POV Paul
Ik ben met Harry en Calum bij de Bowling baan. Ineens bedenk ik me wat. 'Harry moest ik niet met Kayden mee gaan?' Vraag ik nerveus. Harry lijkt ook ven te schrikken, maar word dan weert rustig. 'Ze is met Michael. Dat komt wel goed.' Zegt Harry. Ik knik.
POV Kayden
'Zullen we gaan?' Vraagt Luke. Ik knik. We staan op. Luke neemt me mee naar zijn auto. Hij houd de deur voor me open zodat ik in kan stappen. Ik glimlach en stap in. Zelf stapt hij aan de andere kant in. 'Zullen we even naar mijn huis gaan?' Vraagt hij. 'Is goed.' Zeg ik. Luke start zijn auto en rijd weg. Ik denk over wat er is gebeurd.
Oké. Ik heb met Michael Clifford en Luke Hemmings gezoend. Dé Michael Clifford en Dé Luke Hemmings. Oh my god! Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Luke legt zijn hand op mijn bovenbeen. Zijn duim aait zachtjes mijn been. Luke stopt bij een groot huis. We stappen uit en lopen naar binnen. Het is heel groot. De muren zijn zwart. Er staat een grote grijze hoekbank in de kamer met een grote tv aan de muur. Het is een heel mooi huis. Luke gaat op de bank liggen en spreid zijn armen als teken dat ik er in moet komen liggen. Onzeker ga ik in zijn armen liggen. Hij sluit zijn armen weer maar dit keer om me heen. Hij pakt mijn handen vast en vlecht onze vingers in elkaar. 'Keed...' Begint hij. 'Luke.' Zeg ik. 'Ik vind je leuk,'Zegt hij. 'Ik vind je heel erg leuk.'
'Ik vind jou ook leuk.' Zeg ik. 'Wil je mijn vriendin zijn?' Vraagt hij zacht. 'Heel graag.' Fluister ik. Luke drukt blij een paar kusjes in mijn nek. 'M-maar kunnen we het rustig aan doen? Alsjeblieft?' Vraag ik zacht. 'Natuurlijk. We hoeven echt niet meteen met elkaar naar bed. Het komt goed. Geloof me.' Zegt Luke. 'Dankje.' Zeg ik. Hij drukt een kus op mijn wang. 'Ik hou van je.' Zegt Luke. 'Ik ook van jou.' Zeg ik. In stilte blijven we liggen. Luke Hemmings is mijn vriendje. Ik blijf nu wel stil, maar in mijn hoofd is het één grote party. Maar dan word alles weer serieus. 'Luke.' Begin ik. 'Hm?' Humt hij. 'Mag ik je wat vertellen?' Vraag ik. 'Tuurlijk.' Zegt Luke. 'H-het gaat over mijn verleden. Ik werd vroeger vaak verkracht. Door mijn vader en door andere jongens. Mijn moeder en zusje zijn door mijn vader vermoord waar ik bij was. Drie dagen daarna belde de dokter van mijn vader op. Hij had zelfmoord gepleegd. Ik was acht en ging naar het tehuis waar ik tot ongeveer een week geleden zat. Zo nu en dan werd ik geadopteerd, maar dat eindigde altijd met geslagen of verkracht te worden. Daarna werd ik terug gebracht. Niemand mocht me op de groep. Behalve Lotte. Ze is mijn beste vriendin. Lotte stond en staat voor me klaar als er iets was. Toch voelde ik me alleen. Ik had vaak nachtmerries over mijn vader en sneed mezelf.' Snik ik. Ik stroop mijn mouwen op. Luke schrikt. Ook hij huilt. 'Dat was het.' Zeg ik. Hij drukt me stevig tegen zich aan. 'Beloof me iets.' Zegt Luke. Ik knik. 'Snijd jezelf alsjeblieft nooit meer. En doe je het wel dan snijd je mijn polsen ook vol. Beloof het me. Alsjeblieft.' Snikt Luke. Ik knik. 'Ik beloof het.' Zeg ik. Luke kijkt naar mijn armen. Hij wrijft over een paar sneeën die ik laatst bij Niall heb gemaakt. 'Deze is niet lang geleden?' Vraagt Luke. 'Zaterdag.' Antwoord ik.
Luke kijkt me aan.
'I'm not gonna help you to get over it.
I'm gonna help you to get through it.'•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• heeeyy!!! Nog een klein hoofstukje! Oh en waarschijnlijk komt er wel een Trailer. Xxx Bente
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...