt Harry. Ik knik. 'Is goed.' Zeg ik en we stappen naar binnen. Harry en Louis hebben macaroni gemaakt. I loovee macaroni. Ik begroet iedereen. Dan zie ik Michael op de bank in de kamer zitten. 'Hey.' Sis ik. Hij stuurt me een vernietigende blik toe. Ik ga naast Kayden aan tafel zitten. Calum gaat aan de andere kant naast haar zitten. Ashton naast Calum. Harry aan het einde van de tafel, Louis aan het andere einde, Niall tegenover mij en Michael tegenover Kayden. Ik kijk hem waarschuwend aan. Ik kijk naar Kayden en ze kijkt Michael onzeker aan. Michael krijgt een vieze glimlach op zijn gezicht als hij Kayden aankijkt. Kayden slikt. Ik leg mijn hand op haar been. Ze glimlacht naar me. Michael went zijn blik af. Iedereen schept op en we beginnen te eten.
POV Kayden
Ik voel ineens zachtjes een voet tegen mijn voet. Ik kijk onder tafel en zie dat het de voet van Michael is. Ik kijk hem boos aan en geef een schop tegen zijn been. Maar Michael stopt niet. Ik kijk hem smekend aan. Er zit lust in zijn ogen. Ik schop harder. Nu stopt hij. Gelukkig.
**
Iedereen is klaar met eten en we zitten nu met een Magnum op de bank tv te kijken. Ik zit naast Luke. Michael kijkt ons jaloers aan. Ik kijk Luke aan. Hij geeft me een komt-wel-goed blik. Hij slaat losjes zijn arm om me heen en gaat iets dichter me tegen me aan zitten. Michael en Luke kijken elkaar vuil aan.
Oh, jongens, gaat weer goed.
POV Harry
Argwanend kijk ik naar Luke en Kayden. Hij zit de hele tijd aan haar. Ik werp hem een waarschuwende blik toe.
Hij doet een doe-rustig-man gebaar. Ik vertrouw het gewoon niet.
Ik pak mijn telefoon en app Luke.
~handen thuis.
Al snel krijg ik iets terug.
~rustig man. Ik doe toch niets.
Pff. Nee, nee.
~je zit al de hele tijd aan haar. Handen. Thuis.
~harry. Ik doe haar niets hoor. Echt niet.
~dat hoop ik voor je.
~ik doe echt niets.
~offline
Ik kijk nog een keer naar Luke en Kayden. Hij trekt haar nog iets dichter tegen hem aan en kijkt haar ondeugend aan. Ze glimlacht lief naar hem. Hij moet echt zijn handen thuis houden.
POV Luke
Harry doet een beetje té bezorgd. Ik doe haar toch niets? Hij weet niet dat ze mijn vriendin is maar ik mag haar dan toch wel aanraken? Jezus. Ik trek haar nog iets dichter tegen me aan. 'Kunnen we het niet zeggen?' Fluistert ze onzeker. 'Als jij het wil.' Fluister ik terug. 'Ik weet niet...' Fluistert ze. 'We wachten nog wel even. Het komt goed. Geloof me.' Fluister ik. Ze knikt. 'Blijven jullie slapen?' Vraagt Louis. 'Leuk!' Roept Calum meteen. Hij houd van logeren. 'Is goed.' Zeg ik. Michael knikt alleen. 'Uhm. Er zijn twee logeer kamers. En... Uhm... Misschien kan er iemand bij Kayden?' Vraagt Louis en kijkt naar Kayden. 'Is goed.' Zegt ze. 'Wie?' Vraagt Louis. Ik zie dat Michael iets wil gaan zeggen maar ik ben hem voor. 'Ik ga wel.' Zeg ik. Michael kijkt me boos aan. Louis kijkt naar Kayden. Ze knikt. 'Oké, dat is dan ook geregeld.' Zegt Louis. Kayden glimlacht naar me. Ik glimlach terug. Ook al moet ik mijn handen thuis houden van Harry, als we alleen zijn kan ik dat niet meer volhouden.
**
Kayden en ik lopen naar boven. Iedereen ging naar bed. Ik loop achter Kayden aan haar kamer in. Het is een grote kamer. Erg mooi, vind ik. Net als ik naar Kayden wil lopen word er op de deur geklopt. 'Ja?' Vraagt Kayden. De deur gaat open en Louis staat in de opening. 'Hier is een luchtbed. Het blaast zichzelf op. Vijf minuutjes en klaar.' Zegt Louis. Ik pak het luchtbed aan. 'Thanks.' Zeg ik. 'Truste.' Zegt Louis en loopt de kamer uit. Ik sluit de deur. Als ik zie dat de deur op slot kan draai ik snel de sleutel om. Ik loop naar Kayden toe en begin haar te zoenen. Het is nog even geweldig als de eerste keer. Ze kan enorm goed zoenen. Echt... Wauw... Na een tijdje word er op de deur geklopt. 'Kayden? Gaat alles goed?' Horen we de bezorgde stem van Harry. 'Ja hoor.' Zegt Kayden. 'Oh, oke, truste.' Zegt Harry een beetje verbaast. Hij dacht zeker dat ze zou zeggen dat ik aan haar zit. Alsof ik haar ooit zou verkrachten. Never nooit niet! Ieuw. Nee. Echt niet. Ik ga op Kaydens bed zitten en trek haar op schoot. 'Keed. In het park, toen ik je in je nek zoende, kreunde je maar sloeg meteen je hand voor je mond. Waarom?' Vraag ik. Ze haalt haar schouders op. 'Ik.. Dacht dat je het raar zou vinden ofzo...' Zegt ze zacht. 'Het is helemaal niet raar. Ik ben allang blij dat je het fijn vond.' Zeg ik. 'Je moet gewoon genieten.' Fluister ik in haar oor en kus haar oorlel zachtjes. 'En je moet ook niet bang zijn en je moet je ook niet schamen als je mij een keer aanraakt. Per ongeluk of expres.' Zeg ik. 'Ik vind het gewoon een beetje moeilijk. Ik... Heb eigenlijk nog nooit een vriendje gehad. Ik weet gewoon niet hoe.' Zegt ze zacht. 'Dat is toch niet erg? Dat komt vanzelf wel. We doen het gewoon rustig aan. En we doen waar jij klaar voor bent.' Zeg ik. 'Vind je dat niet erg dan?' Vraagt ze. 'Nee. Echt niet. Ik ben achttien. Ik ben ook nog lang niet klaar voor alles hoor.' Zeg ik en kus haar wang. 'Wel voor meer...' Zegt ze. 'Babe, het komt allemaal goed. Geloof me. Je hoeft je echt niet druk te maken. Ik doe niets wat jij niet wil.' Zeg ik. Ze geeft me een kus. We gaan naast elkaar op bed liggen. Ik pak haar hand vast en vlecht onze vingers in elkaar. Zo vallen we in slaap.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• heey! Vinden jullie het nog leuk? Er komt een trailer ik ben er mee bezig. Ik zal hem posten op mijn insta acc voor wattpad @wattpad1dbente1d
Xxx Bente
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...