7

5.7K 200 33
                                    

POV Niall

Ik kijk naar Kayden. HEL wat is ze mooi. Ze valt in slaap tegen Harry zijn schouder. Ik ben echt neit jaloers ofzo hoor.................

POV Harry

'Lou, ik breng Kayden even naar bed toe.' Zeg ik tegen Louis. Ik sta op en til Kayden op. Rustig loop ik de traap op en brobeer haar niet wakker te maken.

POV Kayden

Ik voel dat ik opgetilt word. Ik doe een oog open zie dat Harry me vast heeft. Ik krijg geen adem en begin te hiperventileren. Harry schrikt. 'Kayden wat is er?!' Vraagt Harry. Ik begin hem te slaan en hij zet me op de grond. Ik probeer weg te rennen maar ik kom niet heel erg ver en val tegen de muur. 'Kayden?!' Roept Harry die naar me toe komt rennen. De andere jongens komen naar boven gerent. 'K-kayden alsjebieft. Heb ik iets verkeerds gedaan?' vraagt Harry zacht. 'G-ga weg.' Zeg ik. Niet speciaal tegen Harry maar gewoon in het algemeen. Ik probeer mijn ademhaling onder controle te krijgen. Louis knielt naast me neer en wil me een knuffel geven maaar ik duw hem weg en sta op. Dikke tranen rollen over mijn wangen. 'H-het sp-pijt me.' Snik ik. Ik ren weg naar mijn kamer en ik hoor dat iemand achter me aan komt. Ik doe de deur open en als ik in mijn kamer ben duw ik met al mijn kracht de deur dicht maar iemand houd hem tegen. 'Ga weg!' schreeuw ik histerisch. 'Ik wil met je praten!! Vertel me wat er is!' Roept Niall. 'Ik wil niet praten en al helemaal niet met jou!!!!' Schreeuw ik. 'Okee genoeg nu!! Op rotten bij die deur!!' Roept Zayn. Met een klap valt de deur dicht. Ik moet nog harder huilen. Ik ben niets waard. Ik heb Harry pijn gedaan, Louis pijn gedaan, Niall pijn gedaan en nu maken ze ook nog eens ruzie met elkaar door mij! Ik loop naar mijn vensterbank. Ik heb daar een scherp puntje ontdekt en dat is perfect. Ik zet mijn pols tegen de punt en maak een snee. Nog eentje. En nog eentje. Bloed druppeld op het vensteren het doet vreselijk pijn. Zeur niet stom kind! Je verdient dit. Ik hoor de deur open gaan en ik draai me langzaam om. Liam. Rustig loopt hij naar me toe en ik kijk hem met een bange blik aan. 'Shhht.' Fluistert Liam. 'Ik ga je niets doen. Belooft.' Zegt hij terwijl hij me in een knuffel trekt. Ik begin nog harder te huilen. Hij aait over mijn haar terwijl hij sussende geluidjes maakt. 'Het spijt me zo.' Snik ik. 'Waarom?' Vraagt Liam. 'Ik doe iedereen pijn.' Zeg ik. 'Dat doe je ni-.' Hij stopt. Heel even is het stil. 'Kayden.' begint hij. 'Laat me je armen eens zien.' Zegt hij terwijl hij me los laat. Ik kijk naar de grond. 'Laat een zien.' Zegt hij nu iets aandringender. 'Waarom?' Vraag ik. 'Geef me één goede reden waarom niet.' Vraagt hij. Ik zeg niets. Met trillende handen pakt hij mijn polsen vast en bekijkt hij mijn armen. Tranen rollen over zijn wangen. Hij laat mijn polsen los. Ik wil weg lopen maar Liam pakt mijn schouders vast en trekt me weer in een knuffel.

POV Liam

Ik druk Kayden dicht tegen me aan. Ik hik van het huilen. Ik kan gewoon niet geloven dat ze haarzelf zo haat. Ik aai over haar haar. 'Geloof je me als ik zeg dat ik van je hou?' Fluister ik. 'Nee.' Antwoord ze. 'Geloof me alsjeblieft. Ik hou echt van je. Met heel mijn hart. En dit klinkt misschien heel raar omdat dit pas de eerste dag is dat je bij ons bent. Maar toen ik jou voor de eerste keer zag kon ik mijn ogen niet meer van je af houden. En dat was niet omdat je zo mooi bent. Maar jij had iets waardoor ik betoverd werd. Ik weet nogsteeds niet wat. Maar ik hou echt heel erg van je.' Zeg ik. 'I-ik geloof je. M-maar... Ik heb gewoon een heel erg heftig verleden gehad en dat is de reden van dit alles. Ik durf gewoon niet meer goed van iemand te houden. En dat durf ik al helemaal niet bij jongens. E-en jullie belofte van vanmorgen betekent héél erg veel voor me dus ik hoop echt dat jullie je daar aan houden.' zegt ze. 'Natuurlijk houden we ons aan die belofte! En wat btreft je verleden... Je kan het aan me vertellen. Maar ik wacht tot dat jij er klaar voor bent.' Zeg ik rustig. Ik ben een beetje gestopt met huilen. 'Bedankt.' Fluistert ze. 'Maar wil jij mij ook iets beloven?' Vraag ik. Ze knikt. 'Snijd jezelf alsjeblieft niet meer.. Je bent perfect.' Zeg ik. Ze knikt. 'Pinkiezweer op alletwee de beloftes?' Weer knikt ze. We haken onze pinken in elkaar. Ze geeft me een knuffel ik geef haar een kus op haar voorhoofd. 'Wil je vanavond trouwens nog hier blijven of wil je liever meteen naar Louis toen? Als je dat wil dan doen we dat gewoon.' Zeg ik. 'Graag.' Zegt ze. Ik pak haar hand. 'Kom. Laten we eerst even wat verband om je arm doen.' Zeg ik. Ik pak een doekje en veeg het venster schoon. Dan pak ik het verband uit de verbandtrommel en doe het om haar arm. 'Ziet er pijnlijk uit.' Zeg ik. 'Het doet ook heel erg pijn.' Zegt ze eerlijk. 'Waarom doe je het dan?' Vraag ik. 'Omdat ik vind dat ik de pijn verdien.' Antwoord ze. 'Je verdient het niet. Zoals ik al zei; Je bent perfect en ik hou van je.' Zeg ik. Een traan rolt over haar wang maar ik veeg hem weg. 'Kom. Dan gaan we je spullen pakken en dan gaan we naar Louis.' Zeg ik terwijl ik haar hand pak.

POV Zayn

'Ik ben zo klaar met jou!!' Roep ik naar Niall. Mijn neus bloed en Niall zijn wang is pimpelpaars. 'Wat deed ik dan?!' Vraagt hij. 'Je vroeg wéér naar haar verleden je probeerde ongeveer haar kamer binnen te vallen!' Antwoord ik. 'Ach flikker toch op ik wilde haar gewoon helpen!' Zegt Niall. 'Dan ga je toch niet tegen haar deur staan rammen?!' Roep ik. Ik voel een vuist tegen mijn wang komen. Ik val op de grond. Het enige wat ik nog mee krijg is dat Niall op me komt zitten en me in elkaar begint te slaan. Dan word alles zwart.

POV Liam

Ik loop met Kayden naar beneden en hoor geschreeuw. Als we beneden kome zien we dat Harry en Louis proberen om Niall van Zayn af te halen. Kayden en ik rennen er naartoe en helpen Harry en Louis. 'What the fuck, Niall!' Roep ik. 'Wát?!!' Schreeuwt hij. Kayden knielt neer bij Zayn en probeert hem wakker te krijgen. Ik pak Niall bij zijn shirt en duw hem tegen de muur aan. 'What the fuck is er mis met jou?' Vraag ik. 'Wat bedoel je?' Vraagt Niall heek normaal. 'Wat ik bedoel?! Ik kom beneden met Kayden en zie dat jij Zayn in elkaar aan het rammen bent! Dát is wat ik bedoel!!' Schreeuw ik. 'We moeten een ambulance bellen Zayn reageert op niets!' Roept Kayden in tranen. 'Ik ben nog niet klaar met jou.' Waarschuw ik Niall. Ik laat hem los en pak mijn mobiel om een ambulance te bellen voor Zayn.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Oeeeeeh bad Niall! BAD Niall!! Wie vond het spannend?? Ikke!!! :P Wat is Liam toch een schatje hea? wat gaat er gebeuren met Zayn?? O-o..... Votes en Comments altijd welkom!! Xxx Me

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu