26.Bölüm ÖMER'IN BEBEĞİ

97 2 0
                                    


Taksinin kapısının açılmasıyla uyandim. Hakan bey karşımda duruyordu.

-'İyi Misin? ' dedi. Başımı salladım. Hava oldukça serindi. Hakan bey taksiciye para verdikten sonra hemen koluma girdi.

-Ellerin çok soğuk. Ne kadar süredir dışarıdasın sen?' dedi

-Bilmiyorum.' dedim aciz sesimle. Evin kapısını açıp içeri girdiğimde evin sıcaklığı yüzüme yüzüme vuruyordu. Siyahların hakim olduğu bir evdi. Beni bir koltuğa oturtup

- 'Hemen bir çorba yapıyorum. İçin ısınır hastada olmazsın' dedi.

-'Zahmet olmasın size' dedim utanarak. Gülümseyerek yüzüme baktı

- 'Çok zahmet olacak çok ' dedi. Hakan beyle ilk defa bu kadar samimiydik. Hemen hemen her kızın etkilebileceği bir erkekti. Onu incelediğimin farkındaydı. Hemen bakışlarımı yere indirdim. Bir kaç dakika sonra elinde çorbayla oda yanıma oturdu. beni biraz inceledikten sonra

-Bu gece ne oldu Sevda' dedi. Yüzüme yıkık yarım kalmış bir gülümseme yerleşti.

-Sadece kaçırıldım. Öldüğünü sandığım annemde hayattaymış ayrıca Alicia Ömer'i ...' dedim sustum öylece. Derin bir nefes alıp 'neyse bu gece biraz yoruldum sanırım' dedim çorbadan bir kaşık aldım. Ne kadar saklamaya çalışsamda Hakan bey bir şeyler sezmişti.

-'Ömer kim?' dedi. Bir an kalakaldım öylece. Ömer kimdi? Benim için neydi? Neyimdi?

-Arkadaşım' dedim. Yüzünden inanmadığı belli oluyordu

-'Anladım' dedi buruk bir sesle. Sessizlik oldu. Sessizliği bozmak için

-'Ellerinize sağlık çorba çok güzel olmuş' dedim.

-'Afiyet olsun ilk defa çorba yapıyorum' dedi. Ne diyeceğimi bilemedim.

-'Bebek nasıl her şey yolunda değil mi?' diyerek devam etti

-'Evet şuara tutanacağım tek dalım o '

-'İlk zamanlar böyle düşünmüyordun?' dedi. Gülümsedim

-'Evet. Onu istemiyordum o inatla bana tutunmuştu şimdi de ben ona' gülüştük.

-'Biara gel bakalım her şey yolunda mı diye' dedi.

Esneyerek başımı salladım. Evin ve çorbanın sıcaklığı yorgunluğumu dahada ortaya çıkarmıştı.

-'Neyse ben seni tutmayayım odanı göstereyim' dedi.

-'Kusura bakmayın zor ve yorucu bir gündü ' dedim. Bir üst kata çıktık. Bana odamı gösterdi

-'Annemler çok sık buraya gelir o yüzden oda temizdir' dedi. Yatağın üzerine yatak pijaması bırakıp kapıya yöneldi.

-'Çok teşekkür ederim. Her şey için...'

-'iyi geceler' deyip yanımdan ayrıldı. Hemen kendimi yatağa bıraktım. Pijamayı giymek bile gözümde büyüyordu. Zar zor yerimden doğrulup üstümü değiştirdim. Boğazım kurumuştu. Aşağıya mutfağa inmek için odadan çıktım. Merdivenlerin başındaydım ki Hakan beyin sesini duydum.

-'Sadece biraz üşümüş çorba yaptım şimdi uyumak için odaya çıktı' diyordu. Duyduklarım karşısında şok olmuştum. Hakan beyde Murat'ın babasının adamı mıydı? Öfkeden deliye dönmüştüm. Biran merdivenlerden inip Hakan'ın boğazına yapışmak istedim. Zaten kaçırıldığımı söylediğimde hiçbir tepki vermemişti. Belkide biliyordu... Neler olduğunu çözmem lazımdı. Onu boğmak yada şimdi ortaya çıkmak dahada ortalığı karıştırırdı. Benimde onlar gibi sessiz ve sakin olmam gerekiyordu.

TUTUN BANA #WATTYS2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin