40

2.2K 94 7
                                    

*Twee weken later*
Luke's POV
Ik word gek. Helemaal gek. We kunnen Kayden niet vinden. Ons plan was mislukt; ze hadden de sensor op de brief die we hadden gestuurd met ons eigen voorstel er in opgemerkt en hebben ons opgezocht. Ik ben in elkaar getrapt, net zoals de rest. Ik heb wel eens gevochten, maar dat was op de middelbare school. Damn.. Dit waren grote kerels. 'Luke, rustig aan, mate. je maakt jezelf helemaal gek.' Zegt Ashton. 'Ik kan het niet, Ash. Ik kan het niet. Ik moet weten of ze oké is!' Roep ik. 'Dat willen we allemaal, maar dit helpt niet.' Zegt Liam. 'Guys! er is nieuws van de FBI!' Niall rent de kamer in. Iedereen gaat aan tafel zitten en Niall leest voor.
'Geachte heren van de zaak van Kayden Styles.

We willen u laten weten dat wij niet verder kunnen gaan met het onderzoek. Er zijn te weinig aanwijzingen om haar te kunnen vinden. Het spijt ons heel erg.

Veel succes.
Ondertekend door Mrs. Ferron'
'Dit kunnen ze niet maken!' Roep ik. 'Fuck de FBI! We gaan haar zelf zoeken!' Zegt Harry pissig. Ineens gaat mijn telefoon. Onbekend nummer. Verward neem ik op. 'Uhm.. Hallo?' Zeg ik. 'Ja! Is dit Lucas Hemmings?' Vraagt de man aan de andere kant van de lijn. 'Uh.. Ja, dat klopt. hoe komt u aan mijn nummer?' Vraag ik. 'Dat doet er nu niet toe,' zegt de man. 'Zet hem op de speaker!' Fluistert Michael. Ik doe het. 'U kent Kayden?' Vraagt hij. 'Uhm.. J-ja.' Antwoord ik. We horen de man gemeen lachen. 'Ja... Ze is dood.' Zegt de man, ik kan de grijns horen. 'Dat kan niet.' Zegt Liam. 'U liegt!' Zegt Calum boos. 'Zeker niet jongens. Gecondoleerd.' Lacht hij en hangt op. Nee! Ik bel het nummer weer. De man neemt op. 'Waar is ze?! vertel het!!' Roep ik door de telefoon. 'Laat me je iets vertellen, jongen,' zegt hij, 'Ze is op een plek, niet ver buiten Sydney. er zijn bijna geen mensen. een verlaten huis.' Zegt de man. Ik wil al ophangen, maar hij zegt nog iets. 'Oh, ja. en Lucas?' Zegt hij. 'Ja?' Ik hoor een giegel, een enge. Van een klein meisje, denk ik. Ze begint te praten.

'1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10! I'm coming! Ready or not, I'm coming!'

--------------------------------------- heey! Ik moet wat vertellen.. Dit verhaal is bijna afgelopen:( DON'T WORRY ER KOMT EEN TWEEDE DEEL!!!!!! Maar ik wilde wel zeggen; dit verhaal kan misschien een beetje engig eindigen... Sorry for that! Maar ik hou van jullie dusss ENJOY DE REST NOG WIIEEUU!!
btw! MERRY CHRISTMASSS!!! Xxx

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu