25

3.1K 130 25
                                    

POV Michael

Ik kijk Kayden met betraande ogen aan. 'Waarom?' Fluister ik. Ze kijkt naar beneden en schud haar hoofd. 'Ik kan het je nog niet zeggen, Michael.' Fluistert ze terug. 'Het is oke. Je hoeft het niet te vertellen. Maar weet dat ik er altijd voor je ben. Je kan me alles vragen en vertellen.' Zeg snikkend en trek haar in een knuffel. 'Doe het alsjeblieft nooit meer.' Zeg ik. Ze knikt licht. We staan hier allebei kei hard te janken in de supermarkt, iedereen kijkt ons aan. Maar het boeit niet. Ik geef Kayden kleine kusjes in haar nek. 'M-michael...' Zegt ze zacht. 'Hm?' Hum ik om aan te geven dat ze verder mag gaan terwijl ik door ga met de kusjes. Ze komt niet goed uit haar woorden. Ik geef een kus op een plekje in haar nek en voel dat ze kippenvel krijgt. Ik begin er bij te likken en ook een beetje te zuigen. Ik ga met mijn handen over haar heupen. Als teken dat ze zich geen zorgen hoef te maken. Ik voel haar een beetje ontspannen. Ik stop met de kusjes. 'Je hoeft je geen zorgen te maken..' Fluister ik in haar oor. Ik geef haar nog een lichte kus op haar lippen. Ze glimlacht een beetje en bloost. Dan kijk ik tevreden naar haar nek. Er zit nu een zuigzoen. Ze voelt aan haar nek en kijkt me geschrokken aan. 'M-michael... I-ik voel me eigenlijk heel o-onzeker bij jongens en vind het moeilijk ze te v-vertrouwen...' Zegt ze zacht. 'Ik weet het. Maar je kan me vertrouwen. Echt. Ik...' Stotter ik. 'Het maakt niet uit...' Zegt ze. Ik glimlach en ze glimlacht terug. 'Als ik iets doe wat je niet fijn vind moet je het gewoon zeggen.' Zeg ik. Ze knikt. 'Kom. We gaan naar huis. De jongens wachten.' Zeg ik en trek haar mee naar de kassa. We betalen en lopen naar de auto.

POV Ashton

We kijken al een kwartier geschokt naar de drie kinderen op de bank. Ik chat ze vijftien of zestien. Ze zitten op de bank en kijken Dora. 'Uhm. Wat doen jullie hier?' Vraag ik. 'En wie zijn jullie?' Vraagt Harry. 'En hoe komen jullie hier binnen?' Vraagt Niall. 'Ik ben Sam.' Zegt een meisje met bruine krullen. 'Ik ben Eef.' Zegt een ander meisje met blonde haren. 'Ik ben Diesel.' Zegt de jongen. 'We kijken Dora en we hebben ingebroken.' Zegt Diesel. 'Waarom?!' Vraag ik geschrokken. 'Oh er is niets kapot hoor. We hebben gewoon met een pasje de deur open gedaan. En we breken bij zoveel mogelijk mensen in en gaan daar dan Dora kijken.' Zegt Diesel. 'Okee.' Zeg ik. 'Wanneer gaan jullie weer?' Vraagt Liam. 'Als deze aflevering is afgelopen. Bijna. Nog een minuutje.' Zegt Eef. 'We zijn zo weg. Moment.' Zegt Sam. 'Uh. Hoe oud zijn jullie.' Vraag ik. 'Zestien.' Zeggen ze tegelijk. 'En jullie kijken Dora?' Vraag ik. 'Jup.' Zegt Eef. 'Ke.' Zeg ik. Dora is afgelopen. 'Doei.' Zeggen ze en lopen het huis uit. 'Ke... Raar...' Zeggen we allemaal.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• heey! Hoofdstukjuuhh! Xxx Bente

Adopted By One Direction • V O L T O O I D •Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu