POV Kayden
Ik word nogsteeds geplet in de groepsknuffel van de jongens. Maar het enige wat ik kan doen is lachen. Als iedereen elkaar weer los heeft gelaten kijk is ze alle jongens een voor een aan en zie dat ze allemaal tranen in hun ogen hebben. Iedereen lacht. 'Als we jou niet hadden, dan hadden we waarschijnlijk nog een hele week gedacht dat hij dood was.' Zegt Harry en geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Oh sorry...' Zegt hij dan meteen. Ik schud mijn hoofd. 'Het is niet erg.' Zeg ik glimlachend. Daarna volgen er nog meer knuffel en kussen op mijn wang en voorhoofd. 'Okee, ik ga een muffin halen!!!!' Roep ik. 'IK GA MEE!!!' Roept Niall. 'Kan dat wel?' Vraag ik. 'Ik voel me goed.' Zegt hij. Ik knik. 'Ke, kom mee.' Zeg ik en trek Niall mee naar de gang. Voor de zekerheid zet ik hem in een rolstoel en ren met de rolstoel voor naar de kantine. 'Choco muffin I'M COMMING!' Roepen Niall en ik tegelijk. Meteen beginnen we te lachen. In de kantine zet ik Niall bij een tafeltje neer ik ga twee choco muffins bestellen. Als ik heb betaald ren ik terug naar Niall en geef de muffin aan hem. Niall telt af. '3, 2, 1, EET!!!!' Roept Niall. Tegelijk nemen we een hele grote hap. We zitten allebei helemaal onder de chocolade. We beginnen te lachen. Niall pakt zijn telefoon en zegt dat ik naast hem moet komen liggen. 'CHOCO SELFIE!!' Schreeuwt hij. 'We trekken allebei een gekke bek en Niall maakt een foto. We bekijken de foto en krijgen de slappe lach. 'Uhh er zit een béétje chocolade op je neus. Klein beetje maar zegt Niall. Ik kijk hem aan met een 'meen je dit serrieus?' blik. Dan krijg ik een idee. Ik ruik aan mijn muffin. 'Hmm mijn muffin ruikt ZO lekker!' Zeg ik. 'Ruik eens aan je muffin.' Zeg ik. Niall ruikt aan zijn muffin. En BOEM. Ik duw zijn muffin in zijn gezicht. Meteen zit hij helemaal onder de chocolade en zijn gezicht ik helemaal scrunched up. Oftewel; Gesquishied. Ik begin te lachen maar dan duwt Niall zijn muffin in mijn gezicht. Nu is mijn gezicht Gesquishied. Nu begint Niall te lachen. Al snel hebben we een chocomuffin gevecht. 'Heey, heey!' Horen we ineens. We kijken achterom en zien een boze mevrouw staan. Ze heeft doekjes en een dweil in haar hand en geeft die aan ons. 'Ruim maar op!' Zegt ze kwaad en loopt nors weg. Niall en ik halen een doekje over de tafel de dweil over de vloer en zeggen. 'Schoon genoeg!' Niall gaat in de rolstoel zitten en ik duw hem snel terug naar zijn kamer, voordat de vrouw terug komt. Als we de kamer in komen beginnen de jongens HEEL hard te lachen. 'Wat?' Vraag ik. Dan snap ik het. Niall en ik zijn vergeten onze gezichten schoon te maken. Snel pak ik een servetje en poets mijn gezicht af. Niall doet hetzelfde. 'Uitleg?' Vraagt Liam. 'Muffingevecht.' Zeggen Niall en ik tegelijk.
------------------------------------------------------ heey! Sorry dat ik lang niet heb geschreven en sorry voor het korte hoofdstuk maar ik heb nu vakantie dus ik denk dat er wel nieuwe en langere hoofdstukken komen. Votes en comments altijd welkom. Xxx Bente💋
JE LEEST
Adopted By One Direction • V O L T O O I D •
FanfictionUitleg in boek VOLTOOID Fanfictie, tienerfictie NOT BASED ON REAL EVENTS Copyrights; sweaterhemmo TRIGGER WARNING: selfharm, schelden, geweld, ontvoering. ALS ÉÉN OF MEER VAN DEZE DINGEN JE KAN TRIGGEREN, NIET LEZEN ALSJEBLIEFT. BE SAFE LOVES❤️ Dit...